Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Fascist israel avslutning undran!!

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 01:58

    För att vi skall avsluta den smittade diskussionen tänkte jag fråga alla några simpla frågor, och ja ... även Sniper med Smile


    Tre grundlade frågor som jag "ALDRIG" har fått svar på ...



    1. Vad betyder ockupation ??
    2. Vem är ockuperat ??
    3. Skall man bara lägga sig ner för ockupanten ??


    Och underfrågor ...

    1. Om ett land är ockuperat och är nära till utplåning vad skulle dem gjora skall dem ligga sig platt??

    2. Om den palestinska folket vill ha sitt eget land tillbaka är det fel då ??

    4. Är ursprungs befolkningen terrorister för att dem kämpar med nabbar och klor istället med fosfor bomber och f-16 ??

    5. Är mina Irländska bröder terrorister för att dem vill ha vara fria ifrån UK kolonialismen ??

    Enjoy!! och ja Snipe IRA är inte terrorister .. Smile




    Och slutligen en irländsk bröder som säger sanningen om palestina ..




    Ärliga svar eftersökes det gäller faktisk både DAO , Formsvacka , RedCloud RV, hhehe Snipe med ... och den ärliga människa Infra !!


    Tja... Lazy med hennes jahud propaganda är bara jobbigt men hon för jätte gärna svara på den simpla frågor också !!


    MVH
    //KTR

    ----redigering--

    Oj sorry språk fascister kommer att gnälla !! , nu kör vi på redigering av rubriken

    Faschist
    ---> Fascist

    Reason för redigering .. en blatte eller nysvensk har gjort bort sig Smile
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 19:58

    1.militärt besätter annan stats territorium, eller ett herrelöst territorium
    2.att besättandet är mer än helt tillfälligt
    3.att den ockuperande staten övertar alla eller delar av den ockuperade statens funktioner som laglig myndighet.

    Haagkonventionen och Fjärde Genèvekonventionens definition.

    Härmed faller det mesta när det pratas om "ockupation" av Gaza, Hamas styr
    Gaza inte Israel, 2005 drog sig Israel tillbaka från Gaza och har alltså
    inga militära baser där.Däremot annekterar Israel fortfarande Västbanken.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 21:49

    Intressant att det var först du som svarade på mina frågor det ser jag som en framgång faktisk Smile

    Men sen vi går genom den här :

    Mina frågor :
    1. Vad betyder ockupation ??
    2. Vem är ockuperat ??
    3. Skall man bara lägga sig ner för ockupanten ??

    Dina Svar:
    1.militärt besätter annan stats territorium, eller ett herrelöst territorium
    2.att besättandet är mer än helt tillfälligt
    3.att den ockuperande staten övertar alla eller delar av den ockuperade statens funktioner som laglig myndighet.

    ---------


    Svar på dina svar Wink


    1.Första inledningen av din svar är Rätt , men den här.... "delen eller ett herrelöst territorium" är väldigt skumt , ty tror du verkligen att palestina var obebodd och herrlöst ??


    2.att besättandet är mer än helt tillfälligt exakt och i detta fall är s.k Israel ockupant hänger du med mig ??


    3. Tycker du verkligen att en etnisk rensning kommer att vara plötsligt lagligt ??
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  Infra 2010-05-29, 21:55

    lazy skrev:1.militärt besätter annan stats territorium, eller ett herrelöst territorium
    2.att besättandet är mer än helt tillfälligt
    3.att den ockuperande staten övertar alla eller delar av den ockuperade statens funktioner som laglig myndighet.

    Haagkonventionen och Fjärde Genèvekonventionens definition.

    Härmed faller det mesta när det pratas om "ockupation" av Gaza, Hamas styr
    Gaza inte Israel, 2005 drog sig Israel tillbaka från Gaza och har alltså
    inga militära baser där.Däremot annekterar Israel fortfarande Västbanken.

    Ditt cyniska stycke. israel skulle aldrig ha lämnat Gaza om de inte haft planen med blockad och belägring av området, liggande klar.

    För att komma ifrån kritiken för den olagliga anekteringen/ockupationen av området startade man en ny utdregen laglöshet mot Palestinierna.

    Hur har du mage att ens antyda att det israel gör är lagligt och hedervärt.
    Vad tror du man tycker om människor som låtsas dummare än de är för att slippa fejsa verkligheten mycket mindre diskutera den.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 21:58

    1.Första inledningen av din svar är Rätt , men den här.... "delen eller ett herrelöst territorium" är väldigt skumt , ty tror du verkligen att palestina var obebodd och herrlöst ??

    "Herrelöst" territorium kan även innebära en "stat" som aldrig har varit en
    "stat", som "Palestina", "Palestina" har aldrig för femtioelfte gången
    varit en suverän stat och kommer aldrig att bli det om Hamas får bestämma.

    Jag läste för ngn vecka sedan att Jordanien funderar på att lägga anspråk på
    Västbanken, det är en åtgärd som jag välkomnar om de menar allvar med det, det
    skulle gagna både palestinier och israeler.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  Sniperace 2010-05-29, 22:04

    lazy skrev:
    1.Första inledningen av din svar är Rätt , men den här.... "delen eller ett herrelöst territorium" är väldigt skumt , ty tror du verkligen att palestina var obebodd och herrlöst ??

    "Herrelöst" territorium kan även innebära en "stat" som aldrig har varit en
    "stat", som "Palestina", "Palestina" har aldrig för femtioelfte gången
    varit en suverän stat och kommer aldrig att bli det om Hamas får bestämma.

    Jag läste för ngn vecka sedan att Jordanien funderar på att lägga anspråk på
    Västbanken, det är en åtgärd som jag välkomnar om de menar allvar med det, det
    skulle gagna både palestinier och israeler.
    Och får det till följd att Egypten lägger anspråk på Gaza så blir det genast lite mer ordning kanske....

    detta blir ju att återgå till vad som gällde innan....
    dessa områden var ju då Jordanskt och egyptiskt territorium...

    men vad säger de som kallar sig palestinier om det?

    Ja, de är ju fortfarande palestinier, precis som vi som bor i skåne är skåningar Very Happy
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 22:12

    men vad säger de som kallar sig palestinier om det?

    De som redan bor i Jordanien skulle säkert bli jätteglada eftersom många
    aldrig ens har varit på Västbanken utan är födda i Jordanien och inte har
    haft den minsta tanke på att åka dit, de flesta på Västbanken har redan
    jordanska pass det som är synd är att de inte kan bli fullvärdiga medborgare
    p.g.a idiotiska "flyktingregler" som inte har sin motsvarighet någon
    annanstans i världen.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 22:16

    Ok jag har förväntat mig den svar och den är faktisk inte första gången som jag får den ifrån Israel vänner Smile


    citat:
    "Herrelöst" territorium kan även innebära en "stat" som aldrig har varit en
    "stat", som "Palestina", "Palestina" har aldrig för femtioelfte gången
    varit en suverän stat och kommer aldrig att bli det om Hamas får bestämma.



    Så du menar att eftersom Palestina har aldrig varit erkänt som en stat då då är det rätt att utplåna den palestinska befolkningen och skapa något artificiellt stat som kallas för Israel ??

    Och vill ju även påpeka en sak till... Detta är väldigt viktig och det är att Palestina har funnits mycket länge och det är till och med gammla Romarriket har erkänt deras existens !!

    citat:
    "Jag läste för ngn vecka sedan att Jordanien funderar på att lägga anspråk på
    Västbanken, det är en åtgärd som jag välkomnar om de menar allvar med det, det
    skulle gagna både palestinier och israeler.[/font][/quote]"

    Vad har jordanien i denna sammanhang har att göra med Palestina ??

    Lika mycket som Iran eller hur Smile
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 22:22


    Vad har jordanien i denna sammanhang har att göra med Palestina ??

    Jordanien har tidigare "ägt" Västbanken, de flesta palestinier på Västbanken
    har jordanskt pass, förstår du nu?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 22:35

    Dem har kanske ägt den men vad har det att göra med den etniska rensningen som pågår nu ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 22:37

    KickTheRasist skrev:Dem har kanske ägt den men vad har det att göra med den etniska rensningen som pågår nu ??

    Vilken etniska rensning?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 22:41

    lazy skrev:
    KickTheRasist skrev:Dem har kanske ägt den men vad har det att göra med den etniska rensningen som pågår nu ??

    Vilken etniska rensning?



    Vilken etniska rensning ??



    Nu hopas jag verkligen att du skojar eller något ??


    Shocked
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 22:45

    Vilken etniska rensning ??



    Nu hopas jag verkligen att du skojar eller något ??

    Nej, den "etniska rensning" som har lett till att Gazas befolkning har ökat, har
    du ngn förklaring på det?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 22:56

    lazy skrev:
    Vilken etniska rensning ??



    Nu hopas jag verkligen att du skojar eller något ??

    Nej, den "etniska rensning" som har lett till att Gazas befolkning har ökat, har
    du ngn förklaring på det?




    Jag hade faktiskt frågat dig en fråga som jag har aldrig fått något svar på.. och det är vad har hänt med 2.000.000 och eventuellt mer av ursprungsbefolkningen mellan dessa årtal "1947 - 2010", var det kanske den stygga hamaz som har käkat upp dom för frukost eller lunch ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 23:16

    Jag hade faktiskt frågat dig en fråga som jag har aldrig fått något svar på.. och det är vad har hänt med 2.000.000 och eventuellt mer av ursprungsbefolkningen mellan dessa årtal "1947 - 2010", var det kanske den stygga hamaz som har käkat upp dom för frukost eller lunch ??

    Tyvärr förstår jag inte frågan men om du kan omformulera den till ngt begripligt
    så ska jag svara dig.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 23:26

    lazy skrev:
    Jag hade faktiskt frågat dig en fråga som jag har aldrig fått något svar på.. och det är vad har hänt med 2.000.000 och eventuellt mer av ursprungsbefolkningen mellan dessa årtal "1947 - 2010", var det kanske den stygga hamaz som har käkat upp dom för frukost eller lunch ??

    Tyvärr förstår jag inte frågan men om du kan omformulera den till ngt begripligt
    så ska jag svara dig.



    *asgarv*


    Skall du gå så lågt att du kommer att gnälla på min invandrarbakgrund ??

    Och tjuta att jag stavar så jävla förfärligt eller något ??

    Min frågan återstår visst kan den innehava lite fel på böjningar eller sådant , men det är ju en kristal klart frågan ..

    Jag tror att även en 5 åring skulle förstå den faktisk ...


    Behöver du mera tid på att komma på något bra jude propaganda ??
    Ok jag kan vänta Smile
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 23:38

    KickTheRasist skrev:
    lazy skrev:
    Jag hade faktiskt frågat dig en fråga som jag har aldrig fått något svar på.. och det är vad har hänt med 2.000.000 och eventuellt mer av ursprungsbefolkningen mellan dessa årtal "1947 - 2010", var det kanske den stygga hamaz som har käkat upp dom för frukost eller lunch ??

    Tyvärr förstår jag inte frågan men om du kan omformulera den till ngt begripligt
    så ska jag svara dig.



    *asgarv*


    Skall du gå så lågt att du kommer att gnälla på min invandrarbakgrund ??

    Och tjuta att jag stavar så jävla förfärligt eller något ??

    Min frågan återstår visst kan den innehava lite fel på böjningar eller sådant , men det är ju en kristal klart frågan ..

    Jag tror att även en 5 åring skulle förstå den faktisk ...


    Behöver du mera tid på att komma på något bra jude propaganda ??
    Ok jag kan vänta Smile

    Har inget med din invandrarbakgrund att göra, förstår bara inte din fråga.

    confused
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 23:43

    Ok kan vara snäll och simplifiera det ännu bättre Smile

    Vad har hänt med 2.000.000 av Palestink ursprungsbefolkningen mellan 1947-2010 ??


    Vart är dem ??


    Var Hamaz stygg igen ??
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 23:47

    Av dem 5-6 ,millioner som var ursprungsbefolkning förre judens ockupation ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 23:48

    Vad har hAänt med 2.000.000 av Palestink ursprungsbefolkningen mellan 1947-2010 ??

    De har blivit fler, är det det du menar?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 23:51

    Fler ??


    Nu är dem knappt upp till 1.000.000 som är instängda i dagens koncentrationsläger visst du njuter av det eller hur ?? Smile
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  Infra 2010-05-29, 23:55

    lazy skrev:
    1.Första inledningen av din svar är Rätt , men den här.... "delen eller ett herrelöst territorium" är väldigt skumt , ty tror du verkligen att palestina var obebodd och herrlöst ??

    "Herrelöst" territorium kan även innebära en "stat" som aldrig har varit en
    "stat", som "Palestina", "Palestina" har aldrig för femtioelfte gången
    varit en suverän stat och kommer aldrig att bli det om Hamas får bestämma.

    Jag läste för ngn vecka sedan att Jordanien funderar på att lägga anspråk på
    Västbanken, det är en åtgärd som jag välkomnar om de menar allvar med det, det
    skulle gagna både palestinier och israeler.

    Israel har aldrig varit något annat än ett USA-protektorat, är det fortfarande och kommer att så förbli tills den dag de tvingas gå under.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  lazy 2010-05-29, 23:57

    Nu är dem knappt upp till 1.000.000 som är instängda i dagens koncentrationsläger visst du njuter av det eller hur ??

    Men lilla vän, nu glömde du att räkna in Västbanken eller är de inte värda
    att räkna med eftersom de inte stöder Hamas?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-29, 23:58

    Det finns inte en ända fascist stat som var långvarigt .. även den stora romarriket har fallit ner ..Smile
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-30, 00:04

    lazy skrev:
    Nu är dem knappt upp till 1.000.000 som är instängda i dagens koncentrationsläger visst du njuter av det eller hur ??

    Men lilla vän, nu glömde du att räkna in Västbanken eller är de inte värda
    att räkna med eftersom de inte stöder Hamas?



    Jag är inte din vän och kommer "ALDRIG" att vara den , ty vill ju inte sänka mig så lågt att vara en med barnmördare supporter .


    Sen jag tänker inte enbart på Västbanken en på hela "Palestina" inkluderat med "Jerusalem där inne"!! Den dagen när ni tar bort era tassar ifrån den som ni har inte rättighet till då kommer hela världen att pusta ut !!!



    Och bin laden kommer att tappa i support så är det !!

    Sponsored content


    Fascist israel avslutning undran!! Empty Sv: Fascist israel avslutning undran!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 01:59