Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian
Join the forum, it's quick and easy
Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Sanslöst komiskt hur alla röda muppar gått i spinn efter "nyheten" att SD söker samarbete med sina åsiktsbröder.
På måndag kommer Sverigedemokraterna att presentera sin skuggbudget. Den visar att de står närmre den rödgröna oppositionen än regeringen i många frågor – Expressen
Du ÄR ju dum på riktigt.....vad är det du inte förstår?
De rödgröna kommer inte att samarbeta med ditt favvoparti, oavsett om deras partiprogram är en blåkopia av tex sossarnas.
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Sanslöst komiskt hur alla röda muppar gått i spinn efter "nyheten" att SD söker samarbete med sina åsiktsbröder.
På måndag kommer Sverigedemokraterna att presentera sin skuggbudget. Den visar att de står närmre den rödgröna oppositionen än regeringen i många frågor – Expressen
Du ÄR ju dum på riktigt.....vad är det du inte förstår?
De rödgröna kommer inte att samarbeta med ditt favvoparti, oavsett om deras partiprogram är en blåkopia av tex sossarnas.
Jag håller inte med.
Alla partier, både block, skulle finna pragmatiska skäl att samarbeta med SD om SD kunde ge dem regeringsmakten.
Dagens politiker är enbart maktkåta. Se gärna till Sahlin, trots hon har avsagt sig sig ett samarbete med SD så benämner hon sig som Sveriges nästa statsminister. Hon har erkänt att hon är maktkåt, och om SD är vägen till makten så tar hon den. Sahlin har inte ryggraden att avstå från makten om makten är beroende på SD.
Samma sak gäller högerpartierna. Den enda som jag tror har kuragen att avstå från ett samarbete med SD är Ohly och vänsterpartiet. Vänsterpartiet ruckar inte gärna på sina politiksak övertygelser och ideologi.
Mediabevakningen går inte riktigt de rödgrönas väg idag...
Ohh my god invael Åkesson vill samarbeta med röda??
Är det någont skämt 1 april var ju för länge sen ..
*asgarv*
Verci du är det ända höger på denna forum som jag har respekt för , så jag vill fråga dig om din personliga åsikt om SD inavel.. så vad tycker du om svensk eller även blatte inavel som stor för deras politik??
Så va ärligt nu och svara tack..!!
I see you
You can run ... but
Som sagt du kan alltid titta på SD runk video ändå
Min personliga åsikt om (sd)? Ja, inte skulle jag rösta på dem iallafall. Populistpartier har aldrig lockat mig. Men... (sd) rör om i grytan, och tvingar de etablerade partierna att bekänna färg. Detta är sunt och behövligt. Det (sd) gör är att de lyfter upp köksbordsrasismen till ytan, vilket också är sunt, eftersom den då politiskt kan bemötas och kvävas i sin linda. Invandring, integration, flyktingpolitik, rasism och främlingsfientlighet är alla väldigt känsliga ämnen som de etablerade partierna har svårt att hantera. När nu (sd) bubblar upp till ytan och anspelar på våra lägsta drifter (som vi alla, utan undantag bär inom oss) har den etablerade politiken en möjlighet att göra gemensam sak i att faktiskt ta tag i den problematik som (sd) har som ideologisk motor.
MartinLindgren skrev:Skräcksenario,varför det, för att Jimmy Åkesson och SD försöker sparka in stängda dörrar!
Nu har ju våra rödgröna med Mona Sahlin i spetsen varit kristallklar med beskedet att inget samarbete med SD på några villkor,
Hon har hela tiden sagt att man överhuvudtaget inte tänker regera sverige beroende av stöd från SD!
Reinfeldt är listig som en orm! han avvaktar rätt ögonblick för att få sitt byte! Han vilseleder sina anhängare som följer honom blint (de har inge egna åsikter) Vi har ju sett att många av anhängarna här försvarar SD och det har ingen Rödgrön vad jag vet!