Enligt min åsikt så är inte KD ett religiöst parti, utan ett parti som vilar på en kristen värdegrund. Tyvärr finns vissa element på lägre nivå som inte alltid är så klyftiga. Sannolikt skulle fler rösta på dem om de hade ett mer neutralt namn. Jag respekterar att du är konsekvent i din åsikt om att hålla isär religion och politik i alla lägen.
+7
R.O.F.L
Sossar-e-lata
Blåfront
MartinLindgren
Redvictory
Regndrottning
Kakmonstret
11 posters
Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
Cetarded Rommie skrev:Enligt min åsikt så är inte KD ett religiöst parti, utan ett parti som vilar på en kristen värdegrund. Tyvärr finns vissa element på lägre nivå som inte alltid är så klyftiga. Sannolikt skulle fler rösta på dem om de hade ett mer neutralt namn. Jag respekterar att du är konsekvent i din åsikt om att hålla isär religion och politik i alla lägen.
tackar fast vi glider ju det var ju rödgröna "röran" som skulle diskuteras=)
(är vi samma person du och jag??)
Jag vet inte om vi är samma, men om vi är det så är jag jävligt skicklig på att posta meddelanden från 2 olika geografiska punkter, ha två olika jobb, och eventuellt 2 flickvänner?
Per Schlingman har ju gett Mona en del tips i Aftonbladet, hon borde ta till sig dessa. Naturligtvis gjorde Baylan något utfall mot Schlingman om dålig arbetsmarknadspolitik.
Per Schlingman har ju gett Mona en del tips i Aftonbladet, hon borde ta till sig dessa. Naturligtvis gjorde Baylan något utfall mot Schlingman om dålig arbetsmarknadspolitik.
lazy- Antal inlägg : 12772
Enligt paranoida martin så är ni samma person.
Cetarded Rommie skrev:Jag vet inte om vi är samma, men om vi är det så är jag jävligt skicklig på att posta meddelanden från 2 olika geografiska punkter, ha två olika jobb, och eventuellt 2 flickvänner?
Japp förtidspension och eviga amskurser är ju alltid bäst (om man skall skaffa sig en socialdemokratisk beroende väljarbas)
(valboskap)
Vid tal om flicka skall jag antagligen Gifta mej i sommar..(dags att bli vuxen och sluta vara ungkarl)
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Självklart är du, Mr. Rahm, och Cetar samma person, det vet du med?
Så din farsa och du är lika stora misslyckande!
Man har ju hört talas om en fläck på lakanet!
Men hur djävla ofta har man hört talas om någon som missade lakanet?
Men det lyckades din farsa med?
Hur han bar sig åt vet inte jag?
Men vilket som, så landade du, och såg dagens ljus!
Så din farsa och du är lika stora misslyckande!
Man har ju hört talas om en fläck på lakanet!
Men hur djävla ofta har man hört talas om någon som missade lakanet?
Men det lyckades din farsa med?
Hur han bar sig åt vet inte jag?
Men vilket som, så landade du, och såg dagens ljus!
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-04-24, 23:27, ändrad totalt 1 gång
Postar om pga psyksjukt spam.
Japp förtidspension och eviga amskurser är ju alltid bäst (om man skall skaffa sig en socialdemokratisk beroende väljarbas)
(valboskap)
Vid tal om flicka skall jag antagligen Gifta mej i sommar..(dags att bli vuxen och sluta vara ungkarl)
Cetarded Rommie skrev:Jag vet inte om vi är samma, men om vi är det så är jag jävligt skicklig på att posta meddelanden från 2 olika geografiska punkter, ha två olika jobb, och eventuellt 2 flickvänner?
(valboskap)
Grattis till giftermålet. Jag träffade en tjej, som nu befinner sig utomlands. Far far away...
Hittade Schlingmans råd, enkelt och rakt på sak.
Skaffa en ansvarsfull politik och red ut regeringsfrågan.
Cetarded Rommie skrev:Grattis till giftermålet. Jag träffade en tjej, som nu befinner sig utomlands. Far far away...
bah gifta sig = jag betalar och hon bestämmer allt..vad nytt??(jag bestämmer dock smekmånadsresan) =)
ja det där med röd grön Politik...är det tunt med...TUR att vänstern kom med..för (s) och Mp endast hade varit ganska farliga.
dock ser jag och många fler tendenser innom vänstern att bryta sig ut..(v) KRITIKEN emot (s) blir allt starkare..och MP allt tystare..
Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-04-24, 23:34, ändrad totalt 1 gång
Nu ska inte jag posta mer för idag. Other things to do
Sk bli spännande att se om det finns något klokt vänsterargument i denna tråd imorgon, som inte består av personlig förolämpning, ett meningslöst youtube-klipp, eller hur onda amerikanerna har varit i latinamerika...
Sk bli spännande att se om det finns något klokt vänsterargument i denna tråd imorgon, som inte består av personlig förolämpning, ett meningslöst youtube-klipp, eller hur onda amerikanerna har varit i latinamerika...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Öppna ögonen och inse att hela du är ett misstag Mr. Rahm!
Det som blev du, borde varit en fläck på lakanet, men så blev inte,
Här är du, och det är för sent att göra något det!
Din mamma och pappa har mitt deltagande,
Stackars människor, man fattar ju varför din farsa dragit till Spanien!
Den stackarn pallar väl inte med trycket, han vill väl bara komma så långt bort som möjligt!
Det som blev du, borde varit en fläck på lakanet, men så blev inte,
Här är du, och det är för sent att göra något det!
Din mamma och pappa har mitt deltagande,
Stackars människor, man fattar ju varför din farsa dragit till Spanien!
Den stackarn pallar väl inte med trycket, han vill väl bara komma så långt bort som möjligt!
Cetarded Rommie skrev:Nu ska inte jag posta mer för idag. Other things to do
ha det.. jag skall ägna mej åt film och en kall folkis jag.. första fest fria helgen på ett par månader..dessutom flickväns fri..fisarna sitter hårt i tvsoffan nu=)
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
lazy skrev:Regndrottning skrev:Har jag glömt något viktigt?
Ja, det har du... POLITIKEN!
Sorry RD, vi är kompisar men du har också glömt politiken?
Jag? Inte då!
Jag hänvisar till öppningsinlägget där allt FÖRUTOM politiken är omnämnd.... Vilket jag tycker är mycket viktigare än kungabröllop för att välja parti!
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 39
tragiskt
R.O.F.L skrev:Ett parti som säger en sak till sina partner, men driver en annan partilinje är svårt att samarbeta med(V).Miljöpartiet, däremot, har landat i analysen att regeringspolitik och partipolitik måste hänga ihop.
Det kom Sossarna fram till på 30-talet. Miljöpartiet började den processen på 1990-talet. Vänsterpartiet har ännu inte inlett den,,,
Med andra ord: Socialdemokraterna har redan uppfunnit hjulet, miljöpartiet har rest sig upp och börjat gå på två ben, medan vänsterpartiet fortfarande klättrar i träden.
Men det tragiska är ju att en del av dem trillar ner från träden, och svammlar om solidaritet och jordens undergång.
bump
Det är nu dags att damma av denna gamla tråd för att se hur rätt jag hade i min analys