x-medborgare skrev:RedCloud skrev:Har jag tur så ger RC inte bort mig
Till universums största slimeball ?
Kommer aldrig på fråga.
Då kan min man sluta ora sig nu.. Tack
Du också X:et (tvångsgifte är ju inte kul)
x-medborgare skrev:RedCloud skrev:Har jag tur så ger RC inte bort mig
Kommer aldrig på fråga.
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:RedCloud skrev:Har jag tur så ger RC inte bort mig
Kommer aldrig på fråga.
x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:RedCloud skrev:Har jag tur så ger RC inte bort mig
Kommer aldrig på fråga.
Aha med tanke på det politiska klimatet och dess tillbakagång så trodde jag som kvinna att jag inget hade att säga till om..
Sorry kakan har inget emot kakor men jag är glad som det är du får hitta en annan pudding..
MartinLindgren skrev:Men kakan har ju hittat en maka, som ska ge honom en liten minikaka!
KickTheRasist skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:RedCloud skrev:Har jag tur så ger RC inte bort mig
Kommer aldrig på fråga.
Aha med tanke på det politiska klimatet och dess tillbakagång så trodde jag som kvinna att jag inget hade att säga till om..
Sorry kakan har inget emot kakor men jag är glad som det är du får hitta en annan pudding..
Jag tror inte att kakan är värt din "sko" och inte minst en kvinna som du
Amöban skrev:Jag funderar på att konvertera till islam så jag kan hitta 3-4 puddingar
Kakmonstret skrev:KickTheRasist skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:RedCloud skrev:Har jag tur så ger RC inte bort mig
Kommer aldrig på fråga.
Jag tror inte att kakan är värt din "sko" och inte minst en kvinna som du
Jag funderar på att konvertera till islam så jag kan hitta 3-4 puddingar