Dock har kakmonstret väldigt mycket att göra just nu
Kakmonstret kommer tillbaka lagom innan det stora Bröllopet för att hylla kronprinsessan
Missa inte heller Love Stockholm 2010
Kakmonstret skrev:RC har inte drivit bort Kakmonstret, bara så att han inte får för sig något.
Dock har kakmonstret väldigt mycket att göra just nu
Kakmonstret kommer tillbaka lagom innan det stora Bröllopet för att hylla kronprinsessan
Missa inte heller Love Stockholm 2010
Kakmonstret skrev:Hoppas att de som uppfört sig dåligt hittills har gått en charmkurs
x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Hoppas att de som uppfört sig dåligt hittills har gått en charmkurs
Nä tyvärr inte ännu det var uppbokat fram till valet.. Moderatstämman eller nått sådant?
Kakmonstret skrev:Hoppas att de som uppfört sig dåligt hittills har gått en charmkurs
Kakmonstret skrev:Eftersom du frågar om mitt liv Martin.
Kakmonstret jobbar 8 timmar om dagen, tränar ca 3 timmar om dagen måndag-fredag, i slutet av året ser det ut att komma ett litet kakmonster till världen. Dessutom följer kakmonstret hockey vm, ska ut och resa, hinna med massvis med arrangemang i Love stockholm 2010. Leta ny lägenhet med mycket mera.
Jag prioriterar ned det minst viktiga i mitt liv, dvs. ACBladet.
(Också ska jag gifta mig med X:et också )
x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Eftersom du frågar om mitt liv Martin.
Kakmonstret jobbar 8 timmar om dagen, tränar ca 3 timmar om dagen måndag-fredag, i slutet av året ser det ut att komma ett litet kakmonster till världen. Dessutom följer kakmonstret hockey vm, ska ut och resa, hinna med massvis med arrangemang i Love stockholm 2010. Leta ny lägenhet med mycket mera.
Det är ett tufft schema hör jag....
ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Eftersom du frågar om mitt liv Martin.
Jaha ska ni gifta er du och kakmonstret? Jag kan vara tärna...
MartinLindgren skrev:Ta ett djupt andetag nu kakan,vem har frågat vad du håller på med, konstaterar bara för att vara så fullbokad verkar du ha gott om tid över!
Jasså det är en lillkaka på gång, är det tomten som varit i farten?
Men lycka till med din blivande kakfamilj, hoppas du inte försakar ditt blivande gemål med ditt stora intresse för Viktoria?
x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Eftersom du frågar om mitt liv Martin.
Jaha ska ni gifta er du och kakmonstret? Jag kan vara tärna...
Jag vet inte om det går. Har jag tur så ger RC inte bort mig tänkte be honom ställa upp eftersom farsan är upptagen i himmelen..
Kakmonstret skrev:Hela prioriteringslistan kommer tyvärr inte att publiceras här
Har jag tur så ger RC inte bort mig
RedCloud skrev:Har jag tur så ger RC inte bort mig
Till universums största slimeball ?
Kommer aldrig på fråga.
RedCloud skrev:Har jag tur så ger RC inte bort mig
Till universums största slimeball ?
Kommer aldrig på fråga.