Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+25
MartinLingren
theward
Demona Stahlin
Infra
Thetaxpayer
formsvackan
datic
PE Dal
Redvictory
Kakmonstret
Vercingetorix
lazy
ANNA2LINK
R.O.F.L
Sniperace
RedCloud
redalert
MartinLindgren
berralarzon
F.I.S.T
Secrist
x-medborgare
ericTheDog
RedMentalCase
Dao
29 posters

    LEVE MONA SAHLIN...

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-21, 18:21

    MartinLindgren skrev:Ja du Allerten, inte fan kryper jag runt på alla fyra och biter mig fast i mamsens kjolar som du gör!

    Allerten med sin röda stjärt krypande runt efter mamsen och sin blåa näsa är nog en syn för gudarna!


    HELT ENKELT EN SOFFLOCKANDE KRONBLOMARE!


    Nu håller visst bidragspojken på att fullständigt tappa konceptet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-21, 20:10

    Först och Mr.Doggen, pension är alltså inget bidrag, vilket innebär att jag är lika mycket medborgare och skattebetalare som dig! Wink

    Sen tror jag nog fan det är gränsfall att jag kunde vara din farsa, men det är jag tack och lov inte, för då hade det inte blivit någon veckopeng för dig resten av året pysen! No

    Dessutom ligger jag steget före dig, något du inte kan göra något åt, jag har varit medborgare bra många fler år än du! Wink

    Du och gamle Adolf har mycket gemensamt Mr.Doggen, samma åsikter gällande äldre, sjuka, handikappade och arbetsoförmögna av olika ofrivilliga anledningar,
    Det påstås att han precis som du tog sig till makten genom projektionism, förde folket avledande bakom ljuset, för attdölja sitt rätta jag,
    Sen har vi Adolfs läggning, många påstår ju att han var gay!


    Som du ser Mr.Doggen kopplingarna är många!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Skatt

    Inlägg  Secrist 2010-08-22, 01:17

    Först och Mr.Doggen, pension är alltså inget bidrag, vilket innebär att jag är lika mycket medborgare och skattebetalare som dig!

    Och hur mycket skatt har du arbetat ihop och betalat in för att få åtnjuta förmånen av en förtidspension? Surprised
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-22, 03:12

    martin & Adolf - vilka nissar
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-22, 13:13

    Ja du mr.Doggen jag förstår att dina kopplingar till Adolf inte är roliga och tänka på för dig?

    1. Du och Adolf delar samma åsikter gällande sjuka, skadade, oliktänkade och på olika sätt ofrivilligt arbetsoförmögna!

    2.Precis som du var ju Adolf en projektionare, som riktade sina egna svagheter mot andra!
    Något som påstås förde honom till makten!

    3. Sen påstår ju många vetare att Adolf var Gay!


    Leve Mona Sahlin!
    Rösta Rödgrönt!


    Vem vet doggen, du kanske har garderoben tapetserad med Adolf eftersom du tycks trivas bra därinne?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-22, 14:13

    Du verkar desperat martin. Har du läst de senaste siffrorna från sifo?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-22, 15:03

    Desperat? Nej nej, jag är varken nazist eller gay som dig doggen!

    Börjar tro att Ben Stillers namn i rullarna släkten är värst, där han heter syftar på dig, nämligen Gaylord Fucker!


    ÄR DU FÖREBILDEN FÖR GAYLORD FUCKER, Mr.Doggen?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-22, 17:41

    Toblerone avgår troligen redan på valnatten.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-22, 21:10

    Frågan är när du mr.Doggen ska ta tag i och hantera din mentala och psykiska ohälsa?
    Tobleronandet har verkligen bitit sig fast i ditt mentalt utsatta pannben!

    Hur gör du egentligen doggen, en hand var till dina två ynkliga svanstumpar, den i baken och framingen, har du tobleronen instucken i munnen då?


    Leve Mona sahlin!
    Vår nästa statsminister!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-22, 21:13

    martins störda fantasier indikerar att han fått för mycket av Toblerone. Det botas enklast med en röst på Allians för Sverige.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-22, 21:21

    Nu utövar du din älskade projektionism igen Mr.Doggen!

    Du måste vara mer korkad och punchigare än jag trodde, du kan aldrig lyfta över din mentala och psykiska ohälsa på mig,
    Det vet nog både rödgröna och blåa här på forumet vem som tjatat om toblerone i flera år!

    Mr.Doggen brukar du tjata och toblerona varenda dag här på forumet Question rabbit
    Mr.Doggen har du tjata om ditt toblerone i snart 4 år runt på forumen Question rabbit
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-22, 21:25

    Du förstår, detta val kommer bli ihågkommet som Tobleronevalet. Det saken gäller är om vi vill ha Tobleronepolitik, eller om vi säger nej tack till denna. Därför har det sin poäng att då och då nämna Toblerone.

    Sen vet ju alla vem somkommit med fruktansvärda påhopp på kvinnor, homosexuella och brottsoffer.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-22, 21:33

    Inte mitt fel att du är gay Mr.Doggen, en gaydoggen som vägrar erkänna din läggning!
    men så länge du håller dig till en toblerone i truten så är väl alltid det något!

    Några ronder uppe i ringen mot dig vore mumma Mr.Doggen, skulle inte du också vilja möta mig däruppe, och sätta mig på plats en gång för alla?
    tror du att du skulle lyckas trycka ner några av dina mentala tobleronen i halsen på mig?


    Grrr, vov vov på dig så länge Mr.Doggen! rabbit
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-22, 21:53

    Mona Sahlin hälsar, pension och lön ska beskattas lika, pension är inte bidrag!
    hon lovar också reparera sjukförsäkringen, stupstocken ska bort!

    Självklart ska den som kan få all hjälp att komma tillbaka, kan man inte det p.g.a sjukdom eller skador ska man ha ekonomisk trygghet!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-22, 22:04

    Mona Sahlin lovar stora skatteesänkningar. Det är Allianspolitik. Det kan ju bara anses som bra. Så enkelt är det.

    Dock har Toblerone retat gallfeber på Lars Ohly, som tvärtom vill öka skattetrycket. Rödgrön röra blir bara rörigare för var dag som går.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-22, 23:53

    Mona Sahlin lovar ett rättvisare och solidariskare samhälle, så långt från RoffarReinfeldt skräpallians man kan komma!

    Mona och Lasse behöver inte tycka lika om allting, det är ett friskhetstecken, något rövslickeri a´la alliansen där dom tre små turas om att slicka Reinfeldt i baken vill vi inte veta av! No


    Leve Mona Sahlin!
    En rättvise politiker! bounce
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-08-23, 03:34

    MartinLindgren skrev:Mona Sahlin lovar ett rättvisare och solidariskare samhälle, så långt från RoffarReinfeldt skräpallians man kan komma!

    Mona och Lasse behöver inte tycka lika om allting, det är ett friskhetstecken, något rövslickeri a´la alliansen där dom tre små turas om att slicka Reinfeldt i baken vill vi inte veta av! No


    Leve Mona Sahlin!
    En rättvise politiker! bounce


    Hoppas att svenskarna tar sitt förnuft till fånga och tänker så på valdagen Martin...
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  redalert 2010-08-23, 08:21

    ANNA2LINK skrev:
    MartinLindgren skrev:Mona Sahlin lovar ett rättvisare och solidariskare samhälle, så långt från RoffarReinfeldt skräpallians man kan komma!

    Mona och Lasse behöver inte tycka lika om allting, det är ett friskhetstecken, något rövslickeri a´la alliansen där dom tre små turas om att slicka Reinfeldt i baken vill vi inte veta av! No


    Leve Mona Sahlin!
    En rättvise politiker! bounce


    Hoppas att svenskarna tar sitt förnuft till fånga och tänker så på valdagen Martin...

    Och därmed satte Anna sin sista potatis! No
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-23, 09:01

    Rättvisa ylar martin som försvar för att Tobleronepolitiken misslyckats innan den ens prövats.
    datic
    datic


    Antal inlägg : 347
    Join date : 10-06-07

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  datic 2010-08-23, 09:16

    MartinLindgren skrev:[color=yellow] pension är alltså inget bidrag[/size]

    helt rätt, inkomstpension är inte ett bidrag - det är något man sparat ihop till (genom skatter) under tiden man jobbade och det får man när man gått i pension, något man tidigast kan göra vid 61 års ålder

    garantipension, som är det man får om man inte har betalt in nog med skatter i sitt arbetsliv för att få inkomstpension, ÄR ett bidrag. Garantipension är något man inte kan få innan man fyllt 65

    om man haft låga eller inga inkomster så man inte får sjukersättning eller aktivitetsersättning innan man fyller 65 så får man istället något som heter garantiersättning, och garantiersättning är ett bidrag

    vad är det du får?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  redalert 2010-08-23, 09:29

    datic skrev:
    MartinLindgren skrev:[color=yellow] pension är alltså inget bidrag[/size]

    helt rätt, inkomstpension är inte ett bidrag - det är något man sparat ihop till (genom skatter) under tiden man jobbade och det får man när man gått i pension, något man tidigast kan göra vid 61 års ålder

    garantipension, som är det man får om man inte har betalt in nog med skatter i sitt arbetsliv för att få inkomstpension, ÄR ett bidrag. Garantipension är något man inte kan få innan man fyllt 65

    om man haft låga eller inga inkomster så man inte får sjukersättning eller aktivitetsersättning innan man fyller 65 så får man istället något som heter garantiersättning, och garantiersättning är ett bidrag

    vad är det du får?

    Och därmed försvann martin med svansen mellan benen springandes som en skållad råtta! Laughing
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Oeniga

    Inlägg  Secrist 2010-08-23, 10:29

    Mona och Lasse behöver inte tycka lika om allting, det är ett friskhetstecken, något rövslickeri a´la alliansen där dom tre små turas om att slicka Reinfeldt i baken vill vi inte veta av!

    Så ju mer oeniga de är ju bättre är det? Ja, då är det rödgröna samarbetet en succé! Razz
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-23, 11:34

    Klart att man inte måste tycka lika om allting!
    varför tror du Anders Borg tog dom tre småborgarna i örat i helgen och talade om var skåpen ska stå!

    Jo för antingen dansar man efter moderaternas pipa eller så håller man tyst!


    LeveMona Sahlin!
    datic
    datic


    Antal inlägg : 347
    Join date : 10-06-07

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  datic 2010-08-23, 11:53

    redalert skrev:Och därmed försvann martin med svansen mellan benen springandes som en skållad råtta! Laughing

    ?? jag trodde han hade förfrusit sin svans
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-23, 12:13

    Har Martin försvunnit, när då?

    Nej ni puttefnaskar det krävs mer en än Lilldatic som inte får upp den och en Allert med rödstjärt krypande på alla fyra för att få undan mig!

    Det duger ni inte till era små parvlar! No


    Leve Mona Sahlin! Wink

    Sponsored content


    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 34 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 07:30