Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+25
MartinLingren
theward
Demona Stahlin
Infra
Thetaxpayer
formsvackan
datic
PE Dal
Redvictory
Kakmonstret
Vercingetorix
lazy
ANNA2LINK
R.O.F.L
Sniperace
RedCloud
redalert
MartinLindgren
berralarzon
F.I.S.T
Secrist
x-medborgare
ericTheDog
RedMentalCase
Dao
29 posters

    LEVE MONA SAHLIN...

    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  x-medborgare 2010-08-05, 18:15

    MartinLindgren skrev:Hallå, hallå Martin Lindgren har aldrig sagt något om att skjuta någon jävel!
    Men det förstår väl dom flesta att det är den falske och lögnaktiga bedragaren som är framme nu igen!


    Namnkaparen, bedragaren, lögnaren och fulgubben är ute och smutskastar mig nu igen helt enkelt!

    Hör och häpna jag har varit ute på olika evenemang, dragit mitt strå till stacken efter bästa förmåga, men nu är jag här igen med kampviljan på topp!
    Sen är min lön för mödan att få möjligheten att föra fram frågor som jag brinner för! cheers

    Men vilket god avslutning det blev, efter ha nämnt att nu är det bara hem till sin gamla dator och järnhäst och fortsätta, blev jag glatt överaskad när telefonen ringde vid 14 tiden igår och någon frågade om jag var hemma, bra för jag är på väg med din nya dator!
    Så nu sitter jag här med en ny kanonmaskin, rena rama julafton minsan!


    Men återigen det är inte jag som skrivit att jag ska skjuta någon, NO WAY! Evil or Very Mad

    Ja det var det Så det är dax att dubbelnicka igen trist.. Då får man börja hålla koll på inläggs siffror igen då..
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  berralarzon 2010-08-05, 18:20

    x-medborgare skrev:
    MartinLindgren skrev:Hallå, hallå Martin Lindgren har aldrig sagt något om att skjuta någon jävel!
    Men det förstår väl dom flesta att det är den falske och lögnaktiga bedragaren som är framme nu igen!


    Namnkaparen, bedragaren, lögnaren och fulgubben är ute och smutskastar mig nu igen helt enkelt!

    Hör och häpna jag har varit ute på olika evenemang, dragit mitt strå till stacken efter bästa förmåga, men nu är jag här igen med kampviljan på topp!
    Sen är min lön för mödan att få möjligheten att föra fram frågor som jag brinner för! cheers

    Men vilket god avslutning det blev, efter ha nämnt att nu är det bara hem till sin gamla dator och järnhäst och fortsätta, blev jag glatt överaskad när telefonen ringde vid 14 tiden igår och någon frågade om jag var hemma, bra för jag är på väg med din nya dator!
    Så nu sitter jag här med en ny kanonmaskin, rena rama julafton minsan!


    Men återigen det är inte jag som skrivit att jag ska skjuta någon, NO WAY! Evil or Very Mad

    Ja det var det Så det är dax att dubbelnicka igen trist.. Då får man börja hålla koll på inläggs siffror igen då..

    Ja det är så tröttsamt att alltid behöva avslöja domsamma fjånen.
    Brukar ofta ske när Martin varit ute på annat F Rahm var den största x-perten trodde han men den staffetpinnen har eTd/råttan plockat upp numera.
    //berra
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  SiP 2010-08-05, 18:31

    MartinLindgren skrev:
    Hör och häpna jag har varit ute på olika evenemang, dragit mitt strå till stacken efter bästa förmåga, men nu är jag här igen med kampviljan på topp!
    Sen är min lön för mödan att få möjligheten att föra fram frågor som jag brinner för! cheers


    Inte underligt att opinionssiffrorna har sjunkit som "Das boot" för de rödgröna då...

    MartinLindgren skrev:
    Men vilket god avslutning det blev, efter ha nämnt att nu är det bara hem till sin gamla dator och järnhäst och fortsätta, blev jag glatt överaskad när telefonen ringde vid 14 tiden igår och någon frågade om jag var hemma, bra för jag är på väg med din nya dator!
    Så nu sitter jag här med en ny kanonmaskin, rena rama julafton minsan!


    Tja som vanligt fick jag hala fram plånboken och KÖPA mig en ny burk för ett tag sedan, helt klart har man valt fel livsföring, måste vara kul att FÅ saker GRATIS hela tiden...
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  berralarzon 2010-08-05, 18:37

    SiP skrev:
    MartinLindgren skrev:
    Hör och häpna jag har varit ute på olika evenemang, dragit mitt strå till stacken efter bästa förmåga, men nu är jag här igen med kampviljan på topp!
    Sen är min lön för mödan att få möjligheten att föra fram frågor som jag brinner för! cheers


    Inte underligt att opinionssiffrorna har sjunkit som "Das boot" för de rödgröna då...

    MartinLindgren skrev:
    Men vilket god avslutning det blev, efter ha nämnt att nu är det bara hem till sin gamla dator och järnhäst och fortsätta, blev jag glatt överaskad när telefonen ringde vid 14 tiden igår och någon frågade om jag var hemma, bra för jag är på väg med din nya dator!
    Så nu sitter jag här med en ny kanonmaskin, rena rama julafton minsan!


    Tja som vanligt fick jag hala fram plånboken och KÖPA mig en ny burk för ett tag sedan, helt klart har man valt fel livsföring, måste vara kul att FÅ saker GRATIS hela tiden...

    Man ska vara glad för det lilla det är jag i alla fall. Finns upplevelser jag inte för en sekund jag vill uppleva det det Martin genomlevt och det värsta det finns nick här som önskar honom död med.
    //berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-05, 19:11

    MartinLingren skrev:Vi skjuter den jäveln när vi tagit över.


    Jaså båda martin-nicken kommer tillbaka samma dag. Undrar vem som är kopian och vem som är orginalet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-05, 19:27

    Ja du Mr.Doggen, vem vet det kanske krävs en martin för att röra runt i grytorna, men säger jag att jag inte skrivit inlägget, så är det inte jag!

    Sen är det ju så att bara för du vet en hel del mer än jag om namnkapningar,så behöver det inte vara du,
    Ärligt talat så struntar jag i vem eller varför, men visst är det hedrande att tyckas vara så intressant,

    Dom som känner mig vet ju hur det ligger till, förmodligen du också, jag har aldrig önskat livet ur någon, aldrig sagt jag ska skjuta någon jävel heller, och kommer aldrig göra det heller!


    Leve Mona Sahlin, vår nästa statsminister! bounce
    Mot rödgrön valseger 19 september! cheers
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Skott kommer!

    Inlägg  Secrist 2010-08-05, 23:31

    Men återigen det är inte jag som skrivit att jag ska skjuta någon, NO WAY!


    He, he...jag såg att det inte var du nä. Riktigt så aggressiv brukar du inte vara.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-06, 01:27

    Vet som sagt inte om det är berra eller martin själv som dubbelnickar. Men det är ett intressant att dubbelnicket går igång strax innan martins återinträde.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  berralarzon 2010-08-06, 01:36

    ericTheDog skrev:Vet som sagt inte om det är berra eller martin själv som dubbelnickar. Men det är ett intressant att dubbelnicket går igång strax innan martins återinträde.

    Och du känner dig fullt frisk eric?
    //berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-06, 01:45

    LOgga in med ditt riktiga nick så kan du debattera istället för att slaska.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-06, 15:30

    Ge dig nu Mr.Doggen, Berra har väl aldrig hymlat om vem han är, men det har du gjort ett x antal gånger! Wink

    Så mitt tips Doggen, sluta projektera dina egna svagheter mot andra, ta dig i kragen och ryck upp dig Exclamation
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-07, 00:25

    Det är åratal sedan jag ryckte upp mig. I samband med det slutade jag rösta på sosseriet - loserpartiet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-07, 10:59

    Jaså du säger det Mr.Doggen, åratal sedan du ryckte upp dig?

    Då får man väl vara glad att man slapp innan då, för det måste varit djävligt illa ställt med dig då, med tanke på att man inte vet om ska skratta eller gråta nu när du påtalar att du har ryckt upp dig! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-07, 11:28

    Mona Sahlin säger idag, att det är dags för kännbara sanktioner för EU länder som kör sina ekonomier rakt ner i botten!

    Då kontrar borgare A.Borg med att det är bra att Mona äntligen förstått att han själv är ledamot i EU utskottet som utreder just den frågan?

    Men det borgare A.Borg tydligen inte begriper är att Mona tycker det är dags att dra ut tummarna och sluta snacka för att skrida till handling,
    varför sitta och utreda och harva en fråga som dom flesta borde vara överens om i evighets långbänken?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-08, 09:54

    Lena Mellin säger idag att vi går mot ett spännande val, otroligt jämnt mellan blocken,
    Valet kommer avgöras i slutspurten på valdagen, då får vi se om det blir Mona Sahlin eller Fredrik Reinfeldt som blir vår nästa statsminister!

    Detblirintressant att höra Mona Sahlin i Tantolunden nästa söndag 15 augusti, både med eller utan paraply!


    Leve Mona Sahlin!
    Rösta rödgrönt! bounce
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-08, 12:04

    Sr att martin tycker det verkar dumt att utreda stora beslut innan de tas. Intressant...

    Ser också att förtal-tidningen hoppas på ett apännande val. Det är väl det bästa de kan hoppas på då det mesta talar för en promenadseger för Alliansen.

    Tydligen ska Toblerone tala i nåntantlund. Det kan nog stärka Alliansen ytterliggare.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-08, 13:44

    Nej inte alls Mr.Doggen, Mona Sahlin talar nästa söndag i Tantolunden, som också brukar kallas stockholms lunga!

    Tanto på söder syresätter hela staden, det du doggen!
    Men ett bighead och brakego som dig tycker väl det räcker bra om du har frisk luft att andas i?


    Förövrigt har jag varit och lyssnat på Mona ett xantal gånger dom senaste åren, och varje gång har hon lockat många åhörare!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-08, 13:53

    MartinLindgren skrev:Nej inte alls Mr.Doggen, Mona Sahlin talar nästa söndag i Tantolunden, som också brukar kallas stockholms lunga!

    Tanto på söder syresätter hela staden, det du doggen!
    Men ett bighead och brakego som dig tycker väl det räcker bra om du har frisk luft att andas i?


    Förövrigt har jag varit och lyssnat på Mona ett xantal gånger dom senaste åren, och varje gång har hon lockat många åhörare!


    Det kommer säkert folk och lyssnar på tant Toblerone i tantlunden, men det är ju inte säkert att de håller med henne för det. Nu när det drar ihop sig till val verkar det som Toblerone glömt bort väljarna i förorten.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-08, 23:54

    Nej, nej Mr.Doggen, inte alls Mona Sahlin är väl den partiledaren som bryr sig om människorna runt om i sveriges miljonområden o.s.v, det vet du också,

    Men självklart kan inte en sån som du efter ditt mentala och psykiska tjatande i åratal om din älskade kära toblerone kunna erkänna det!

    Grrr, vov, vov pysen, en Toblerone Jambo 4,5 kilo är nog den bästa medicinen för dig,
    Mr.Doggen!


    Det är fan såna dom du som myntat utrycket "låta som en kärring"!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-09, 00:00

    Kan du berätta mer om Toblerones största insats för människor i ytterstaden. Nåt stort måste hon väl ändå ha åstakommit?

    Eller?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-09, 00:01

    ericTheDog skrev:Kan du berätta mer om Toblerones största insats för människor i ytterstaden. Nåt stort måste hon väl ändå ha åstakommit?

    Eller?

    Toblerones största insats för människor är god choklad !!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-09, 10:13

    Vad din älskade toblerone säger Mr.Doggen har jag ingen aning om?
    Men Mona Sahlin har lovat att om dom rödgröna vinner valet kommer våra slitna miljonområden upprustat för 15 miljarder, för att få dom boende att trivas bättre och leva i en bättre miljö!

    Ett löfte som samtidigt skapar många nya jobb!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-09, 10:39

    Vad ska Mona göra efter den 19 september då hon sannolikt avgår som partiledare, trots att en inbiten källa vid valet av partiledare sa att "en socialdemokratisk partiledare sitter i minst 10 år".
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-09, 13:53

    Frågan är vad du ska göra efter 19 september Kakan?
    Mitt tips är att du kommer veva och gnissla vidare med din entoniga monotona kakofån!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-09, 19:21

    Mona Sahlin hälsar att vi bör tänka på tre viktiga framtidsfrågor,

    1. Framtiden jobb, skapa nya gröna moderna arbetsplatser!

    2. Rättvis välfärd!

    3. Unga!


    Sug på den karamellen alla blåingar och bigheads som bara bryr sig om sig själva!

    Sponsored content


    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 26 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 11:39