+4
redalert
Regndrottning
Secrist
F.I.S.T
8 posters
Centern vill knulla facket ??
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 1
Centern vill knulla facket ??
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 3
Sv: Centern vill knulla facket ??
Secrist skrev:Moget inlägg....
Moget ungdomsparti....
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 4
Ungdom
Moget ungdomsparti....
Det kan man ju tycka vad man vill om, men ungdomspartier är av tradition betydligt mer radikala än sina moderpartier.
Det kan man ju tycka vad man vill om, men ungdomspartier är av tradition betydligt mer radikala än sina moderpartier.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 5
Secrist skrev:Moget ungdomsparti....
Här gäller det att sila mygg och svälja kameler!
- Inlägg 6
Secrist skrev:Moget inlägg....
Var det att JAG tog upp detta du syftade till ???
Jag har bara återgett vad Centern sagt ... vem är omogen då ??
Dom som påpekat att dom sagt: "knulla facket" ??
eller dom som faktiskt sagt: "knulla facket" ??
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 7
De senaste skriverierna McDonalds visar tydligt att högern vill bli av med facket, och varför.
- Inlägg 8
Fack...
De senaste skriverierna McDonalds visar tydligt att högern vill bli av med facket, och varför.
Hur får du ihop det?
Hur får du ihop det?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 9
Hur får du ihop det?
Vilken sten har du sovit under det senaste decenniet ?
croz- Antal inlägg : 278
- Inlägg 10
CUF tror att du vet hur mycket du vill jobba, vilken lön du bör ha och hur mycket semester du vll ta ut.
Vad jag vill och vad arbetsgivaren vill är nog två motpoler, hur korkad får man bli egentligen..
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 11
croz skrev:
CUF tror att du vet hur mycket du vill jobba, vilken lön du bör ha och hur mycket semester du vll ta ut.
Vad jag vill och vad arbetsgivaren vill är nog två motpoler, hur korkad får man bli egentligen..
Motpoler? Har du en så dålig relation till din arbetsgivare rekommenderar jag dig att söka nytt jobb.
- Inlägg 12
Vercingetorix skrev:croz skrev:
Motpoler? Har du en så dålig relation till din arbetsgivare rekommenderar jag dig att söka nytt jobb.
Vadå relation? jag pratade väl om våra önskemål eller?
- Inlägg 13
Är man två motpoler föreligger ju inte direkt någon grogrund för ett bra samarbete, eller hur?
- Inlägg 14
Vercingetorix skrev:Är man två motpoler föreligger ju inte direkt någon grogrund för ett bra samarbete, eller hur?
Det ligger ju i företagarens intresse att få in mycket pengar, och lämna ut lite pengar.. eller hur ??
- Inlägg 15
Vercingetorix skrev:Är man två motpoler föreligger ju inte direkt någon grogrund för ett bra samarbete, eller hur?
Tur att jag skrev att det är vad vill rörande semester och lön som vi nog är två motpoler då och inte att vi motpoler till varandra..
- Inlägg 16
F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:Är man två motpoler föreligger ju inte direkt någon grogrund för ett bra samarbete, eller hur?
Det ligger ju i företagarens intresse att få in mycket pengar, och lämna ut lite pengar.. eller hur ??
Mmm.. Men missnöjda arbetare är heller inte särskilt produktiva..
- Inlägg 17
Vercingetorix skrev:F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:Är man två motpoler föreligger ju inte direkt någon grogrund för ett bra samarbete, eller hur?
Heder åt dig som inser detta V-rix... jag tror det bor en liten vänsterpartist i dig jallafall
- Inlägg 18
Vercingetorix skrev:F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:Är man två motpoler föreligger ju inte direkt någon grogrund för ett bra samarbete, eller hur?
Jag är inte ett dugg missnöjd med mitt arbete. Jag bara konstaterade att om min arbetsgivare hade fått bestämma min lön och min semester utefter vad denne vill så hade det nog hamnat en bra bit ifrån resultatet vid motsats scenario, att jag själv fått bestämma altså..
Vi strävar nog lite åt olika håll i önskemål, altså två motpoler som förhandlar..
- Inlägg 19
F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:F.I.S.T skrev:Vercingetorix skrev:Är man två motpoler föreligger ju inte direkt någon grogrund för ett bra samarbete, eller hur?
Heder åt dig som inser detta V-rix... jag tror det bor en liten vänsterpartist i dig jallafall
Närå, oroa dig inta, haha... Jag tänker bara att om jag genom att ge en anställd ett par tusen mer i lön, kan få denne att dra in 15 loppor extra till företaget, bara genom att vara mer positivt inställd till jobbet, tjänar ju alla på det, eller hur? En pragmatisk och kapitalistisk syn...
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 20
Hahahahaaha ja ungdomspartiet vänster
har ju för vana att kalla invandrare för svartskallar...........nej just det det var ssu ordföranden som gjorde det.....fina människor...
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Då dessa hindrar Sveriges utveckling, de bråkar och förstör till ingen nytta.
- Inlägg 22
Sossar ee lata skrev:har ju för vana att kalla invandrare för svartskallar...........nej just det det var ssu ordföranden som gjorde det.....fina människor...
Nu blir det konstigt, när ledaren för svenska KKK låtsas vara emot utryck som svartskallar ... Tygrasism kallar jag det, ni tycker det är OK med vita slöjor/burka, men inte med svarta
- Inlägg 23
Sten?
Vilken sten har du sovit under det senaste decenniet ?
Lägg gärna en länk till någon källa som säger att alliansen vill bli av med facket. Om du hittar någon...
Lägg gärna en länk till någon källa som säger att alliansen vill bli av med facket. Om du hittar någon...