Secrist skrev:Att mcdonalds fuskar ja, men att tjyvaset gander fuskar det skiter ni blå i.
Och det har att göra med detta hur då.....?
Er på blå sidan att fördömma skattetjyveriet som er kompis GUSTAVANDER så klart erkänt härinne.
Krakar.
//berra
Secrist skrev:Att mcdonalds fuskar ja, men att tjyvaset gander fuskar det skiter ni blå i.
Regndrottning skrev:Secrist skrev:Detta skrev jag...
Jag bara väntar på att någon från forumvänstern ska komma in och börja gapa om att det är alliansens fel att McD håller på med sitt vidriga fusk.
Hur du kan få det till att jag vill att alliansen ska få skulden förstår jag inte riktigt.
Det var du som drog in alliansen i detta.....Kolla själv....
Secrist skrev:Det var du som drog in alliansen i detta.....Kolla själv....
Vänstern drog in alliansen i detta helt på egen hand. Kolla själv....
RedMentalCase skrev:Man kan tillägga om denna affär att McDonalds är ett politiskt mål för vissa journalister.
Om samma granskning hade genomförts mot journalistmupparnas kvarterskrogar hade säkert samma missförhållanden, eller värre, kunnat uppdagas.
Secrist skrev:Jag kollade.... Det är först DU som nämner alliansen....Vi andra pratade om McD....
Jag bara undrade när alliansen skulle få skulden. Och det fick de i vanlig ordning från vissa. Eller styr jag inläggen från forumvänstern?