Om man har jobb, så får man gå på nära anhörigs begravning, med full lön. Det är en av de saker som berättigar till permission.
Men om du är arbetslös, då får du minsann inte gå på begravning. Hur fan kan man tolka reglerna så?
Corven skrev:AB
Om man har jobb, så får man gå på nära anhörigs begravning, med full lön. Det är en av de saker som berättigar till permission.
Men om du är arbetslös, då får du minsann inte gå på begravning. Hur fan kan man tolka reglerna så?
Det borde du nog få. Du står väl då till arbetsmarknadens förfogande, om inte hela så i alla fall dödgrävarnas.Vercingetorix skrev:Undrar om man får närvara på sin egen begravning utan att bli av med A-kassan?
Vercingetorix skrev:Undrar om man får närvara på sin egen begravning utan att bli av med A-kassan?
KickTheRasist skrev:Är det ingen som har tittat på den korta sekvensen ??
I så fall kan vi väll rösta moderater igen i riksdagen
Corven skrev:AB
x-medborgare skrev:KickTheRasist skrev:Är det ingen som har tittat på den korta sekvensen ??
I så fall kan vi väll rösta moderater igen i riksdagen
Har inte din mamma lärt dig att det är fult att svära.. ???
MartinLindgren skrev:Hmmm...?
Där träffade du huvet på spiken corven, det tål att tänka på, kanske forumhögern med herrar Doggen, secrist och Mr.Mental i spetsen kan svara på hur fan det blev så?
Kanske faller under herr Reinfeldts piska och morot?
Är det inte bättre om du martin förklarar hur det blev så här?
RedCloud skrev:Är det inte bättre om du martin förklarar hur det blev så här?
Fortfarande fixerad vid martin, nu inne på fjärde året, råttan, vuxenmobbaren....
berralarzon skrev:RedCloud skrev:Är det inte bättre om du martin förklarar hur det blev så här?
Fortfarande fixerad vid martin, nu inne på fjärde året, råttan, vuxenmobbaren....
Förmodligen har mobbgänget det tråkigt på det "stekheta" fridebatt.
//berra
Redvictory skrev:berralarzon skrev:RedCloud skrev:Är det inte bättre om du martin förklarar hur det blev så här?
Förmodligen har mobbgänget det tråkigt på det "stekheta" fridebatt.
//berra
Kan det numer bero på att deras Admin finns här 24/7?
Regndrottning skrev:Jag håller inte med.
Jag har aktivitetsstöd och jag har två ggr gått på begravning med 'full' ersättning. Dessa regler finns inskrivna på varje papperark man får från FK.
Corven skrev:Regndrottning skrev:Jag håller inte med.
Jag har aktivitetsstöd och jag har två ggr gått på begravning med 'full' ersättning. Dessa regler finns inskrivna på varje papperark man får från FK.
Men du hade säkert tur att begravningarna inte inträffade på dagar då du hade möten inbokade på AF....
Regndrottning skrev:Corven skrev:Regndrottning skrev:Jag håller inte med.
Men du hade säkert tur att begravningarna inte inträffade på dagar då du hade möten inbokade på AF....
Nejdå... Det finns tydligt inskrivit att man får ledigt för 'Angelägna enskildheter av vikt'. Där ingår bröllop, begravning, högtidsdagar inom den närmaste familjen.
Ev möten får då bokas om.
Regndrottning skrev:Corven skrev:Regndrottning skrev:Jag håller inte med.
Nejdå... Det finns tydligt inskrivit att man får ledigt för 'Angelägna enskildheter av vikt'. Där ingår bröllop, begravning, högtidsdagar inom den närmaste familjen.
redalert skrev:Regndrottning skrev:Corven skrev:Regndrottning skrev:Jag håller inte med.
Ja där ser man!
RedCloud skrev:Är det inte bättre om du martin förklarar hur det blev så här?
råttan vuxenmobbaren skrev:lille klanledare