citat:
"ok, du får väl skylla på att du inte fullt behärska svenskan"
Ja vi gör det
...
citat:
"men ditt inlägg tydde på att du gratulerade muslimerna för att de var inavlade
"
repris :
"Har inavel fått på kuken !?"
Ok kanske är fel att säga kuken , kanske bättre "Har inavel fått strik ???"
Vem har fåt strik??
Ja Lars Vilks
Fattar du nu ??
citat:
"en sak, det anses av någon anledning fult att kalla muslimer för mohammedaner"
Det anses i visa kretsar kanske ja men alla anser inte det .
citat:
"det är ett idag ålderstiget uttryck, kanske i stil med att säga neger...."
Blaja
citat:
"och nej, kusingifte är väldigt vanligt hos ex palestinier"
Källan tack!!
Sverige var ett land som på relativt sent staduin tog bort förbudet mot kusingifte
Ok !!
citat:
"men att halvsyskon skulle tillåtas detta tvivlar jag på, har du källa till detta eller är det bara som du tror?"
Svea Rikes Lag bok ...
citat:
"I Sverige är äktenskap och sexuellt umgänge förbjudet mellan dem som är släkt med varandra i rätt upp- och nedstigande led eller är helsyskon.
Sexuellt umgänge mellan halvsyskon är dock tillåtet och halvsyskon kan få ingå äktenskap med varandra efter tillstånd av länsstyrelsen i det län där en sökande är folkbokförd. Länsstyrelsen ska först ska ha inhämtat yttrande i frågan från Socialstyrelsen enligt 2 kap. 3 § äktenskapsbalken (1987:230) jämförd med 15 kap. 1 § samma balk (1987:230).
Studier av mitokondriellt DNA har visat att inavel mellan människor är tämligen ovanligt i Sverige även ur ett historiskt perspektiv. Emellertid finns det en del kända fall där enstaka lokala släkter lider av inavel. Liksom inom andra europeiska kungafamiljer (se ovan) förekommer det även inom huset Bernadotte; Carl XVI Gustafs föräldrar, prins Gustaf Adolf och prinsessan Sibylla, var sysslingar, eftersom prinsens mor och prinsessans far var kusiner."
citat:
"har du kommit underfund med hur du och jag är släkt?"
Låt mig vara ärligt Snipe ... om jag skulle få veta att jag är något slakt med dig , då skulle jag göra självmord. Min familj skall inte besudlas med supporters av etnisk rensning och barnmördare tyvärr ..