Vet inte. Detta forum verkar mest handla om bajs. Vill ni äga någon borde ni börja rensa upp bland era egna klantarslen istället för att hylla dem.
+7
F.I.S.T
x-medborgare
ANNA2LINK
Secrist
Dao
PE Dal
Redvictory
11 posters
De "nya" Moderaterna
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 27
Sv: De "nya" Moderaterna
ericTheDog skrev:Vet inte. Detta forum verkar mest handla om bajs. Vill ni äga någon borde ni börja rensa upp bland era egna klantarslen istället för att hylla dem.
Hur var det nu! du skulle inte husera här så länge skrev du! nu är du här på övertid! in i onanikojan och moderera! (om det behövs) ha,ha,ha
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 28
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Vet inte. Detta forum verkar mest handla om bajs. Vill ni äga någon borde ni börja rensa upp bland era egna klantarslen istället för att hylla dem.
Hur var det nu! du skulle inte husera här så länge skrev du! nu är du här på övertid! in i onanikojan och moderera! (om det behövs) ha,ha,ha
Här har vi då ett typexempel på ett korkat klantarsel som skulle behöva bli uppläxad av någon från sin egen sida. Jag tror faktiskt inte sansade vänsterskribenter har något över för denne sopa.
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 29
ericTheDog skrev:Vet inte. Detta forum verkar mest handla om bajs. Vill ni äga någon borde ni börja rensa upp bland era egna klantarslen istället för att hylla dem.
De som håller på den intellektuella nivån är nog mest ett fåtal högernick, iaf de som påbörjar den låga nivån för det mesta... Sedan så är det ett par vänster som maler på och ge igen vilket bara är dumt för då fortsätter det...
Senast ändrad av marxisten den 2010-05-11, 21:48, ändrad totalt 1 gång
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 30
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Vet inte. Detta forum verkar mest handla om bajs. Vill ni äga någon borde ni börja rensa upp bland era egna klantarslen istället för att hylla dem.
Här har vi då ett typexempel på ett korkat klantarsel som skulle behöva bli uppläxad av någon från sin egen sida. Jag tror faktiskt inte sansade vänsterskribenter har något över för denne sopa.
Tja, det inlägget var något omotiverat kanske.
Men läxa upp, nää. Jag läxar inte upp någon, varken höger eller vänster... Jag brukar mest hoppa över de inlägg utan något betydelsefullt värde för debatten...
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 31
marxisten skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Vet inte. Detta forum verkar mest handla om bajs. Vill ni äga någon borde ni börja rensa upp bland era egna klantarslen istället för att hylla dem.
Tja, det inlägget måhända var något omotiverat.
Ändå så försöker den numera drifkuckun från el admin råttan/mmjjdde/ericthedog "stekheta" fridebatt göra anspråk på trovärdighet.
//berra
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 32
ericTheDog skrev:Jag skulle nog påstå att de flesta högerskribenter härinne ligger rätt nära mitten. Vänstermupparna ligger tyvärr ofta långt till vänster, ända ute vid vänsterpartiet. Eller värre.
Dags att lära dig skillnad mellan höger och vänster, kanske?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 33
Dao skrev:ericTheDog skrev:Jag skulle nog påstå att de flesta högerskribenter härinne ligger rätt nära mitten. Vänstermupparna ligger tyvärr ofta långt till vänster, ända ute vid vänsterpartiet. Eller värre.
Dags att lära dig skillnad mellan höger och vänster, kanske?
Jag har en leverfläck på min högra arm... Och leverfläckar kan bli farligt..
Så vänstra känns säkrare.
» Det "åsiktsfria" "demokratiska" "Centerpartiet" ..... stoppar antikärnkraftsmotion
» branden i Rinkebyn
» Gustav "tjuven" Anders version av "debatt"....
» Eh ?? ... "Det ska löna sig att jobba" (Val 2006) .. 2010-05-24 ... "Ungdomar skall jobba för halva lönen"
» Sorry ... måste gränsa till spamning lite Opa OPa = "Uppa" "Uppa" Städkampsång
» branden i Rinkebyn
» Gustav "tjuven" Anders version av "debatt"....
» Eh ?? ... "Det ska löna sig att jobba" (Val 2006) .. 2010-05-24 ... "Ungdomar skall jobba för halva lönen"
» Sorry ... måste gränsa till spamning lite Opa OPa = "Uppa" "Uppa" Städkampsång