http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7096054.ab
+6
formsvackan
redalert
x-medborgare
ANNA2LINK
MartinLindgren
Kakmonstret
10 posters
I kväll möts de...
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 1
I kväll möts de...
Statsminister Fredrik Reinfeldt mot Fifflar-Mona
- Inlägg 2
Sv: I kväll möts de...
En noterbar kommentar som någon skrivit på AB:
När Mona.S lägger sitt huvud på sne och visar upp sitt fula, falska leende då VET man att hon ljuger eller talar i nattmössan. Kom ihåg det inför kvällens debatt. Ska bli med ett nöje att se när Reinfeldt krossar henne. Hon kommer säkert efter sändningn åka hem och böla inför sin gubbe.
När Mona.S lägger sitt huvud på sne och visar upp sitt fula, falska leende då VET man att hon ljuger eller talar i nattmössan. Kom ihåg det inför kvällens debatt. Ska bli med ett nöje att se när Reinfeldt krossar henne. Hon kommer säkert efter sändningn åka hem och böla inför sin gubbe.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Du menar att Rättvisa och valfuskande Roffare Reinfeldt ska mötas?
Nu kommer du närmare dumstrut stämpeln för varje gång du visa dig kakan!
Nu kommer du närmare dumstrut stämpeln för varje gång du visa dig kakan!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 4
Reinfeldt är definitivt en falsk person. Han vill att vi ska tro att Moderaterna är ett humant parti som vill alla väl... Han är ofta "Mjuk" i sin framtoning men står inte för en "mjuk" politik. På något sätt så verkar det vara Moderaternas strategi att vara mjuka i sin framtoning för Reinfeldt är inte ensam att vara det. En till som är det är Beatrice Ask t ex. Hon är också falsk anser jag. För att inte tala om Anders Borg!!!
Vi har ju många märkt att det inte är alla som han och hans allians vill sattsa på!!! Det märks väldigt tydligt i deras tydliga klasspolitik!
Vi har ju många märkt att det inte är alla som han och hans allians vill sattsa på!!! Det märks väldigt tydligt i deras tydliga klasspolitik!
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 5
ANNA2LINK skrev:Reinfeldt är definitivt en falsk person. Han vill att vi ska tro att Moderaterna är ett humant parti som vill alla väl... Han är ofta "Mjuk" i sin framtoning men står inte för en "mjuk" politik. På något sätt så verkar det vara Moderaternas strategi att vara mjuka i sin framtoning för Reinfeldt är inte ensam att vara det. En till som är det är Beatrice Ask t ex. Hon är också falsk anser jag. För att inte tala om Anders Borg!!!
Huvudet på spiken Anna..
- Inlägg 6
x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:Reinfeldt är definitivt en falsk person. Han vill att vi ska tro att Moderaterna är ett humant parti som vill alla väl... Han är ofta "Mjuk" i sin framtoning men står inte för en "mjuk" politik. På något sätt så verkar det vara Moderaternas strategi att vara mjuka i sin framtoning för Reinfeldt är inte ensam att vara det. En till som är det är Beatrice Ask t ex. Hon är också falsk anser jag. För att inte tala om Anders Borg!!!
Huvudet på spiken Anna..
Tack!
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 7
ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:Reinfeldt är definitivt en falsk person. Han vill att vi ska tro att Moderaterna är ett humant parti som vill alla väl... Han är ofta "Mjuk" i sin framtoning men står inte för en "mjuk" politik. På något sätt så verkar det vara Moderaternas strategi att vara mjuka i sin framtoning för Reinfeldt är inte ensam att vara det. En till som är det är Beatrice Ask t ex. Hon är också falsk anser jag. För att inte tala om Anders Borg!!!
Huvudet på spiken Anna..
Tack!
Tyckte just att Anna missade spikens huvud åter igen!
Slog sig själv på tummen möjligtvis!
- Inlägg 8
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:Reinfeldt är definitivt en falsk person. Han vill att vi ska tro att Moderaterna är ett humant parti som vill alla väl... Han är ofta "Mjuk" i sin framtoning men står inte för en "mjuk" politik. På något sätt så verkar det vara Moderaternas strategi att vara mjuka i sin framtoning för Reinfeldt är inte ensam att vara det. En till som är det är Beatrice Ask t ex. Hon är också falsk anser jag. För att inte tala om Anders Borg!!!
Huvudet på spiken Anna..
Tack!
Nej denna gång var det mitt i prick RedA
- Inlägg 9
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:Reinfeldt är definitivt en falsk person. Han vill att vi ska tro att Moderaterna är ett humant parti som vill alla väl... Han är ofta "Mjuk" i sin framtoning men står inte för en "mjuk" politik. På något sätt så verkar det vara Moderaternas strategi att vara mjuka i sin framtoning för Reinfeldt är inte ensam att vara det. En till som är det är Beatrice Ask t ex. Hon är också falsk anser jag. För att inte tala om Anders Borg!!!
Huvudet på spiken Anna..
Tack!
lilla vän det är bara för att du är van vid att alliansen spikar med spik utan huvud.. Men vi har insett att saker och ting faller isär när man snickrar så..
Nu ska vi använda Annas spik både säkrare och hållbarare..
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 10
Jag tycker att alliansens politik mera verkar vara rejält skruvadx-medborgare skrev:lilla vän det är bara för att du är van vid att alliansen spikar med spik utan huvud.. Men vi har insett att saker och ting faller isär när man snickrar så..
- Inlägg 11
formsvackan skrev:Jag tycker att alliansens politik mera verkar vara rejält skruvadx-medborgare skrev:lilla vän det är bara för att du är van vid att alliansen spikar med spik utan huvud.. Men vi har insett att saker och ting faller isär när man snickrar så..
Tja skulle vara utan Gänga då
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 12
Har du inte hört talas om amerikansk villgäng ?x-medborgare skrev:formsvackan skrev:Jag tycker att alliansens politik mera verkar vara rejält skruvadx-medborgare skrev:lilla vän det är bara för att du är van vid att alliansen spikar med spik utan huvud.. Men vi har insett att saker och ting faller isär när man snickrar så..
- Inlägg 13
formsvackan skrev:Har du inte hört talas om amerikansk villgäng ?x-medborgare skrev:formsvackan skrev:Jag tycker att alliansens politik mera verkar vara rejält skruvadx-medborgare skrev:lilla vän det är bara för att du är van vid att alliansen spikar med spik utan huvud.. Men vi har insett att saker och ting faller isär när man snickrar så..
nää... funderade mest på om don var höger eller vänster gängade ??? vet du ?
- Inlägg 14
Med tanke på hur dom flesta väljarbarometrar sett ut senaste året är det sådant som kallas gängtapp ??
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 15
x-medborgare skrev:formsvackan skrev:Har du inte hört talas om amerikansk villgäng ?x-medborgare skrev:formsvackan skrev:Jag tycker att alliansens politik mera verkar vara rejält skruvadx-medborgare skrev:lilla vän det är bara för att du är van vid att alliansen spikar med spik utan huvud.. Men vi har insett att saker och ting faller isär när man snickrar så..
De är tumgängade! varför? jo de har tummar mitt i näven!
- Inlägg 16
x-medborgare skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:ANNA2LINK skrev:Reinfeldt är definitivt en falsk person. Han vill att vi ska tro att Moderaterna är ett humant parti som vill alla väl... Han är ofta "Mjuk" i sin framtoning men står inte för en "mjuk" politik. På något sätt så verkar det vara Moderaternas strategi att vara mjuka i sin framtoning för Reinfeldt är inte ensam att vara det. En till som är det är Beatrice Ask t ex. Hon är också falsk anser jag. För att inte tala om Anders Borg!!!
Huvudet på spiken Anna..
Tack!
lilla vän det är bara för att du är van vid att alliansen spikar med spik utan huvud.. Men vi har insett att saker och ting faller isär när man snickrar så..
Ja det tycker jag.
- Inlägg 17
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:formsvackan skrev:Har du inte hört talas om amerikansk villgäng ?x-medborgare skrev:formsvackan skrev:Jag tycker att alliansens politik mera verkar vara rejält skruvadx-medborgare skrev:lilla vän det är bara för att du är van vid att alliansen spikar med spik utan huvud.. Men vi har insett att saker och ting faller isär när man snickrar så..
De är tumgängade! varför? jo de har tummar mitt i näven!
Ja det måste dom ha!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 18
Kakmonstret skrev:Statsminister Fredrik Reinfeldt mot Fifflar-Mona
Jag trodde inte att 2 olika viktklasser fick mötas ?
IQ grönsak-Mona mot Reinfeldt som uppenbarligen är ganska intelligent.
- Inlägg 19
RedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Statsminister Fredrik Reinfeldt mot Fifflar-Mona
Reinfeldt har fått dispens
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 20
RedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Statsminister Fredrik Reinfeldt mot Fifflar-Mona
Reinfeldt har handikapp pga sin avsaknade IQ!
- Inlägg 21
Reinfeldt är Sveriges just nu största humanist.
- Inlägg 22
Kakmonstret skrev:Reinfeldt är Sveriges just nu största humanist.
Haaaha ha ha fniss gapgarv hi hi... Sluta nu kakan jag garvar ihjäl mig..
- Inlägg 23
Reinfeldt står för en human och människovärdig politik, med den största respekt för alla människor.
- Inlägg 24
Sluta nu KAKAN jag döööööörKakmonstret skrev:Reinfeldt står för en human och människovärdig politik, med den största respekt för alla människor.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 25
Ja du kakan,idag växer dumstruten så det knakar!
Var ska det sluta, troligen i skamvrån?
Var ska det sluta, troligen i skamvrån?