F.I.S.T 2010-04-28, 20:56
fingubben skrev: F.I.S.T skrev: ANNA2LINK skrev:Efter en del tuffa debatter här inne så måste jag slå ett slag för åsiktfriheten. Bara för att vi inte tycker lika i vissa frågor så måste vi acceptera folk olika uppfattningar och tycken i saker och ting.
Jag själv har blivit "bombarderad" av åsikter i ett av mina ämnen som jag har tagit upp. Visst är det bra att olika åsikter diskuteras men man behöver inte döma personer för deras åsikter.
Sverige är ett fritt land där vi fritt får tycka som vi vill och det måste respekteras. Respekterar man inte det så behöver man inte föra en diskussion.
Detta med slöjan vet jag är ett känsligt ämne och folk tycker och tänker mycket i detta. Det är ett ämne som berör människor på olika sätt.
Men olika tycken och tänk bör respekteras om debattnivån sker på att schysst sätt. Detta är någonting som vi alla bör tänka på i vilket ämne som det än gäller. Respekt är något som många av oss här inne bör jobba med och det ifrån båda sidor!!!
Vilka har inte respekterat dig i debatten om slöjan ???.. och vilket exempel ?
Och vem har sagt att du inte får ha din åsikt ?
Jag har tom sagt att det är bra att man inte alltid följer block och parti... utan tänker själv, för den skull måste jag ju inte hålla med dig om vad du tycker
Du är helt otrolig näven, nu kommer du med fotbollsgester igen när du får gult kort för okamratligt spel. Jag har ju läst dina inlägg, det enda du kommit med är kränkande tillmälen som "rasist" osv bara för att inte Anna tycker som dig. Gör dig inte till en större idiot än vad du är.
Undertecknad skribent anhåller härmed om att få mynna ut i något som skulle kunna förväxlas med eufori, orsaken till denna oväntade glädjeyttring kan tänkas härstamma från uttalande från person som på lösa grunder utnämner sig vara homosapiens av ädlare slag, ehuru samtidigt utnött och förbrukad sådan.
Sedermera ämnar vederbörande, utnötta, förbrukade homo sapiens, antyda att signaturen med människan förnämaste verktyg, skulle yttra sig med metaforer med Sfärisk syntetiskt föremål samt kroppslig rörelse, och signalera med kulör av amarillo färgat pappersark i miniformat, när det är denne mindre begåvade åldring själv som , simulerar utförande av denna i fantasin skapade handling.
Att sedan personen i fråga i skrift efter skrift fabricerar fram innehåll om andra skribenters förehavanden kan lätt ignoreras med ett lätt lyft på axelpartiet.