Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
redalert
Secrist
Dao
F.I.S.T
8 posters

Den stora finanskrisen som orsakar sämre tider..... för vissa !

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Den stora finanskrisen som orsakar sämre tider..... för vissa ! - Sida 2 Empty Fel

Inlägg  RedMentalCase 2010-04-28, 12:55

och det har hon banne mig rätt i!... (dao om Mona)

baske mig heter det !

Jag är baske mig ingen fifflare , sa Sahlin.

Hon fetljög i och för sig.

Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-04-28, 13:10, ändrad totalt 1 gång
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Den stora finanskrisen som orsakar sämre tider..... för vissa ! - Sida 2 Empty Why?

Inlägg  Secrist 2010-04-28, 12:57

Varför ??

Därför att vänstern inte är rikigt så moraliskt högstående som ni vill ge sken av.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Den stora finanskrisen som orsakar sämre tider..... för vissa ! - Sida 2 Empty Sv: Den stora finanskrisen som orsakar sämre tider..... för vissa !

Inlägg  RedMentalCase 2010-04-28, 13:03

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Det är inte för inte att kriserna är en del av de rikas favoritideologi idag - nyliberalismen!

Jag vet. Visst är det orättvist att man kan bli rik på att starta ett företag. Rolling Eyes

Alliansen är överlyckliga över att finanskrisen kom lagom till deras mandatperiod så att man fick en förevändning att öka klyftorna.

Jag har hitintills ansett att du inte är riktigt lika galen som en del andra vänstermuppar här men jag måste nu omvärdera den åsikten.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Den stora finanskrisen som orsakar sämre tider..... för vissa ! - Sida 2 Empty Sv: Den stora finanskrisen som orsakar sämre tider..... för vissa !

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-28, 13:07

RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Det är inte för inte att kriserna är en del av de rikas favoritideologi idag - nyliberalismen!

Jag vet. Visst är det orättvist att man kan bli rik på att starta ett företag. Rolling Eyes

Alliansen är överlyckliga över att finanskrisen kom lagom till deras mandatperiod så att man fick en förevändning att öka klyftorna.

Jag har hitintills ansett att du inte är riktigt lika galen som en del andra vänstermuppar här men jag måste nu omvärdera den åsikten.

Nä ere sant Sad

Smile

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:46