RedMentalCase 2010-04-29, 12:51
någon innehavare av sådana åsikter finns inte annat än i din fantasi
(haveristen foliet)
Lite röster från forumvänstern efter 10 sek sökning.
Jag vill minnas att Alliansen gick ut och uppmanade alla att konsumera mer för att "få fart på Sverige" hur går detta ihop? (rv)
Jag vill minnas att Alliansen gick ut och uppmanade alla att konsumera mer för att "få fart på Sverige" hur går detta ihop?
stämmer RV.... (fist)
Och det har startas ett antal trådar av muppar angående konsumtionsamhället där man spyr galla över densamma, och dravlar om propellermuggar och annat trams. Alla vet detta men gammelkommunskiten foliet förnekar lika ihärdigt som alltid. Löjeväckande.
Och analysen på DI där intervjun gjordes är naturligtvis snarlik min, vänaterpartiet backar från tidigare ståndpunkter heter det. men allt är naturligtvis fantasier precis som Gulag.
Foliet påminner om ( är förmodligen) en av de gammelkommunister som förnekade Gulag och slog bort alla rapporeter om extremt förtryck som förekom i alla gamla kommunistländer med orden," ni bara fantiserar..." " det finns inte..."
Uttrycket "bankirism" är inte myntat här, utan det klämde jag till med redan på AB-forum.
lol, Jo, du är sannerligen en äkta knäppgök och haverist. Varför myntar du inte också Teloeomism om alla telebolag, Elism om alla kraftbolagen....knäppgök.
Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-04-29, 16:21, ändrad totalt 1 gång