Det enda vi kan göra är att helt enkelt ignorera idioten och hans intetsägandes trådar och ge honom noll svar.
Troll brukar som bekant tröttna efter ett tag....
Nån mer som hänger på ?
Men, då han inte har något att säga i sina egna trådar så är det inte svårt för mig att ingenting säga heller...
Kakmonstret skrev:Jag hänger på.
RedCloud skrev:Kakmonstret/Tjänstemannabyråkraten har som syfte att i Thors/Blåfronts anda förstöra det här forumet genom att spamma med idiot-trådar.
Det enda vi kan göra är att helt enkelt ignorera idioten och hans intetsägandes trådar och ge honom noll svar.
Nån mer som hänger på ?
Kakmonstret skrev:Jag hänger på.
redalert skrev:Ja fram för vi-fixar-allt-åt-alla partiet!
Rättvisa och fred nu!
Hur göra för att slippa idioten rc och dennes skitinlägg?
redalert skrev:RedCloud skrev:Kakmonstret/Tjänstemannabyråkraten har som syfte att i Thors/Blåfronts anda förstöra det här forumet genom att spamma med idiot-trådar.
Nån mer som hänger på ?
Hur göra för att slippa idioten rc och dennes skitinlägg?
x-medborgare hobby psykolog AB Copyright
RedCloud skrev:x-medborgare hobby psykolog AB Copyright
går det att köpa in sig på några aktier ?
Ja då hur mycket vill du ha 150 blå % eller kanske 30 röda %
RedCloud skrev:Ja då hur mycket vill du ha 150 blå % eller kanske 30 röda %
he he 30 röda är alltid mer än 150 blå....
Hur många företag har du ?x-medborgare skrev:RedCloud skrev:x-medborgare hobby psykolog AB Copyright
X-medborgare hobby matematiker AB Copyright
RedCloud skrev:Kakmonstret/Tjänstemannabyråkraten har som syfte att i Thors/Blåfronts anda förstöra det här forumet genom att spamma med idiot-trådar.
Nån mer som hänger på ?
Se där fulgubben tittar in i sin Red Cloud stalking, påminner lite om råttforumet, där är ju Red högvilt?
F.I.S.T skrev:Hur många företag har du ?x-medborgare skrev:RedCloud skrev:x-medborgare hobby psykolog AB Copyright
x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:Hur många företag har du ?x-medborgare skrev:RedCloud skrev:x-medborgare hobby psykolog AB Copyright
Oooh Jag har jätte många firmor..
x-medborgare trams o skitsnack AB Copyright