ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Detta är ingen hattråd Redalert. Jag anser inte att chefer inom en välgörenhetsorganisation som Röda korset ska tjäna dessa stora pengar som dom gör i dag. Det har inget med avundsjuka att göra.
Pengarna som ska gå till välgörenhet ska göra det också. Men viktigare verkar det vara med chefernas arvoden och löner(inom Röda korset). Det är fel att det ska vara så. Men Röda korset kommer nog att få belala dyrt för det i framtiden eftersom folk tappar förtroendet för dom och då lär cheferna få tvingas minska på sina löner i stället fast då blir det för sent för att bygga upp ett förtroende igen om organisationen någonsin kommer att få tillbaka det förtroendet som dom har haft en gång i tiden... Det lär bli svårt...[/color]
För din upplysning kan jag säga dig att jag är motståndare till bankernas bonussystem och röda korsets chefslöner trots att jag är borgare, kan du tänka dig?
Ja det kan jag tänka mig Redalert. Men att du får det till att jag är avundsjuk på Westerberg och komp är helt fel. Jag skulle skämmas själv om jag hade så stor lön som dom har. Men han verkar inte göra det. Skulle han göra det så borde han ändra på sin lön...
Bra där Anna ... detta är nåt dom har svårt att förstå Forumhögern