Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
MartinLindgren
x-medborgare
RedCloud
F.I.S.T
8 posters

Vänsterhänta och mörkhåriga röstar rött

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Vänsterhänta  och mörkhåriga röstar rött - Sida 2 Empty Sv: Vänsterhänta och mörkhåriga röstar rött

Inlägg  MartinLindgren 2010-04-04, 17:56

Det lutar nog mer åt att du RedViktory får se upp och vakta baken, nunär du släppt bomben till forumets kungliga hovhalare kakan!

Så vad du gör ryggen mot väggen iallafall när du är här i stan, man vet ju aldrig! No
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Vänsterhänta  och mörkhåriga röstar rött - Sida 2 Empty Sv: Vänsterhänta och mörkhåriga röstar rött

Inlägg  Redvictory 2010-04-04, 17:57

F.I.S.T skrev:
    Redvictory skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Redvictory skrev:
    Regndrottning skrev:
    Vänsterhänta och mörkhåriga röstar rött

Jaja... där ser man... Nu vet vi vad dumma blondiner röstar på.....
    Wink

Jag är blondin högerhänt med bå ögon! jag röstar Rödgrönt såklart! Very Happy

En omvänd Arier alltså ?? Laughing

Det kan man säga! och i farfars släktforskning finns Magnus Birgersson
    (på andra språk ofta Magnus III), kung av Sverige 1275-1290, men inte vill jag att kakan ska se upp till mig för det! ha,ha,ha
    Very Happy

Själv är jag släkt till Ankarström ... ni vet kungamördaren, han som dräpte G III Cool
    osså lite negerblod nånstans

ha,ha,ha vilken kille Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-04-04, 17:59

I mitt släkt träd finns både samer och valloner.... Samt att jag är släkt med Carl Larsson.... Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-04-04, 18:02

Regndrottning skrev:I mitt släkt träd finns både samer och valloner.... Samt att jag är släkt med Carl Larsson.... Very Happy

Samer o Valoner finns i mitt med! men Carl Larsson finns inte med! däremot en adlig dam som brändes på bål som häxa då hon avslöjat fuligheter som prästerna sysslade med! (där försvann adligheten ur min släkt) Very Happy
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-04-04, 18:20

Stackar mig då som har Rainfeldt i släkt trädet tur att jag är släkt pga ingifte.. Shocked affraid Sad Sad Sad Sad
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-04-04, 18:24

x-medborgare skrev:Stackar mig då som har Rainfeldt i släkt trädet tur att jag är släkt pga ingifte.. Shocked affraid Sad Sad Sad Sad

Jag hittade en Borgare jag med men det var en redig man! läs själv!

Bosatt i Hammar, Ytterlännäs (Y). Borgare från 1639 till 1667 i Härnösand (Y). Jöns var bosatt i Öst-Hammar, Ytterlännäs (Y). Han var Landskamrer och Gästgivare samt bedrev affärsverksamhet i Härnösand. Han var en stridbar herre och satte sig ofta upp emot de "höga herrarna". Han förde böndernas talan mot de höga herrarna. Flera rättegångar och dryga böter. Fick dock upprättelse, men dog strax innan.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-04-04, 18:47

F.I.S.T skrev:
    x-medborgare skrev:
    F.I.S.T skrev:Avdelning: Monstrets tafatta försök att få alliansen att framstå som vinnare, genom att leta oväsentligt statistik Cool

Very Happy he he Hur röstar dom med bockfot ?

Bockfot i kombi med flint röstar nog blått Cool

Nää det stämmer inte alls, jag röstar absolut inte blått lol!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-04, 21:09

theward skrev:
    F.I.S.T skrev:
    x-medborgare skrev:
    F.I.S.T skrev:Avdelning: Monstrets tafatta försök att få alliansen att framstå som vinnare, genom att leta oväsentligt statistik Cool

Har du bockfot ? Shocked
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-04-04, 21:26

F.I.S.T skrev:
    theward skrev:
    F.I.S.T skrev:
    x-medborgare skrev:

Har du bockfot ? Shocked

Theward har en Volvo 745 med trimmad bakruta! Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-05, 01:36

Kakmonstret skrev:Är det kul att posta samma bild överallt?

Fortsätt gärna blunda för verkligheten.

Furumhögern gillar fakta ? lol!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 20:14