+8
Regndrottning
redalert
x-medborgare
RedCloud
MartinLindgren
Infra
Redvictory
Kakmonstret
12 posters
När går Alliansen om i opinionen?
Omröstning
- [ 1 ]
- [25%]
- [ 0 ]
- [0%]
- [ 0 ]
- [0%]
- [ 1 ]
- [25%]
- [ 1 ]
- [25%]
- [ 1 ]
- [25%]
- [ 0 ]
- [0%]
Totalt antal röster: 4
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 1
När?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Kakmonstret skrev:När?
Svar: Aldrig! de kommer nämligen inte i närheten av de Rödgrönas tvåsiffriga försprång! kul va?
Infra- Antal inlägg : 29644
Inte före valet hoppas vi.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Sanningen och verkligheten säger ju att kakan och dom andra kakorna har all anledning till oro,
Tiden rinner iväg, för deras blånosiga skräpallians!
Tiden rinner iväg, för deras blånosiga skräpallians!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Löjlig omröstning, alternativet "ALDRIG" finns ju inte med....snacka om desperat forumhöger...
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Aldrig
redalert- Antal inlägg : 13973
RedCloud skrev:Löjlig omröstning, alternativet "ALDRIG" finns ju inte med....snacka om desperat forumhöger...
Löjlig kommentar från den desperata forumextremvänstern!
Suckers!
RedCloud skrev:Löjlig omröstning, alternativet "ALDRIG" finns ju inte med....snacka om desperat forumhöger...
Det är ju lika patetiskt som när frågan om vilka som vinner valet dyker upp i onanikojan!
På frågan är det en + trådstartaren som svarar! en svarar ungefär såhär
Alliansen kan göra sitt historiskt bästa val men det kommer bli mycket jämnt mellan blocken och SD kommer in som en räddande ängel bla,bla,bla osv
De behöver jubara svara Alliansen så har de tillfredställt varandra och sen är den tråden död! ha,ha,ha
Jag tippar på juli, då har det varit val i Storbritannien och de konservativa kommer med största sannolikhet tillbaka till regeringsmakten, Hennes Kungliga Höghet Kronprinsessan Victoria har gift sig med Herr Daniel Westling, Almedalsveckan är avslutad, det kommer mer och mer att framstå att Alliansen är det ENDA rimliga alternativet, den rödgröna röran är för rörig.
- Inlägg 10
Sv: När går Alliansen om i opinionen?
Hennes Kungliga Höghet Kronprinsessan Victoria har gift sig med Herr Daniel Westling
Är det någon mer än jag som tycker monstrets vurm för fjantarna Bernadotte har ngt sjukligt över sig ?
- Inlägg 11
RedCloud skrev:Hennes Kungliga Höghet Kronprinsessan Victoria har gift sig med Herr Daniel Westling
Är det någon mer än jag som tycker monstrets vurm för fjantarna Bernadotte har ngt sjukligt över sig ?
Ja jag! Deras bröllop har väl för fan inget med valet att göra! de som anser att de är annat än vanliga människor bör noga läsa på om homosapien!http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniska
- Inlägg 12
Kakan är bara avundsjuk på Viktoria i sin egen jakt på en maka!
- Inlägg 13
Kakan är bara avundsjuk på Viktoria i sin egen jakt på en maka!
kaka söker maka ?
Men vem skulle vilja ha en så vidrig osympatisk människa till livskamrat ?
Cruella de Ville ?
- Inlägg 14
Kanske det, kakan i koppel vid Cruellas sida?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 15
Jag håller med om alternativet ALDRIG!
Löjlig omröstning när allas alternativ inte finns. Ledande frågeställning, kallas det...
Löjlig omröstning när allas alternativ inte finns. Ledande frågeställning, kallas det...
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 16
Regndrottning skrev:Jag håller med om alternativet ALDRIG!
Eller kanske höger humor.... Låt höger roa sig dom har inte mycket att skratta åt idag
- Inlägg 17
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Hennes Kungliga Höghet Kronprinsessan Victoria har gift sig med Herr Daniel Westling
Ja jag! Deras bröllop har väl för fan inget med valet att göra! de som anser att de är annat än vanliga människor bör noga läsa på om homosapien!http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniska
Jo då. Det finns de som menar att bröllopet 1976 avgjorde valet till de borgerliga partiernas fördel. Det var ju iofs också samma val som Astrid Lindgren skrev Pomperipossa i Monismanien.
Man riktigt ser hur oro och panik sprider sig bland vänstern. De vet inte vad de ska ta sig till.
- Inlägg 18
Kakmonstret skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:Hennes Kungliga Höghet Kronprinsessan Victoria har gift sig med Herr Daniel Westling
Jo då. Det finns de som menar att bröllopet 1976 avgjorde valet till de borgerliga partiernas fördel. Det var ju iofs också samma val som Astrid Lindgren skrev Pomperipossa i Monismanien.
Man riktigt ser hur oro och panik sprider sig bland vänstern. De vet inte vad de ska ta sig till.
Nu var det ju ingen vänster som startade denna barnsliga röstning där det enbart fanns en Alliansseger med! vore jag er skulle jag vara rolig eftersom ni ligger under med tvåsiffrigt
- Inlägg 19
Jag tycker att du är rolig
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 20
Kakmonstret skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:Hennes Kungliga Höghet Kronprinsessan Victoria har gift sig med Herr Daniel Westling
Det handlar inte om panik, snarare om att man vrider sig av garv
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 21
Det är ju så att det finns inget regeringsdugligt alternativ. Vänstern är bara ett skämt draget på fyllan! Oseriöst, okunnigt och inkompetent är väl det som bäst kan beskrivas vänstern!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 22
DMustaine skrev:Det är ju så att det finns inget regeringsdugligt alternativ. Vänstern är bara ett skämt draget på fyllan! Oseriöst, okunnigt och inkompetent är väl det som bäst kan beskrivas vänstern!
Motivera kanske ??... eller räcker det att påstå ?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 23
Här kan vi konstatera hur långt ifrån verkligheten vänstermupparna är.
Ingen av dem trodde det var möjligt att Allians För Sverige skulle gå om den rödgröna röran.
Ingen av dem trodde det var möjligt att Allians För Sverige skulle gå om den rödgröna röran.