Alliansen har stöd av 50,5 % av storstadsbefolkningen i Stockholm, Malmö och Göteborg.
På landsbygden leder dock den rödgröna röran.
Kakmonstret skrev:Alliansen har stöd av 50,5 % av storstadsbefolkningen i Stockholm, Malmö och Göteborg.
Kakmonstret skrev:Alliansen har stöd av 50,5 % av storstadsbefolkningen i Stockholm, Malmö och Göteborg.
F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:Alliansen har stöd av 50,5 % av storstadsbefolkningen i Stockholm, Malmö och Göteborg.
Så förvånande då ? ... där bor det ju till stor del materialister/Kapitalister/egoister....
Ni vet dom som satsar på sig själva ..... (Var visst nåt bibliskt med Onan, som spillde sin säd)
Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:Alliansen har stöd av 50,5 % av storstadsbefolkningen i Stockholm, Malmö och Göteborg.
Så förvånande då ? ... där bor det ju till stor del materialister/Kapitalister/egoister....
Ni vet dom som satsar på sig själva ..... (Var visst nåt bibliskt med Onan, som spillde sin säd)
Finns det inte ett forum med såna i också? (gapflabb)
http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm
Kakmonstret skrev:Min källa är också Novus.
Vänsterextremisten, terroristkramaren och stalinisten RC hittar väl bara information som stämmer överens med hans sinnesrubbade världsbild.
MartinLindgren skrev:Jag bor ju i stockholm,och min röst kan blåingarna som bekant glömma!
Kakans kakofon tycks gå för högtryck, en riktig kakofoni minnsan!
Ungefär som i ett hönshus!
Redvictory skrev:MartinLindgren skrev:Jag bor ju i stockholm,och min röst kan blåingarna som bekant glömma!
Jag har en syster i Fjollträsk och hon är Rödgrön! (såklart)
RedCloud skrev:Redvictory skrev:MartinLindgren skrev:Jag bor ju i stockholm,och min röst kan blåingarna som bekant glömma!
Jag har en syster i Fjollträsk och hon är Rödgrön! (såklart)
Jag har en bror och en son i Fjollträsk, de är rödgröna såklart...
Stackars bror och son med en sådan bror och fader!