4 posters
Jag tror jag vet vad det är för fel på honom!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Thors- Antal inlägg : 2065
Redvictory skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/Inavel
Psyknazzes föräldrar är nära säkt med varandra! (syskon?)
DU ÄR SÅ JÄVLA PSYKISK STÖRD!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
och kan inte jobba............ hypokondriker är en sjukdom för sosse patrask!! Nej du Red V, det är ingen förutom dig själv som tror på dina lögner om sjukdom!! hade du vart sjuk så hade du förstått vilken tur du har som bor i Sverige!!! Upp & hoppa nu latmask
Sossar ee lata skrev:och kan inte jobba............ hypokondriker är en sjukdom för sosse patrask!! Nej du Red V, det är ingen förutom dig själv som tror på dina lögner om sjukdom!! hade du vart sjuk så hade du förstått vilken tur du har som bor i Sverige!!! Upp & hoppa nu latmask
Jag har jobbati tre veckor nu lata-socialbidragstagaren! när ska du komma över ditt misslyckade liv nyktra till och börja arbeta då? jag vill ju inte försörja dig! (det fattar du väl?)
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 5
hihihihi
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:och kan inte jobba............ hypokondriker är en sjukdom för sosse patrask!! Nej du Red V, det är ingen förutom dig själv som tror på dina lögner om sjukdom!! hade du vart sjuk så hade du förstått vilken tur du har som bor i Sverige!!! Upp & hoppa nu latmask
Jag har jobbati tre veckor nu lata-socialbidragstagaren! när ska du komma över ditt misslyckade liv nyktra till och börja arbeta då? jag vill ju inte försörja dig! (det fattar du väl?)
det kallas inte att jobba när man tar sig från soffan till köket...... där........
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:och kan inte jobba............ hypokondriker är en sjukdom för sosse patrask!! Nej du Red V, det är ingen förutom dig själv som tror på dina lögner om sjukdom!! hade du vart sjuk så hade du förstått vilken tur du har som bor i Sverige!!! Upp & hoppa nu latmask
det kallas inte att jobba när man tar sig från soffan till köket...... där........
Du svarade inte på min fråga Socialbidragstagaren-e-lat? när ska u nyktra till klippa dig och ta ett hederligt jobb å jag slipper försörja dig?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:och kan inte jobba............ hypokondriker är en sjukdom för sosse patrask!! Nej du Red V, det är ingen förutom dig själv som tror på dina lögner om sjukdom!! hade du vart sjuk så hade du förstått vilken tur du har som bor i Sverige!!! Upp & hoppa nu latmask
Du svarade inte på min fråga Socialbidragstagaren-e-lat? när ska u nyktra till klippa dig och ta ett hederligt jobb å jag slipper försörja dig?
Ny självbiografi av Seel inom nåt år, en tunn, och på mycket gravt felaktig svenska, "bestsellern" på 4 sidor; "Luftslottet som Sprack".... har på sitt första försäljningssår sålt i 15 upplagor, alla inköp spårade till eget konto, i ännu ett försök att få folk att tro att han är en framgångsrik företagare....
Kritikerbetyg: Språkmässigt är det bland det mest bedrövliga jag sett, kan tro att han anlitat sin vän Blåfront för grammatik mm....
Innehållsmässigt ett måste att läsa !! Ingen har på så få sidor, med så dåligt språk, kunnat formulera ett människoförakt, och brist på solidaritet och empati...
I folkmun har boken redan döpts om till, "mannen som trodde han aldrig kunde bli sjuk"
(Men i själva verket redan var det)
För er som inte förstår Alliansens fula baktankar och riktiga agenda, Och inte är lättskrämda över empatibrist, rekommenderar bokklubben AC-bladet denna bok som redan realiserats pga dåligt intresse, och nu kostar 1 krugerrand.
F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:och kan inte jobba............ hypokondriker är en sjukdom för sosse patrask!! Nej du Red V, det är ingen förutom dig själv som tror på dina lögner om sjukdom!! hade du vart sjuk så hade du förstått vilken tur du har som bor i Sverige!!! Upp & hoppa nu latmask
Ny självbiografi av Seel inom nåt år, en tunn, och på mycket gravt felaktig svenska, "bestsellern" på 4 sidor; "Luftslottet som Sprack".... har på sitt första försäljningssår sålt i 15 upplagor, alla inköp spårade till eget konto, i ännu ett försök att få folk att tro att han är en framgångsrik företagare....
Kritikerbetyg: Språkmässigt är det bland det mest bedrövliga jag sett, kan tro att han anlitat sin vän Blåfront för grammatik mm....
Innehållsmässigt ett måste att läsa !! Ingen har på så få sidor, med så dåligt språk, kunnat formulera ett människoförakt, och brist på solidaritet och empati...
I folkmun har boken redan döpts om till, "mannen som trodde han aldrig kunde bli sjuk"
(Men i själva verket redan var det)
För er som inte förstår Alliansens fula baktankar och riktiga agenda, Och inte är lättskrämda över empatibrist, rekommenderar bokklubben AC-bladet denna bok som redan realiserats pga dåligt intresse, och nu kostar 1 krugerrand.
Inte helt omöjligt att det kan bli så!