Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Är det vuxet att förstöra andras trådar?

Thors

Antal inlägg : 2065

Är det vuxet att förstöra andras trådar? Empty Är det vuxet att förstöra andras trådar?

Inlägg  Thors 2010-03-28, 21:42

Kom inte och gnäll på mig, redcloud börja och sabbat för mig i 2 år

Är det vuxet?
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Är det vuxet att förstöra andras trådar? Empty Sv: Är det vuxet att förstöra andras trådar?

Inlägg  theward 2010-03-28, 21:51

Thors skrev:Kom inte och gnäll på mig, redcloud börja och sabbat för mig i 2 år

Är det vuxet?

Hur vuxet är det att sabba för alla andra bara för en person sabbat för dig?

Sabba är också ett intressant begrepp, som man bör titta närmare på.

Att få ta kritik, bli ifrågasatt och få tillbaka skit man slänger på andra...är det att bli sabbad?
    Thors

Är det vuxet att förstöra andras trådar? Empty Sv: Är det vuxet att förstöra andras trådar?

Inlägg  Thors 2010-03-28, 21:53

theward skrev:

Är det vuxet?

Att få ta kritik, bli ifrågasatt och få tillbaka skit man slänger på andra...är det att bli sabbad?

Vad fattar du inte!

Redcloud har mobbat mig i 6 jävla månader på det här forumet

Ni försvara honom!!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-03-28, 21:55

Thors skrev:
    theward skrev:

Är det vuxet?

Vad fattar du inte!

Redcloud har mobbat mig i 6 jävla månader på det här forumet

Ni försvara honom!!

Gör vi? Har det bara blivit 6 månader nu??
    Din mobbing då? du kallar ju folk för en massa skit, enbart för de ifrågasätter det du skriver och säger vad de tycker
    Thors

Inlägg  Thors 2010-03-28, 21:59

Min mobbning?

Vem fan började med rasistäckel, brunfront, psykfront och pajasnazze?

Hur många av idiotens trådar har jag gått in och medvetet förstört jämfört med idiotens?

Vad fan gör du i den här tråden när du förvarar idioten?

Jag kallar folk skit efter att själv blivit kallad för skit och blir kallad för skit!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-03-28, 22:22

[quote="Thors"]Min mobbning?

Hur många av idiotens trådar har jag gått in och medvetet förstört jämfört med idiotens?quote]

Ja, din mobbing, ditt spammande, ditt ovårade språk....( inte så lätt för dig, du kan ju inte svenska Wink )

Du har medvetet förstört varenda tråd du skriver och om det inte räcker så förstör du hela forum!
    lol!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-03-28, 23:00

Thors skrev:Min mobbning?

Vem fan började med rasistäckel, brunfront, psykfront och pajasnazze?

Hur många av idiotens trådar har jag gått in och medvetet förstört jämfört med idiotens?

Vad fan gör du i den här tråden när du förvarar idioten?

Jag kallar folk skit efter att själv blivit kallad för skit och blir kallad för skit!

Du kallar folk skit oavsett....
    och du tål inte att bli ifrågasatt eller kritiserad.
    Då får du tokspel

Ditt spammande och enkelspåriga trådar och inlägg har pågått i flera år.
    Vi vet att du inte gillar invandrare, muslimer i synerlighet, kommunsiter,sossar.....ja listan kan göras långt.

Frågan är om det typ inte räckt med en tråd..?
    tex som nya siffror idag, som martin startade på AB

Varför skylla alla lokala, regionala, världsliga problem på exakt samma grupper?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 21:01