Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten Empty Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-27, 17:40

...
    Shocked
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten Empty Sv: Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten

Inlägg  Redvictory 2010-03-27, 18:04

F.I.S.T skrev:...
    Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten Icon_eek

Om det är som jag tror så har de bestämt att de ska skriva nån ting här för att kunna se de hur en debatt fungerar! de skriver liksom sporadiskt! tex fört lzy sen s-ee-l och redalert!sen samlas de i onaniojan och försöker de debatteraom det vi debatterar! kan det vara så kanske?samtidigt har jag svårt att förstå hur lazy skall trivas med dem för hon har ju faktiskt egna åsikter iblan!d Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten Icon_biggrin
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten Empty Sv: Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten

Inlägg  berralarzon 2010-03-27, 18:32

Redvictory skrev:
    F.I.S.T skrev:...
    Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten Icon_eek

Om det är som jag tror så har de bestämt att de ska skriva nån ting här för att kunna se de hur en debatt fungerar! de skriver liksom sporadiskt! tex fört lzy sen s-ee-l och redalert!sen samlas de i onaniojan och försöker de debatteraom det vi debatterar! kan det vara så kanske?samtidigt har jag svårt att förstå hur lazy skall trivas med dem för hon har ju faktiskt egna åsikter iblan!d Inte oväntat starttar Seel en tråd och flyr sedan debatten Icon_biggrin

Han e ju alltid full den stackarn, stackars familj!
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-27, 18:52

Nja vet inte det jag? Känner ju S-ee-L från forumen precis ni andra, men jag hajar mig på den grabben som ni vet,
    Skulle tro att han inte smiter undan faktiskt, tror närmare att vi ser familjeförsörjaren och chefen S-ee-L som nog är van att bestämma var skåpet ska stå,
    Det är nog därför han kommer in som en stormvind och rör runt i våra grytor för att utgå lika snabbt igen, S-ee-L säger det han vill ha sagt sen får vi andra tycka och säga vad fan vi vill!

Vi får väl se om Täbys store son & stolthet ser det här, och bemödar sig med en liten kommentar! Wink

Men tror att min analys är rätt så nära verkligheten, men det återstår ju att se?

Som jag ser det, så är S-ee-L:s största svaghet att han ärblåing och verkas trivas bra att sitta som en nickedocka i Reinfeldts knä och klia Reinfeldt bakom öronen! No

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 00:13