MammaGuevara skrev:En ska som jag finner lite fascinerande är att det faktiskt inte går att hålla en diskussion med många av högernicken, ifall den inte innehåller okvädingsord.
Några som alltid slutar skriva inlägg när de märker att det inte går att provoceraq fram något är Blue, Fredrik Rahm och på AB-forum TheMighty. De konstaterar att man för ovanlighetens skull kanske tycker likadant, och så drar de.
Det går aldrig att utveckla ett resonemang kring en fråga som är intressant även utan oförskämdeheter.
De enda på högersidan som jag upplevt ha förmåga att överskrida meningsskiljaktligheter och diskutera frågan civiliserat, eller kanske avbryta och stanna kvar i tråden och diskutera något annat om man kände att ämnet spårade ur, det var LongbowD och secrist.
Men för att sammanfatta, min uppfattning är att de flesta högerdebattörerna inte VILL ha en civiliserad diskussion
Det är föga förvånande att du påstår att alla som inte är vänster i stort sätt är idioter, då du själv lider av någon sorts personlighetsstörning. Men vad du tror och påstår är liksom stick i stäv med verkligheten.
Du är målar dig som mycket störd människa.