Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Sossar-e-lata
MammaGuevara
IK HAAT COMMUNISME
blueheaven
Regndrottning
Blåfront
MartinLindgren
Kakmonstret
captaincodd
formsvackan
RedCloud
15 posters

    Nog nu högerdrägg

    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-19, 17:13

    MammaGuevara skrev:En ska som jag finner lite fascinerande är att det faktiskt inte går att hålla en diskussion med många av högernicken, ifall den inte innehåller okvädingsord.

    Några som alltid slutar skriva inlägg när de märker att det inte går att provoceraq fram något är Blue, Fredrik Rahm och på AB-forum TheMighty. De konstaterar att man för ovanlighetens skull kanske tycker likadant, och så drar de.
    Det går aldrig att utveckla ett resonemang kring en fråga som är intressant även utan oförskämdeheter.

    De enda på högersidan som jag upplevt ha förmåga att överskrida meningsskiljaktligheter och diskutera frågan civiliserat, eller kanske avbryta och stanna kvar i tråden och diskutera något annat om man kände att ämnet spårade ur, det var LongbowD och secrist.

    Men för att sammanfatta, min uppfattning är att de flesta högerdebattörerna inte VILL ha en civiliserad diskussion

    Det är föga förvånande att du påstår att alla som inte är vänster i stort sätt är idioter, då du själv lider av någon sorts personlighetsstörning. Men vad du tror och påstår är liksom stick i stäv med verkligheten.

    Du är målar dig som mycket störd människa. Razz
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty En röst på sosseriet

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-19, 17:17

    är en röst på en sån som dig, som står för en idioligi där förtryck, våld & död är accepterat, såna som dig måste bromsas, ni är en cancersvulst för samhällets idiologier gällande demokrati, KOMMUNISMEN står för allt annat än demokrati!!!
    ni skall bestraffas på samma sätt som nazzistsympatier gör, samma vidriga tänkande!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-19, 17:20

    Tja, vad ska man säga, Madame Thatcher säger ju själv att han/hon bara är här för att förstöra forumet, No

    Säker på att har har rinnande snor ut från kranen, som många småbarn kan ha när dom leker ute i sandlådan! Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-19, 17:25

    Ja jisses, är det S-e-L och Alexsi som dansar runt hand i hand ute på ängarna idag,
    Och hostar ur sig sitt hat tillsammans No
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-19, 17:37

    martin7lindgren skrev:[color=yellow][b]Tja, vad ska man säga, Madame Thatcher säger ju själv att han/hon bara är här för att förstöra forumet, No

    Inte från början lilla söta gubben Smile

    Men det här forumet har spårat ur totalt, inte helt oväntat. Går inte att ha en vettig tråd utan att främst RC förstör den, då kan jag lika gärna förstöra för honom, han får betalt med samma medel. Det är alltså meningslöst att försöka föra en seriös debatt i någon tråd.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-19, 17:45

    Märkligt betende tycker jag, om du nu tycker att Red Cloud är jobbig, borde inte du då föregå med gott exempel?

    Bara gå ut och säga att du fullt medvetet bara är ute för och förstöra, fattar inte jag varför du inte bara utgår om allt är så djävla uselt som du säger?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  berralarzon 2009-04-19, 17:49

    En massa skitsnack från högerdräggen härinne (finns undantag iof) skulle ni stoppat psykot fredrikrahms förföljese/mobbing från början skulle detta forum fungerat, men nu är barnslet fr borta (han har lovat förr att hålla sig borta)
    Så nu låt detta forum börja fungera.
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-19, 18:02

    Forumet blir mycket tråkigare utan Fredrik Rahm, hoppas han ändrar sig och kommer tillbaka.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  berralarzon 2009-04-19, 18:08

    Om mobbing/förföljese är okej NOT..men hoppas aset fr håller sig härifrån han fredrikrahm mm föredetta nick har lovat sådant förr men ändock återvänt med sin mobbing mm!
    Går att samla upp hur mycket skit efter denna fredrikrahm spridit sedan AB-forum till detta forum!
    +mobbing av Martin

    //berra
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  Blåfront 2009-04-19, 18:11

    berralarzon skrev:Om mobbing/förföljese är okej NOT..men hoppas aset fr håller sig härifrån han fredrikrahm mm föredetta nick har lovat sådant förr men ändock återvänt med sin mobbing mm!
    Går att samla upp hur mycket skit efter denna fredrikrahm spridit sedan AB-forum till detta forum!
    +mobbing av Martin

    //berra

    Du din jävla idiot ska hålla käft om mobbning och förfölljelse

    Vad fan gör du mot mig i varje jävla tråd idiot?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  berralarzon 2009-04-19, 18:17

    Exakt samma sak som du gör blåfront..
    Svider? det är du blåfront,awfultruhten/ga, avsomnade fredrikrahm (förhoppningsvis) åsså valpen S-E-L som bara pratar en massa skit här.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-19, 19:48

    Det förstår jag att du tycker, lika barn leka ju bäst,
    Eller hur?
    Speglar dina eviga nickbyten titt som tätt, din oroliga och rastlösa själ månne?


    Nordic Light, Mr. Chicken, Madame Thatcher och nu Cetarded Rommie!
    Bara den senaste veckan?
    Men vad fan det är ju ditt bekymmer! Wink
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-19, 20:25

    Jo, jag tyckte det var fel att komma med personangrepp med Miss Thatcher som avatar och Rule Britannia som användarnamn. Hon är ju trots allt den fria världens störste demokrat och frihetskämpe efter 1945, tillsammans med Ronald Reagan. Hennes namn bör icke besudlas och nyttjas i sådana sammanhang. Smile

    Jag gillar att byta användarnamn, vet inte hur många gånger jag böt namn på aftonbladet Smile

    Det är bra att du håller reda på mina namn.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-19, 20:47

    Du medger att du finns här på forumet med avsikt att förstöra och skapa oreda,
    nu medger du också att du väljer avatar utifrån att kunna gå till personangrepp?

    Men mig lurar du inte Mr. Rahm! No
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-19, 20:50

    Tro vad du vill, men du har fått allt om bakfoten Smile

    Tänker inte lägga ner tid på att försöka att bevisa om du har rätt eller fel.

    Jag väljer avatar/namn efter vad som passar bäst för tillfället.

    Funderar på om nästa steg blir att byta plats på C och R så det blir Retarded Commie och lägga upp en bild på Ohly som avatar.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-19, 20:55

    Du behöver inte slå ifrån dig, jag vet att du är Mr. Rahm, mig lurar du inte! No
    Precis som Mr. Rahm sa hej då tidigare idag, men inte då! No
    Precis som du för en stund sen sa att nu slipper ni mig en stund, men icke, det gjorde vi ju inte! No


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-04-19, 20:56, ändrad totalt 1 gång
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty poäng

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-19, 20:56

    Cetarded Rommie skrev:Tro vad du vill, men du har fått allt om bakfoten Smile

    Tänker inte lägga ner tid på att försöka att bevisa om du har rätt eller fel.

    Jag väljer avatar/namn efter vad som passar bäst för tillfället.

    Funderar på om nästa steg blir att byta plats på C och R så det blir Retarded Commie och lägga upp en bild på Ohly som avatar.



    Men du är det ju inte roligt längre, då är det ju verkligheten....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-19, 20:58

    Att använda andras bilder är ju en av dina talanger, särskilt då i dina lögnaktiga sammanhang!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-19, 20:58

    martin7lindgren skrev:Du behöver inte slå ifrån dig, jag vet att du är Mr. Rahm, mig lurar du inte! No
    Precis som Mr. Rahm sa hej då tidigare idag, men inte då! No
    Precis som du för en stund sen sa att nu slipper ni mig en stund, men icke, det gjorde vi ju inte! No

    Nä batterierna i musen har inte dött ännu, brukar ta ett tag från första meddelandet om att det är dags att byta batterier.

    Jag ska snart utföra kärringarbete då jag måste tvätta lite.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Så det är framförallt, lek, påhopp, hån och hot

    Inlägg  theward 2009-04-19, 21:00

    Cetarded Rommie skrev:Tro vad du vill, men du har fått allt om bakfoten Smile

    Tänker inte lägga ner tid på att försöka att bevisa om du har rätt eller fel.

    Jag väljer avatar/namn efter vad som passar bäst för tillfället.

    Funderar på om nästa steg blir att byta plats på C och R så det blir Retarded Commie och lägga upp en bild på Ohly som avatar.

    Som ger ett bra forum enligt er på högerkanten.
    Man måste ju tro det, efter läst inmläggen som producerats under dagens lopp.

    Blir ett forum tråkigare utan dessa saker, har jag inget mot ett tråkigt forum.

    En annan fråga är ju, vilka tråkiga liv en del måste ha när de häckar här vareviga dag och bara producerar skittrådar och skitinlägg.
    I andra trådar skrivs nada.
    Som jag ser det verkar de flesta oavsett partifärg, mest vilja käfta och var ovänner. Det om något är urtråkigt
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  Susz X 2009-04-19, 21:00

    Gnäägg! De e la duu som e Rahm...

    Sponsored content


    Nog nu högerdrägg - Sida 2 Empty Sv: Nog nu högerdrägg

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 07:39