Är blåfront portad därifrån? han skulle platsa där! "fniss"
+13
theward
redalert
berralarzon
ericTheDog
Demona Stahlin
Thrakath
RedCloud
F.I.S.T
Corven
Sniperace
MartinLindgren
Thors
Redvictory
17 posters
http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Blådårarnas forum!
Redvictory skrev:Blådårarnas forum!
Thors- Antal inlägg : 2065
RedCloud skrev:Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Moahahah...
Redvictory skrev:Redvictory skrev:Blådårarnas forum!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Slå stora Martintråden om du kan RedViktory?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
MartinLindgren skrev:Slå stora Martintråden om du kan RedViktory?
jo, DEN är ju stor, där finns ETT INLÄGG
Märkligt ändå att ingen av de övriga i den klanen svarat med mmmm jaaaa instämmer javisst el nåt? blir vi bara av md blåfront så kommer debatterna igång här igen tror jagSniperace skrev:MartinLindgren skrev:Slå stora Martintråden om du kan RedViktory?
Redvictory skrev:Märkligt ändå att ingen av de övriga i den klanen svarat med mmmm jaaaa instämmer javisst el nåt? blir vi bara av md blåfront så kommer debatterna igång här igen tror jagSniperace skrev:MartinLindgren skrev:Slå stora Martintråden om du kan RedViktory?
Tror du att de bryr sig?
som det ser ut NU lär där inte kunna bli debatt, utan istället bara svar att jam, du har så rätt.
jag såg förvisso att det fanns önskan om att några från vänster skulle komma dit, dock sådana som inte är arroganta och nedvärderande.
När jag sa slå stora Martintråden, förstår du säkert ironin, eller hur Sniper, vad skulle det ha för debattvärde,
Själv tror jag Råttan eller vem som nu är admin på det det där pforumet redan slagit in den första spiken själv!
Men vem bryr sig, man väljer ju själv om man vill hoppa ner i den där sörjan och smörjan!
Själv tror jag Råttan eller vem som nu är admin på det det där pforumet redan slagit in den första spiken själv!
Men vem bryr sig, man väljer ju själv om man vill hoppa ner i den där sörjan och smörjan!
MartinLindgren skrev:När jag sa slå stora Martintråden, förstår du säkert ironin, eller hur Sniper, vad skulle det ha för debattvärde,
du såg väl min glada gubbe?
Ja jag såg det, kände bara att jag ville klargöra lite lätt att jag inte direkt rusar till city och slänger mig i den berömda fontänen i vild glädje över att fått den stora martintråden uppkallad efter mig!
Corven- Antal inlägg : 1827
Dom sitter och beklagar sig över hur ni behandlar Thors, men inser inte att dom uppför sig exakt likadant mot RedCloud.
För precis som många av er ser rött så fort Thors skriver något, så ser dom rött så fort RedCloud skriver något....
Vad Thors skriver spelar inte någon roll, ni reagerar med ryggmärgen...
Och samma sak händer med högerklanen när RedCloud skriver något....
För precis som många av er ser rött så fort Thors skriver något, så ser dom rött så fort RedCloud skriver något....
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Corven skrev:Dom sitter och beklagar sig över hur ni behandlar Thors, men inser inte att dom uppför sig exakt likadant mot RedCloud.
Ser du ingen skillnad på dessa två .??.. så måste du blunda med ena ögat när du tittat ....
Det går inte att jämföra ens så stor skillnad det är
Du har en liten poäng där med skillnad av att RC faktiskt debatterar och med stor finess och skicklig debattkonst ger dem smisk i de flesta debatter! Thors debatterar inte! han spyr enbart ut sina vomeringar och trots att han kan få över 1000 svar så påstår han att ingen tar debatten! (om inte svaret blir det han vill) dvs jaa alla invandrare är dumma m,mCorven skrev:Dom sitter och beklagar sig över hur ni behandlar Thors, men inser inte att dom uppför sig exakt likadant mot RedCloud.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Ser du ingen skillnad på dessa två .??.. så måste du blunda med ena ögat när du tittat ....
Jag tror du missförstår Corven F.I.S.T.....
Thor är avskydd för sin infantila debatteknik, eller rättare sagt frånvaron av debatteknik öht. Får han inte "rätt svar", startar han bara en ny tråd..och maler på med sitt hat och sin avundsjuka.
Jag är hatad av det högra laget för att det vet att jag genomskådat dom för länge sedan som okunniga, historielösa, ignoranta och empatilösa. Sådant svider i det högra laget...
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
RedCloud skrev:Ser du ingen skillnad på dessa två .??.. så måste du blunda med ena ögat när du tittat ....
Jag tror du missförstår Corven F.I.S.T.....
Thor är avskydd för sin infantila debatteknik, eller rättare sagt frånvaron av debatteknik öht. Får han inte "rätt svar", startar han bara en ny tråd..och maler på med sitt hat och sin avundsjuka.
Jag är hatad av det högra laget för att det vet att jag genomskådat dom för länge sedan som okunniga, historielösa, ignoranta och empatilösa. Sådant svider i det högra laget...
Ok .... det kan stämma ..... det är lätt att massuppfi.... eh missuppfatta
Corven- Antal inlägg : 1827
Det är själva beteendet jag pratar om.
Precis som ni anser en massa saker om Thors, som gör att ni uppför er som ni gör mot honom, så har ju högerklanen en massa åsikter om RedCloud, som får dom att uppföra sig som dom gör.
Och beteendet är exakt detsamma.
Precis som ni anser en massa saker om Thors, som gör att ni uppför er som ni gör mot honom, så har ju högerklanen en massa åsikter om RedCloud, som får dom att uppföra sig som dom gör.
Och beteendet är exakt detsamma.
Precis som ni anser en massa saker om Thors, som gör att ni uppför er som ni gör mot honom
Fast just nick Thor är väldigt speciell Corven, det måste du hålla med om.
För mig blev han total körd när han skrev "Hoppas cancern kommer tillbaka och fräter upp dig innifrån", efter det finns ingen som helst respekt kvar från min sida.
Uppriktigt tror jag att han lider av en diagnos, nån bokstavskombination från helvetet och han använder detta forum som någon slags terapi, vattenhål, ventil.
Det är ju egentligen synd om killen, som ju alla ser behöver professionell vård av ngt slag.
Thors- Antal inlägg : 2065
RedCloud skrev:Precis som ni anser en massa saker om Thors, som gör att ni uppför er som ni gör mot honom
Fast just nick Thor är väldigt speciell Corven, det måste du hålla med om.
För mig blev han total körd när han skrev "Hoppas cancern kommer tillbaka och fräter upp dig innifrån", efter det finns ingen som helst respekt kvar från min sida.
Uppriktigt tror jag att han lider av en diagnos, nån bokstavskombination från helvetet och han använder detta forum som någon slags terapi, vattenhål, ventil.
Det är ju egentligen synd om killen, som ju alla ser behöver professionell vård av ngt slag.
Fast just nick Redcloud är inte speciell?
Kommer med hot och personangrepp, kör med mobbning och trackasering i 2 års tid, förstör tråd efter tråd han aldrig vill debattera i
Det är igentligen synd om killen, som behöver professionell vård pga sitt hat och mobbar andra
För mig blev han överkörd när han sa hoppas cancern kommer tillbaks
Hur lågt du själv kör med hot och personangrepp är ok?
Va visst nån fakenick som kom med dödshot
Du fattar inte va ?
Det finns hundratals kanske tusentals rasist och nazistforum där du kan sprida ditt hat och din avundsjuka, men du envisas med att förpesta tillvaron här.
Kan det vara så att du inte ens är välkommen bland dina egna, de bruna ?
Skäl till eftertanke ?
Fullt begripligt.
Men testa att logga in hos lågpannorna: http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm
Det finns hundratals kanske tusentals rasist och nazistforum där du kan sprida ditt hat och din avundsjuka, men du envisas med att förpesta tillvaron här.
Kan det vara så att du inte ens är välkommen bland dina egna, de bruna ?
Skäl till eftertanke ?
Fullt begripligt.
Men testa att logga in hos lågpannorna: http://fridebatt.pforum.biz/forum.htm
Thrakath- Antal inlägg : 225
Det är min gissning. Han kommer säkert att skicka ett lika "mustigt" PM till admin där.
Efter ett inlägg så blir Thors nog utkörd därifrån också.
Det är min gissning. Han kommer säkert att skicka ett lika "mustigt" PM till admin där.
Vad har vi gjort för illa för behöva dras med honom här ?
Thrakath- Antal inlägg : 225
- Inlägg 23
AC Bladet är i det närmaste omodererat.
Enda stället där han kan härja fritt. På ett nazistiskt forum är det nog lite mer "ORDNUNG" som gäller. Jag tvivlar på att Thors beteende skulle tolereras där heller.
Släpp dårarna loss, det är vår!
Håller inte alls med dig om LillThor corven,han bestämmer själv var han vill skåpet ska stå!
Han är precis som Tjalle Tvärvigg som alltid är ilsken och skjuter vilt med hagelbössan och oftast skjuter sig själv i foten,
Jag har verkligen försökt bemöta LillThor, men hitills har han aldrig ens gett varken ja eller nejsvar på någonting,
Som bäst brukar det i mitt fall sluta med Martinidiot eller simulantluder och liknande!
Säger man att man är 100% antirasist kontrar LillThor direkt med att man stödjer mord på småbarn m.m,
Men allt det här vet ju du corven, du har ju också fått dina doser av vår magiska LillThor, eller hur?
Han är precis som Tjalle Tvärvigg som alltid är ilsken och skjuter vilt med hagelbössan och oftast skjuter sig själv i foten,
Jag har verkligen försökt bemöta LillThor, men hitills har han aldrig ens gett varken ja eller nejsvar på någonting,
Som bäst brukar det i mitt fall sluta med Martinidiot eller simulantluder och liknande!
Säger man att man är 100% antirasist kontrar LillThor direkt med att man stödjer mord på småbarn m.m,
Men allt det här vet ju du corven, du har ju också fått dina doser av vår magiska LillThor, eller hur?
Thrakath skrev:Enda stället där han kan härja fritt. På ett nazistiskt forum är det nog lite mer "ORDNUNG" som gäller. Jag tvivlar på att Thors beteende skulle tolereras där heller.
Jag funderar över vad blåfront har för nick på trollforumet! förslag någon?