Har fisten hört den om varför kommunskiten Ohly så tvunget vill ha makt ?
”Proletären gärna ville
dricka punsch och spela kille.”
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Om denna lista med dess inbyggda lögner är fists utgångspunkt förstår vi varför hon är som hon är.
(I väntan på nästa cencurattack).
Ja då Tiken Erik... det stämmer , denna tråd avslöjar Alliansens lögner
Snarare är det så att dina lögner avslöjar sig själva.
ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
Jag skulle väldigt gärna att du la upp din lista en gång till, så jag riktigt kan gå igenom den och svara på ett korrekt sätt.
Tack på förhand.
DMustaine skrev:Herregud bara en massa strunt!
redalert skrev:DMustaine skrev:Herregud bara en massa strunt!
Strunt, ja om ens det!
The fucking fist fucker get fucked up again!
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
Jag skulle väldigt gärna att du la upp din lista en gång till, så jag riktigt kan gå igenom den och svara på ett korrekt sätt.
Tack på förhand.
redalert skrev:DMustaine skrev:Herregud bara en massa strunt!
Strunt, ja om ens det!
DMustaine skrev:Herregud bara en massa strunt!
theward skrev:redalert skrev:DMustaine skrev:Herregud bara en massa strunt!
Strunt, ja om ens det!
Kunde du inte fått med ett till "fuck" i din mening?
Hur är det nu, är du 52 år eller 14 ??
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
Tack på förhand.
Jag har inte tagit bort den ,... den finns kvar , varsågod att börja gå igenom den och svara på ett korrekt sätt !!!
ericTheDog skrev:theward skrev:redalert skrev:DMustaine skrev:Herregud bara en massa strunt!
Strunt, ja om ens det!
Hehe, tror ni verkligen att redAlert står still i ålder?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
Tack på förhand.
Jag har inte tagit bort den ,... den finns kvar , varsågod att börja gå igenom den och svara på ett korrekt sätt !!!
Listan innehåller en massa lögner. Inget att bry sig om.
ericTheDog skrev:Listan innehåller en massa lögner. Inget att bry sig om.
BH skrev:GFYS, Fucker, fucking osv osv
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
Tack på förhand.
Ja det stämmer Erik listan innehåller Alliansens lögner !!... men om du tycker att det är jag som ljuger, så är du välkommen att bemöta dem i sak !!... det går alldeles utmärkt... varsegod att börja, så kommer nåt som kallas diskussioner som följd av detta....
... du vet det som inte viftas bort medericTheDog skrev:Listan innehåller en massa lögner. Inget att bry sig om.BH skrev:GFYS, Fucker, fucking osv osv
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
Tack på förhand.
Ja det stämmer Erik listan innehåller Alliansens lögner !!... men om du tycker att det är jag som ljuger, så är du välkommen att bemöta dem i sak !!... det går alldeles utmärkt... varsegod att börja, så kommer nåt som kallas diskussioner som följd av detta....
... du vet det som inte viftas bort medericTheDog skrev:Listan innehåller en massa lögner. Inget att bry sig om.BH skrev:GFYS, Fucker, fucking osv osv
Jag tycker du skall skicka din lista till de rödgröna så de kan använda den i valrörelsen. Om allt är sant och seriöst på den listan så måste ju det vara ett utmärkt verktyg för dem.
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
Tack på förhand.
Jag tycker du skall skicka din lista till de rödgröna så de kan använda den i valrörelsen. Om allt är sant och seriöst på den listan så måste ju det vara ett utmärkt verktyg för dem.
Tycker du att den är bra !!??
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Att ni vänstermuppar tvingas ljuga för att dölja er egen oduglighet är inget nytt. Inget att bli upprörd över. Men jag har förståt att du är mycket stolt över dina lögner.
Syna "lögnerna" då !!!
Tack på förhand.
Tycker du att den är bra !!??
Vad tror du?
theward skrev:redalert skrev:DMustaine skrev:Herregud bara en massa strunt!
Strunt, ja om ens det!
ericTheDog skrev:I din lista står t.ex att död=sjuk. Jag är inte intresserad av debatt på den nivån. Gör en cencurattack eller nåt istället...
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:I din lista står t.ex att död=sjuk. Jag är inte intresserad av debatt på den nivån. Gör en cencurattack eller nåt istället...
Cencurattack ?? .. hur menar du nu ???