Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+31
Sniperace
Markus
Thetaxpayer
marxisten
Nixons_näsa
berralarzon
GustavAnder
PE Dal
x-medborgare
Kakmonstret
Blåfront
R.O.F.L
Corven
fredrik rahm70
cleopatra
formsvackan
kanaljen
Regndrottning
Redvictory
IK HAAT COMMUNISME
Vercingetorix
theward
SiP
RedCloud
lazy
råttan.
Sossar-e-lata
DirtyDog
MartinLindgren
ANNA2LINK
blueheaven
35 posters

LEVE MONA SAHLIN...

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 39 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-17, 17:38

Suck..., Mr. Rahm har fått kortslutning i planeten, det står ju helt klart, No

Du skulle bara veta, här har du en som levt utaqnför den där rutan du ylar om i över 20 år, året runt, dygnet runt,
    Finns inget du kan lära mig om vad som finns på utsidan, No

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-17, 17:40, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 17:39

så du är inte internet beroende martin??

du har inte bara BYTT ett beroende emot ett annat...båda är ju en FLYKT ifrån livet..inget annat
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-17, 17:42

Inte fan är jag beroende av haldoldepå rakt upp i skruven en gång i månaden iallafall!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 17:46

martin7lindgren skrev:Inte fan är jag beroende av haldoldepå rakt upp i skruven en gång i månaden iallafall!

nehe.. du sitter 7 dar i veckan från morgon till kväll..här..

det är ett beroende lilla du..

liksom din jakt 7 dar i veckan på narkotika...förut.

du skulle ALDRIG kunna hålla dig borta en hel vecka härifrån.

så ja ett TVÅNG som sossarna vill införa att JOBBA tex på samhall skulle nog vara bra för dig martin
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-17, 18:00

Att du är en gatukorsning visste jag,
    Men din mix är verkligen ett varnande exempel!

EN JIDDERGUBBE, ÄR DU AV DEN HÖGRE SKOLAN, ÄR DET EFTER PAPPSEN?
    MAN FÖRSTÅR JU VARFÖR HAN LÄMNAT LANDET, PAPPSEN ORKAR VÄL INTE SE SIN EGEN LILLA
    AVKOMMA, No
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-05-17, 18:09

Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Bär sig åt som mig genom livet?
    Vad menar du, Mr. Råtta,

Vi ska nog vara glada att alla inte behöver leva ett så stenhårt liv som jag gjort,

Ett stenhårt liv under många år som jag inte valt själv, och det som hänt mig under livets gång kan hända dig också råttusling, Twisted Evil

INBILLA DIG INGET ANNAT!

Så det är synd om dig som levt ett hårt liv??

Tycker faktiskt mer synd om de människor som tvingas att föra en David mot Goliat kamp mot FK för sin rätt att leva en dräglig tillvaro p.g.a. att det finns parasiter som utnyttjar systemet till att slippa arbeta för att de levt ett s.k. "hårt liv"....

Sluta ed in fokusförskjutning och mobbing SiP! martin skulle aldrig få någon ersättning om han inte var riktigt sjuk i dagent hårda system!ifrågasätt hellre låfront som varit sjukskriven i snart 7 år

Konstigt, när Martin orerar mot vissa debatörer (i synnerhet från höger) då tiger ni från extremvänstern still, men när t.ex. jag lackar ur på hans djävla gapande och skrikande samt att han kallar sina meningsmotståndare både det ena och andra personangreppet, då är det mobbing och det är så synd om Martin....

Hur fan kan ni köpa ett sånt motbjudande beteende?? Vore han en högerdebattör skulle ni spy galla på honom så fort han skrev något, men bara för att han har de "rätta åsikterna", då är han en fredad zon??

Och har han lurat till sig en förtidspension innan de hårdare reglerna trädde i kraft, så kan de inte riva upp det, om de kunde det så skulle en hel massa av dessa latmasker få börja söka jobb igen, hu så hemskt va....

Och Blåfront, har det blivit klarlagt varför han är sjukskriven???
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-05-17, 18:20

Konstigt, när Martin orerar mot vissa debatörer (i synnerhet från höger) då tiger ni från extremvänstern still, men när t.ex. jag lackar ur på hans djävla gapande och skrikande samt att han kallar sina meningsmotståndare både det ena och andra personangreppet, då är det mobbing och det är så synd om Martin....

Hur fan kan ni köpa ett sånt motbjudande beteende?? Vore han en högerdebattör skulle ni spy galla på honom så fort han skrev något, men bara för att han har de "rätta åsikterna", då är han en fredad zon??

Och har han lurat till sig en förtidspension innan de hårdare reglerna trädde i kraft, så kan de inte riva upp det, om de kunde det så skulle en hel massa av dessa latmasker få börja söka jobb igen, hu så hemskt va....

Nej. Jag har sagt till Martin flera gånger. Inte för att det hjälper.... För det mesta bryr jag mig inte om hans inlägg då det står samma saker i dem. Samt att Martin inte tar åt sig tillsägelser. Vore Martin högerdebattör skulle jag ha blockerat honom... jag funderar på det. Sedan jag blockerade vissa högernick, (de som inte kan debattera, som bara slänger ur fantasifulla anklagelser), märker jag att forumet är både trevligare och seriösare.

Jag märker inte att högern säger till sina egna heller...så där har du inget att klaga på.

Vad får dig att tro att Martin har lurat till sig pension?

Blåfront svarar inte på frågor, han bara ställer svamliga sådana... Han har själv sagt på AB forumet att han inte besvarar frågor.

queen
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 18:23

"mamma" regndrottningen som försvarar varje vänsterdebattör in absurdum och aldrig har nått att säga i debatter (förutom laga mat och gnälla lite)

nyhet ditt liv blir inte bättre av datorn regn...om du fysiskt skulle söka jobb skulle det bli bättre..
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-05-17, 18:58

Regndrottning skrev:

[color=white]
    Nej. Jag har sagt till Martin flera gånger. Inte för att det hjälper.... För det mesta bryr jag mig inte om hans inlägg då det står samma saker i dem. Samt att Martin inte tar åt sig tillsägelser. Vore Martin högerdebattör skulle jag ha blockerat honom... jag funderar på det. Sedan jag blockerade vissa högernick, (de som inte kan debattera, som bara slänger ur fantasifulla anklagelser), märker jag att forumet är både trevligare och seriösare.

[b]Det var länge sedan det gick att debattera sak här, trådarna äts upp av påhopp inom fem inlägg...

Jag märker inte att högern säger till sina egna heller...så där har du inget att klaga på.

Och då måste jag acceptera en sån som Martin?? Varför...

Vad får dig att tro att Martin har lurat till sig pension?

Allvarligt, ett anttal amputerade tår skall inte ge förtidspension...

Jag tänker inte fråga den samlade vänstern här om tillåtelse att attackera Martin med hans egna medel...

queen
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-05-17, 19:09

Jag tänker inte fråga den samlade vänstern här om tillåtelse att attackera Martin med hans egna medel...

Nej, varför skulle du göra det? Jag ber inte andra om lov för att skriva vad jag tycker. Men, om du vill ha godkännande, så har du mitt lov att skriva vad du vill... Wink Jag är för åsiktsfrihet!

Men, om jag vore du, så skulle jag höja mig över barnsliga inlägg, det finns vissa här som saknar läsförståelse och som använder sig av fantasifulla angrepp och kallar det för saklig debatt....

Om de inte hade varit så elaka och grymma så hade jag tyckt synd om dem. ´Med deras bevisade dumhet och låga intelligens är jag förvånad att de ens får gå ut utan en övervakare..

Seriöst, SIP.... Håll dig gärna saklig. Du är en av de vettiga här och jag läser gärna dina alster.

queen
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-05-17, 19:41

Regndrottning skrev:

Nej, varför skulle du göra det? Jag ber inte andra om lov för att skriva vad jag tycker. Men, om du vill ha godkännande, så har du mitt lov att skriva vad du vill... Wink Jag är för åsiktsfrihet!

Men, om jag vore du, så skulle jag höja mig över barnsliga inlägg, det finns vissa här som saknar läsförståelse och som använder sig av fantasifulla angrepp och kallar det för saklig debatt....

Om de inte hade varit så elaka och grymma så hade jag tyckt synd om dem. ´Med deras bevisade dumhet och låga intelligens är jag förvånad att de ens får gå ut utan en övervakare..

Seriöst, SIP.... Håll dig gärna saklig. Du är en av de vettiga här och jag läser gärna dina alster.

queen

Får ju säga tack detsamma, men tyvärr så är det svårt att vara saklig här då det princip aldrig diskuteras sak utan person.

Ang. martin kommer jag fortsätta att bemöta honom med samma svammel och skit som han kastar på allt och alla, han framstår mer och mer som den bäste alliansvärvaren på detta forum....
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-05-18, 00:48

martin är ju fåntratt av värsta sorten och bemöts ju också utifrån detta.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-18, 10:20

Ja du Mr. SiP, du får väl ta till alla medel du känner till, mig tystar du inte,
    Men lycka till,
    Varken du eller resten av drevet på forum får väl göra vad ni vill, det är okey med lite sparring så man håller sig iform,
    Men som sagt, det krävs ju en mindre arme av er för att ni tillsammans ska kunna hålla en hyfsad motståndsnivå,
    Ensamma är ni tunnisar hela högen!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-18, 10:46

martin7lindgren skrev:Ja du Mr. SiP, du får väl ta till alla medel du känner till, mig tystar du inte,
    Men lycka till,
    Varken du eller resten av drevet på forum får väl göra vad ni vill, det är okey med lite sparring så man håller sig iform,
    Men som sagt, det krävs ju en mindre arme av er för att ni tillsammans ska kunna hålla en hyfsad motståndsnivå,
    Ensamma är ni tunnisar hela högen!

En punchig slugger har talat! affraid
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-18, 10:54

Punchig slugger? Har aldrig fått några slag mot huvudet, mig fäller ingen med ett slag, det är en sak som är säker,
    Står fast förankrad, Wink
    Ingen glaskäke här inte, backar inte för någon! Evil or Very Mad
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-18, 10:57

martin7lindgren skrev:Punchig slugger? Har aldrig fått några slag mot huvudet, mig fäller ingen med ett slag, det är en sak som är säker,

Jo du backar för att skaffa dig ett jobb trots att du kan vara ute och slåss, skäms! Basketball
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-18, 11:06

blueheaven skrev:
    martin7lindgren skrev:Punchig slugger? Har aldrig fått några slag mot huvudet, mig fäller ingen med ett slag, det är en sak som är säker,

Jo du backar för att skaffa dig ett jobb trots att du kan vara ute och slåss, skäms! Basketball

Hur är det själv då mästermobbaren nr2! ska du ta och pallra dig in till Arbetsförmedlingen idag eller?
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-05-18, 11:12

Redvictory skrev:
    blueheaven skrev:

Hur är det själv då mästermobbaren nr2! ska du ta och pallra dig in till Arbetsförmedlingen idag eller?

nog för att jag tycker att det är många som sysslar med mobbing här, och att denne inte är oskyldigt till sådan och att detta borde upphöra.

MEN vad har det för betydelse om blueheven arbetar eller inte?

HAn har ju klargjort att han INTE lever på bidrag eller akassa osv, vi har väl inte arbetsplikt i vårt land?

OM han har ekonomi att klara sig utan att arbeta så borde det väl vara hans eget val eller hur?

Sedan saknar det ju betydelse om han lever på morsan, farsan eller egna pengar, jag är säker på att hans föräldrar har en egen vilja att själva välja om de vill försörja eller ej.

Att klanka på honom för sådant ser jag mest som utslag av avundsjuka.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-18, 11:16

Ute och slåss, vem är det? Jag, nej, nej?
    Det är ju du lille fullt friska och arbetskygge Mr. Blue, som snackar om slugger?

Jag konstaterar bara att jag aldrig fått några slag mot skallen, att ingen har fällt mig med ett slag, och att jag står stadigt på jorden,
    Betyder ju inte att jag är ute och slåss!

VAD SÄGER DIN NÄRMASTE OMGIVNING ATT DU VÄGRAR JOBBA, OCH ISTÄLLET VÄLJER ATT SNIKA OCH UTNYTTJA FAMILJ OCH VÄNNER?

EN FULLT FRISK OCH ARBETSFÖR PERSON, VÄLJER OCH LIGGA HEMMA OCH LÅTER SIN FRU JOBBA IHOP UPPEHÄLLET UTAN BETÄNKLIGHETER?

MR. BLUEHEAVEN, MANNEN SOM GER SOFFLIGGARNA ETT ANSIKTE, OCH DET ÄR HAN DESSUTOM STOLT ÖVER! Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-18, 11:25

Man har ju hört hur småbarn kallas det gåtfulla folket?
    Men att höra en latmask, en fullt frisk och arbetsför människa som Mr. Blue,
    stoltsera med att han inte vill jobba, utan hellre utnyttjar sin omgivning,

Trumpeta ut att handikappade och pensionärer minsann ska ut och jobba, visar ju tydligt vem han är,
    Något står inte rätt till uppe i boetten, inte en siffra rätt! geek

TYCKER DU ATT DU ÄR ETT FÖREDÖMME MR. BLUE, TYCKER DU ATT ANDRA FRISKA OCH ARBETSFÖRA SKA GÖRA SOM DU!
    FRÅGAN ÄR JU HUR DET ÄR STÄLLT MED DIN FRU, SOM ACCEPTERAR DIN LIVSFÖRING OCH DITT USLA BETENDE,

RIKTIGT FULT, ATT UTNYTTJA OCH SNIKA PÅ SINA NÄRMASTE SOM DU GÖR!
    tack och adjö

Antal inlägg : 20

Inlägg  tack och adjö 2009-05-18, 11:26

Någon behöver en kram, eller en fullständig sinnes undersökning.

martin7lindgren du verkar ej må så bra.
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2009-05-18, 11:31

martin7lindgren skrev:Ute och slåss, vem är det? Jag, nej, nej?
    Det är ju du lille fullt friska och arbetskygge Mr. Blue, som snackar om slugger?

Jag konstaterar bara att jag aldrig fått några slag mot skallen, att ingen har fällt mig med ett slag, och att jag står stadigt på jorden,
    Betyder ju inte att jag är ute och slåss!

VAD SÄGER DIN NÄRMASTE OMGIVNING ATT DU VÄGRAR JOBBA, OCH ISTÄLLET VÄLJER ATT SNIKA OCH UTNYTTJA FAMILJ OCH VÄNNER?

EN FULLT FRISK OCH ARBETSFÖR PERSON, VÄLJER OCH LIGGA HEMMA OCH LÅTER SIN FRU JOBBA IHOP UPPEHÄLLET UTAN BETÄNKLIGHETER?

MR. BLUEHEAVEN, MANNEN SOM GER SOFFLIGGARNA ETT ANSIKTE, OCH DET ÄR HAN DESSUTOM STOLT ÖVER! Evil or Very Mad

"Man känner andra som man känner sig själv", är en gammal klyscha som av någon outgrundlig anledning poppar upp...
    tack och adjö

Antal inlägg : 20

Inlägg  tack och adjö 2009-05-18, 11:33

vad är topic i denna tråd förutom att en smått rabiat martin7lindgren skriker vansinnigt på andra?

"leve MONA SAHLIN" står det.

Men jag ser bara arga smått vansinniga personliga påhopp postade av martin7lindgren överallt om andra
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-05-18, 11:40

Varför fortsätter du att trackassera Martin? Ni är inte kloka.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-18, 11:42

Och jag ser något jag sett i många tidigare skepnader, både här och på ABforumet,
    Möjligen kompis med Mr. Råtta?

Vov, vov!

Jag förstår att Leve Mona trådar retar vansinne på dig, förstår också vilken frustation du känner när du ser att den rödgröna koalitionen och enigheten håller på att växa fram,
    Du var ju en av dom som tjatade hela hösten på AB, att vi aldrig skulle få se en enad opposition!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:32