Du skulle bara veta, här har du en som levt utaqnför den där rutan du ylar om i över 20 år, året runt, dygnet runt,
Finns inget du kan lära mig om vad som finns på utsidan,
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-17, 17:40, ändrad totalt 1 gång
martin7lindgren skrev:Inte fan är jag beroende av haldoldepå rakt upp i skruven en gång i månaden iallafall!
Redvictory skrev:SiP skrev:martin7lindgren skrev:Bär sig åt som mig genom livet?
Vad menar du, Mr. Råtta,
Vi ska nog vara glada att alla inte behöver leva ett så stenhårt liv som jag gjort,
Ett stenhårt liv under många år som jag inte valt själv, och det som hänt mig under livets gång kan hända dig också råttusling,
INBILLA DIG INGET ANNAT!
Så det är synd om dig som levt ett hårt liv??
Tycker faktiskt mer synd om de människor som tvingas att föra en David mot Goliat kamp mot FK för sin rätt att leva en dräglig tillvaro p.g.a. att det finns parasiter som utnyttjar systemet till att slippa arbeta för att de levt ett s.k. "hårt liv"....
Sluta ed in fokusförskjutning och mobbing SiP! martin skulle aldrig få någon ersättning om han inte var riktigt sjuk i dagent hårda system!ifrågasätt hellre låfront som varit sjukskriven i snart 7 år
Konstigt, när Martin orerar mot vissa debatörer (i synnerhet från höger) då tiger ni från extremvänstern still, men när t.ex. jag lackar ur på hans djävla gapande och skrikande samt att han kallar sina meningsmotståndare både det ena och andra personangreppet, då är det mobbing och det är så synd om Martin....
Hur fan kan ni köpa ett sånt motbjudande beteende?? Vore han en högerdebattör skulle ni spy galla på honom så fort han skrev något, men bara för att han har de "rätta åsikterna", då är han en fredad zon??
Och har han lurat till sig en förtidspension innan de hårdare reglerna trädde i kraft, så kan de inte riva upp det, om de kunde det så skulle en hel massa av dessa latmasker få börja söka jobb igen, hu så hemskt va....
Och Blåfront, har det blivit klarlagt varför han är sjukskriven???
Regndrottning skrev:[color=white]Konstigt, när Martin orerar mot vissa debatörer (i synnerhet från höger) då tiger ni från extremvänstern still, men när t.ex. jag lackar ur på hans djävla gapande och skrikande samt att han kallar sina meningsmotståndare både det ena och andra personangreppet, då är det mobbing och det är så synd om Martin....
Hur fan kan ni köpa ett sånt motbjudande beteende?? Vore han en högerdebattör skulle ni spy galla på honom så fort han skrev något, men bara för att han har de "rätta åsikterna", då är han en fredad zon??
Och har han lurat till sig en förtidspension innan de hårdare reglerna trädde i kraft, så kan de inte riva upp det, om de kunde det så skulle en hel massa av dessa latmasker få börja söka jobb igen, hu så hemskt va....
Och Blåfront, har det blivit klarlagt varför han är sjukskriven???
Nej. Jag har sagt till Martin flera gånger. Inte för att det hjälper.... För det mesta bryr jag mig inte om hans inlägg då det står samma saker i dem. Samt att Martin inte tar åt sig tillsägelser. Vore Martin högerdebattör skulle jag ha blockerat honom... jag funderar på det. Sedan jag blockerade vissa högernick, (de som inte kan debattera, som bara slänger ur fantasifulla anklagelser), märker jag att forumet är både trevligare och seriösare.
[b]Det var länge sedan det gick att debattera sak här, trådarna äts upp av påhopp inom fem inlägg...
Jag märker inte att högern säger till sina egna heller...så där har du inget att klaga på.
Och då måste jag acceptera en sån som Martin?? Varför...
Vad får dig att tro att Martin har lurat till sig pension?
Allvarligt, ett anttal amputerade tår skall inte ge förtidspension...
Jag tänker inte fråga den samlade vänstern här om tillåtelse att attackera Martin med hans egna medel...
Jag tänker inte fråga den samlade vänstern här om tillåtelse att attackera Martin med hans egna medel...
Regndrottning skrev:Jag tänker inte fråga den samlade vänstern här om tillåtelse att attackera Martin med hans egna medel...
Nej, varför skulle du göra det? Jag ber inte andra om lov för att skriva vad jag tycker. Men, om du vill ha godkännande, så har du mitt lov att skriva vad du vill... Jag är för åsiktsfrihet!
Men, om jag vore du, så skulle jag höja mig över barnsliga inlägg, det finns vissa här som saknar läsförståelse och som använder sig av fantasifulla angrepp och kallar det för saklig debatt....
Om de inte hade varit så elaka och grymma så hade jag tyckt synd om dem. ´Med deras bevisade dumhet och låga intelligens är jag förvånad att de ens får gå ut utan en övervakare..
Seriöst, SIP.... Håll dig gärna saklig. Du är en av de vettiga här och jag läser gärna dina alster.
martin7lindgren skrev:Ja du Mr. SiP, du får väl ta till alla medel du känner till, mig tystar du inte,
Men lycka till,
Varken du eller resten av drevet på forum får väl göra vad ni vill, det är okey med lite sparring så man håller sig iform,
Men som sagt, det krävs ju en mindre arme av er för att ni tillsammans ska kunna hålla en hyfsad motståndsnivå,
Ensamma är ni tunnisar hela högen!
martin7lindgren skrev:Punchig slugger? Har aldrig fått några slag mot huvudet, mig fäller ingen med ett slag, det är en sak som är säker,
Står fast förankrad,
Ingen glaskäke här inte, backar inte för någon!
blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Punchig slugger? Har aldrig fått några slag mot huvudet, mig fäller ingen med ett slag, det är en sak som är säker,
Står fast förankrad,
Jo du backar för att skaffa dig ett jobb trots att du kan vara ute och slåss, skäms!
Redvictory skrev:blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Punchig slugger? Har aldrig fått några slag mot huvudet, mig fäller ingen med ett slag, det är en sak som är säker,
Står fast förankrad,
Jo du backar för att skaffa dig ett jobb trots att du kan vara ute och slåss, skäms!
Hur är det själv då mästermobbaren nr2! ska du ta och pallra dig in till Arbetsförmedlingen idag eller?
martin7lindgren skrev:Ute och slåss, vem är det? Jag, nej, nej?
Det är ju du lille fullt friska och arbetskygge Mr. Blue, som snackar om slugger?
Jag konstaterar bara att jag aldrig fått några slag mot skallen, att ingen har fällt mig med ett slag, och att jag står stadigt på jorden,
Betyder ju inte att jag är ute och slåss!
VAD SÄGER DIN NÄRMASTE OMGIVNING ATT DU VÄGRAR JOBBA, OCH ISTÄLLET VÄLJER ATT SNIKA OCH UTNYTTJA FAMILJ OCH VÄNNER?
EN FULLT FRISK OCH ARBETSFÖR PERSON, VÄLJER OCH LIGGA HEMMA OCH LÅTER SIN FRU JOBBA IHOP UPPEHÄLLET UTAN BETÄNKLIGHETER?
MR. BLUEHEAVEN, MANNEN SOM GER SOFFLIGGARNA ETT ANSIKTE, OCH DET ÄR HAN DESSUTOM STOLT ÖVER!