Leve Mona Sahlin spränger nu 2000 vallen!
Tråden nollställdes ju vid 1.100 + nu 900, gör hennes namn störst på forumet fram till nu,
Av alla dessa antihata Mona trådar som kommer och går, så lever Leve Mona tråden vidare i högsta grad!
martin7lindgren skrev:Ja jag var där, och jag såg kampsugna brudar på valupptakten, inget snack om den saken,
Mycket blandad publik, alla åldrar, många kända ansikten var där också, och alla gillade läget och det dom hörde!
Carin Jämtin inledde, sen kom Mona, Marita Ulvskog avslutade,
Första gången jag hörde Marita tala, och det blev en glad överaskning, jäkligt bra och stark talare!
råttan skrev:
Leve Toblerone, Alliansens vallokomotiv!!!
Tjänstemannabyråkraten skrev:Det var ju en undersökning för några veckor sedan att väldigt många fortfarande associerar Mona Sahlin med Toblerone som de första de tänker på när de hör/ser henne.
Egentligen är det en liten skitskandal som inte betyder något, men där man byggt en hel struts av en fjäder. Av någon anledning har Mona och S misslyckats med att "rentvå" Mona, eller få folk att associera henne med annat. Kan ju bero på att S inte har någon tydlig politik.
martin7lindgren skrev:Inte fan hörde jag något toblerone svammel inne vid medis igår!
Kan lova att det brann av kamplust!
Redvictory skrev:Tjänstemannabyråkraten skrev:Det var ju en undersökning för några veckor sedan att väldigt många fortfarande associerar Mona Sahlin med Toblerone som de första de tänker på när de hör/ser henne.
Egentligen är det en liten skitskandal som inte betyder något, men där man byggt en hel struts av en fjäder. Av någon anledning har Mona och S misslyckats med att "rentvå" Mona, eller få folk att associera henne med annat. Kan ju bero på att S inte har någon tydlig politik.
Det kan tyvärr ligga någonting i det!
Och för att markera det kommer jag med fler att välja ett annat parti
dock ej ett Högerparti (never in my dream)
Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Härligt och höra att ni hittat ett samtalsämne att diskutera,
Fiskmåsar är nog en lämplig nivå grabbar små, passar fint ihop med era blånäsor!
FISKMÅSAR & BLÅNÄSOR VAR DET!
De klarar inte en debatt för när deras argument tryter kommer personangreppen
SiP skrev:Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Härligt och höra att ni hittat ett samtalsämne att diskutera,
Fiskmåsar är nog en lämplig nivå grabbar små, passar fint ihop med era blånäsor!
varför klarar inte du av att se vem som kastar den mesta skiten här RV??
Är Martin automatiskt skyddad tack vare att han skriker "HEJA MONA" i var och varannat inlägg??
Att Martin varit hemlös och lyckats resa sig ger inte honom någon fribula i livet, varför skall inte han söka jobb som alla andra??
Är man för "sjuk" om man har amputerat ett antal tår, men måste jobba om man som polaren är svårt hjärtsjuk??
Han är en lat djävla parasit som tar resurser för de svaga i samhället som sätts under lupp av den härdjävla skitallliansen vi har just nu!
Men du har ju din sjukdom, tänk på Martin när FK säger att du är frisk nog att jobba när cellgifterna gör att du mår skit.....
Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:martin7lindgren skrev:Härligt och höra att ni hittat ett samtalsämne att diskutera,
varför klarar inte du av att se vem som kastar den mesta skiten här RV??
Är Martin automatiskt skyddad tack vare att han skriker "HEJA MONA" i var och varannat inlägg??
Att Martin varit hemlös och lyckats resa sig ger inte honom någon fribula i livet, varför skall inte han söka jobb som alla andra??
Är man för "sjuk" om man har amputerat ett antal tår, men måste jobba om man som polaren är svårt hjärtsjuk??
Han är en lat djävla parasit som tar resurser för de svaga i samhället som sätts under lupp av den härdjävla skitallliansen vi har just nu!
Men du har ju din sjukdom, tänk på Martin när FK säger att du är frisk nog att jobba när cellgifterna gör att du mår skit.....
Jag är beredd på att FK skall betrakta mig som fullt arbetsför när jag får cellgifter SiP! även om jag har det jobb jag har! så ser samhället ut nu när
Alliansen styr! men lita på att jag kommer överklaga deras beslut!
råttan skrev:
Jag behöver inte avstå någonting för din skulle din lille snyltare. Det är de som har det svårt på riktigt som drabbas av ditt ändlösa bidragslyftande.