Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
Redvictory
Kakmonstret
F.I.S.T
MartinLindgren
Thors
9 posters

Sossejävlar tror inte på Mona Sahlin

Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Sossejävlar tror inte på Mona Sahlin - Sida 2 Empty Sv: Sossejävlar tror inte på Mona Sahlin

Inlägg  Kakmonstret 2010-03-20, 15:41

Jag bemöter folk som jag själv blir bemött av dem. I didn't thwrow the first rock Smile

Dao är nästan lika extrem om RedCloud, men han kan iaf diskutera och hålla sig till ämnet, så honom respekterar jag.

Ni röda ser väl inte verkligheten för att ett förorenat rött moln ligger i vägen.

Diskutera sakfråga inte person.

Tillbaka till Mona och hennes 11 % kanske?

Vad anser du om Monas låga förtroende theward?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Sossejävlar tror inte på Mona Sahlin - Sida 2 Empty Sv: Sossejävlar tror inte på Mona Sahlin

Inlägg  RedCloud 2010-03-20, 15:44

Så länge de rödgröna leder med nästan tvåsiffrigt och absolut majoritet i opinionsundersökningarna är det här bara en desperat pseudodebatt från en lamslagen dumhöger...
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-03-20, 15:45

Kakmonstret skrev:Jag bemöter folk som jag själv blir bemött av dem. I didn't thwrow the first rock Smile

Dao är nästan lika extrem om RedCloud, men han kan iaf diskutera och hålla sig till ämnet, så honom respekterar jag.

Ni röda ser väl inte verkligheten för att ett förorenat rött moln ligger i vägen.

Eftersom jag är till 99% säker på att ni/du dubel eventuellt trippelnickar och har diverse skit för er.
    Så har jag noll respekt för er och då menar jag verkligen noll procent

Angående Mona, så tycker jag inte om henne...
    Men man röstar inte på partiledarena utan på politiken
    Sen ogillar jag både Allianspolitiken och dess ledare..Så där finns det 0% chans att jag lägger min röst på dem
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-03-20, 15:46

Sahlin som Reinfeldts bästa valarbetare!

http://www.dn.se/ledare/huvudledare/reinfeldts-valarbetare-1.1064620

Hoppas resten av det rödgröna lägret ignorerar opinionssiffror om förtroende för partiledaren så går nog valet som det ska. Smile
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-03-20, 15:51

theward skrev:
    Kakmonstret skrev:Jag bemöter folk som jag själv blir bemött av dem. I didn't thwrow the first rock Smile

Eftersom jag är till 99% säker på att ni/du dubel eventuellt trippelnickar och har diverse skit för er.
    Så har jag noll respekt för er och då menar jag verkligen noll procent

Angående Mona, så tycker jag inte om henne...
    Men man röstar inte på partiledarena utan på politiken
    Sen ogillar jag både Allianspolitiken och dess ledare..Så där finns det 0% chans att jag lägger min röst på dem

Nej, jag har inget dubbelnick.

Jag reggade ett nytt konto när admin kom tillbaka och stängde av alla goda högerdebattörer utan anledning förut. Kommer inte ihåg vad jag tog för användarnamn. Jag skickade ett PM till admin och frågade vänligt vad han/hon/den/det höll på med. Jag fick inget svar, dock så fick jag tillbaka kontot, då det gick att logga in igen nästa gång jag prövade.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-03-20, 16:20

Jag kan inte utan att ljuga påstå att mitt förtroende för Mona Sahlin är stort. Tyvärr ser jag heller ingen annan inom sossarna jag hellre skulle se på hennes plats. Att detta på något sätt skulle få mig att leta högerut finns dock inte på kartan.

I min värld är budskapet viktigare än budbäraren. Opinionsundersökningarna tyder på att många delar min syn.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-20, 17:36

Själv tycker jag att det finns betydligt bättre alternativ än Mona att leda S...

Men när vi nu ser dessa tydliga siffror som visar att Monas popularitet är låg....och ÄNDÅ leder Röd-gröna stort....

Det säger rätt mycket om hur USEL alliansens POLITIK är enligt väljarna !!! Cool
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-20, 18:33

Vad säger du Fist, påstår du att Mona inte är en kämpe som har stor del i de rödgrönas övertag
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-03-20, 18:40

F.I.S.T skrev:Själv tycker jag att det finns betydligt bättre alternativ än Mona att leda S...

Men när vi nu ser dessa tydliga siffror som visar att Monas popularitet är låg....och ÄNDÅ leder Röd-gröna stort....

Det säger rätt mycket om hur USEL alliansens POLITIK är enligt väljarna !!! Cool

De rödgröna leder tack vare MP och Maria Wetterstrand. som också är väldigt populär. S ligger ju faktiskt under valresultatet i mätningarna jämfört med slutresultatet 2006, som var det sämsta valresultat S gjort sedan 1921.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-03-20, 18:42

Kakmonstret alias Tjänstemannabyråkraten, han som inte ens drar sig att smäda avlidna personer skrev:De rödgröna leder tack vare MP

Alternativt: den förda högerpolitiken suger....
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-03-20, 19:33

Om Mona Sahlin hade fått samma popularitetssiffror som Göran Persson före förra valet, hade jag blivit nervös!

Tycker det är bra att sossarna leds av en person som inte lockar till personkult före partipolitik. Detta vara fallet för GP och i nuläget för statsministern.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-20, 21:34

Som jag ser skillnaden på Reinfeldt och Sahlin, så har Reinfeldt satsat stenhårt på sig själv till bekostad av sina alliarede som han struntar i,
    Mona däremot har krossat det gamla gubbväldet i sitt parti, och förstått att nästa val vinner man tillsammans med dom andra rödgröna partierna!

Reinfeldt har käkat upp sina medpartier utan betänkligheter, medans Mona har bjudit in sina att käka sig mätta, vi kommer få se en stark ny rödgrön regering efter valet i höst!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-03-20, 21:48

MartinLindgren skrev:Vad säger du Fist, påstår du att Mona inte är en kämpe som har stor del i de rödgrönas övertag

Monas politik är hyfsad, inte lika bra som vänsterns... men Mona i Media är ingen lyckträff, och media är viktigt i val
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-20, 22:08

Men nu är ju inte Mona enväldig på något sätt,hon är en partiledarna bland dom övriga andra hon går till val med!Sen om man har stöd från var fjärde väljare så blir ju det några stycken även med våra mått mätt, eller hur?
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-03-21, 07:42

MartinLindgren skrev:Men nu är ju inte Mona enväldig på något sätt,hon är en partiledarna bland dom övriga andra hon går till val med!Sen om man har stöd från var fjärde väljare så blir ju det några stycken även med våra mått mätt, eller hur?

Martin är pilsk på Mona
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-03-21, 08:39

RedCloud skrev:
    Kakmonstret alias Tjänstemannabyråkraten, han som inte ens drar sig att smäda avlidna personer skrev:De rödgröna leder tack vare MP

Alternativt: den förda högerpolitiken suger....

Alliansen vann valet pga av KD i C, partier som nu dansar på slak lina.
    Moderaterna styr enväldigt, men tydligen finner sig den andra hälften av Alliansen i detta...märkligt scratch

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 12:22