du är så dum Red V så man storknar, som jag sagt tidigare, du måste fått fel medicin.........ALLA vet att Alliansen kommer vinna!!!! ekonomin vänder och allt ser ljust ut, tror du då att svensken vill ha tillbaka en fifflare som leder ett bidragsparti!! bara för att du & dina lika vill ligga på sossesofflocket så vill inte alla det! somna om, bidraget kommer från generösa Alliansen.
5 posters
Hur tror du det går för socialdemokraterna & Mona Sahlin? här är svaret
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar-e-lata skrev:du är så dum Red V så man storknar, som jag sagt tidigare, du måste fått fel medicin.........ALLA vet att Alliansen kommer vinna!!!! ekonomin vänder och allt ser ljust ut, tror du då att svensken vill ha tillbaka en fifflare som leder ett bidragsparti!! bara för att du & dina lika vill ligga på sossesofflocket så vill inte alla det! somna om, bidraget kommer från generösa Alliansen.
Här är det rätta svaret! Socialdemokraterna vinner valet tillsammans med MP och V
PP kan också finnas med på den rödgröna sidan!
Borgarhögern förlorar stort tillsammans med SD!
theward- Antal inlägg : 6709
Sossar-e-lata skrev:du är så dum Red V så man storknar, som jag sagt tidigare, du måste fått fel medicin.........ALLA vet att Alliansen kommer vinna!!!! ekonomin vänder och allt ser ljust ut, tror du då att svensken vill ha tillbaka en fifflare som leder ett bidragsparti!! bara för att du & dina lika vill ligga på sossesofflocket så vill inte alla det! somna om, bidraget kommer från generösa Alliansen.
om alliansen vinner, då haregoismen och okunskapen verkligen segrat.
Då är tiderna verkligen förbi för den svaga människan.
Med tanke på hur synen på sjuka och arbetslösa blivit bara på de senaste åren..
jodå S-e-l jag tror du gärna vill lata dig, därav den snedvridna avundsjuka på de som inte kan jobba och de som inte har nåt jobb.....
marxisten- Antal inlägg : 5060
Ekonomin vände en omgång under 30-talet med, innan den stora kraschen kom så ropa inte hej för tidigt!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
När S-e-L menar alla, snackar han väl om sig själv?
Men efter 2010 behöver du inte sitta och vingla uppe på pidestalen längre,
Då kan du äntligen kliva ner och värderas lika som resten av dina medmänniskor, varken mer eller mindre!
Men efter 2010 behöver du inte sitta och vingla uppe på pidestalen längre,
Då kan du äntligen kliva ner och värderas lika som resten av dina medmänniskor, varken mer eller mindre!
Sponsored content