Är det int märkligt att varje gång regeringen närmar sig i mätningar uppstår smutskastning?
+4
captaincodd
marxisten
Kakmonstret
Thors
8 posters
Smutskastning när regeringen närmar sig
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Det är normalt med en vänstervriden media.
Dock är smutskastningen ganska jämnt fördelad i media tycker jag. De rödgröna är så inkompetenta att det är omöjligt att bortse från deras klavertramp
Dock är smutskastningen ganska jämnt fördelad i media tycker jag. De rödgröna är så inkompetenta att det är omöjligt att bortse från deras klavertramp
Thors- Antal inlägg : 2065
Som i dag med horan Veroinca Palm
Hon tjatar om rehabilitering och individuell bedmning på aftonhoran
http://www.arbetsformedlingen.se/Go.aspx?a=88300
För de personer som har uppnått tidsgränsen i sjukförsäkringen finns sedan den 1 januari i år programmet Arbetslivsintroduktion hos Arbetsförmedlingen. Fredagen den 15 januari var 12 132 personer inskrivna i programmet.
Programmet arbetslivsintroduktion tar hänsyn till varje persons unika förutsättningar
---
Anna kan ju intyga Veronica har fel? Anna får ju individuell bedömning eller hur?
Hon tjatar om rehabilitering och individuell bedmning på aftonhoran
http://www.arbetsformedlingen.se/Go.aspx?a=88300
För de personer som har uppnått tidsgränsen i sjukförsäkringen finns sedan den 1 januari i år programmet Arbetslivsintroduktion hos Arbetsförmedlingen. Fredagen den 15 januari var 12 132 personer inskrivna i programmet.
Programmet arbetslivsintroduktion tar hänsyn till varje persons unika förutsättningar
---
Anna kan ju intyga Veronica har fel? Anna får ju individuell bedömning eller hur?
marxisten- Antal inlägg : 5060
Kakmonstret skrev:Det är normalt med en vänstervriden media.
Vänsterdriven?!
Typ 80% av all media är höger och av den är 70% liberal...
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 5
Det
vet smulan om åxå men upprepar man en lögn hundra ggr tror brackorna så bli det en "sanning",,,,
redalert- Antal inlägg : 13973
captaincodd skrev:vet smulan om åxå men upprepar man en lögn hundra ggr tror brackorna så bli det en "sanning",,,,
Jasså det är därför som vänsrtermupparna ljuger regelbundet?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
grabbar LillThor och Kaksmulan, börja med och sluta pinka i sängen !
Infra- Antal inlägg : 29644
Behövs det smutskastning?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
jag tycker inte att smutskastning mot någon sida behövs, det hade varit bättre att koncentrera sig på att lösa problemen och få ut VAD man själv vill göra inte vad motparten gör fel