Secrist skrev:Infra skrev:Om dom skulle förtjäna att kallas "alla" så tycker du säkertRedMentalCase skrev:Infra skrev:Ditt förtroende eller brist på förtroende för vem som helstRedMentalCase skrev:Infra skrev:TramadolTrollet skrev:Ja men så kan de också fällas genom demokratin
Inte så länge väljarna är så pass nöjda och belåtna som dom är just nu.
http://www.svd.se/huvudtext-halvtidsjobbet-norberg
Jag tror inte att nån regering haft så lägt förtroende. Infra är helt enkelt inte redig i huvet.
är inte på något sätt normerande för den svenska väljar-
kåren. Tvärtom.
Är du helt dum i huvet? Mitt förtroende????
Har du inte läst alla undersökningar om det låga förtroendet för regeringen?
inte att det är för mycket begärt att du länkar till en liten. ynka.
Du vet jag har sökt och sökt, googlat och googlat utan att hitta
ett skit i den vägen. Tvärtom. Men du som har läst "alla" kan säkert
sticka en liten, ynka av dom under näsan på mej så "jag får läsa".
Här är en. Tog ungefär 2,5 sekunder att hitta. Din googlarteknik kan inte vara mycket att skryta med.
Förtroendet för regeringen är rekordlågt. Inte ens var fjärde väljare tycker att regeringen gör ett bra jobb, visar DN/Ipsos.
- De enda som är nöjda är S-väljarna, säger David Ahlin, opinionschef på Ipsos.
Av de tillfrågade uppger endast 23 procent att de anser att regeringen gör ett bra jobb.
Det är en historiskt mycket låg siffra. Under regeringen Reinfeldts sista år vid makten hade man förtroendesiffror på omkring 40 procent - utan att bli omvald.
http://www.dn.se/nyheter/politik/rekordlagt-fortroende-for-regeringen/
Det där var mycket subjektivt vinklat. Om 60 % av sosseväljare är nöjda och 2 %
av Fascistväljarna är missnöjda så är ju kontentan en belåtenhet hos svenska folket.
2 % missnöjda nynazister ska du i själva verket se som en fjäder i hatten för social-
demokratin. För övrigt är missnöjda sd:are och lyckad regeringspolitik kommunice-
rande kärl d v s ju bättre regerandet går ju surare och missnöjdare blir Sverigefas-
cisterna. Alltså en klar fjäder i Stefans hatt. Artikeln du hänvisar till är partiskt skriven.
Författaren har fått silkessnöret från DN och han har skrivit en ren partsinlaga där han
hårdvinklar slutsatserna.
Tack för att du ger så tydliga åskådningsexempel
på hur Sverigefascisternas "alternativa fakta" ser ut.