R.O.F.L skrev:Trump vinner. Annars är valet riggat. Tror det är det bästa för Sverige.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/usavalet2016/article23832442.ab
Enligt mätningar har Trump gått om Hillary nu.
Jag har en svag känsla av att han vinner...
R.O.F.L skrev:Trump vinner. Annars är valet riggat. Tror det är det bästa för Sverige.
Secrist skrev:R.O.F.L skrev:Trump vinner. Annars är valet riggat. Tror det är det bästa för Sverige.
Riggat? Det är inte Syrien vi pratar om.
Ja. Talibansecrist är verkligen hopplös.R.O.F.L skrev:Secrist skrev:R.O.F.L skrev:Trump vinner. Annars är valet riggat. Tror det är det bästa för Sverige.
Riggat? Det är inte Syrien vi pratar om.
Samma skit.. Men vad bryr du dig din salafist?
http://observer.com/2016/07/wikileaks-proves-primary-was-rigged-dnc-undermined-democracy/
http://edition.cnn.com/2016/10/16/politics/rudy-giuliani-rigged-elections-donald-trump/
Sniperace skrev:och ändå visar många valundersökningar att han ligger före Hilary.....
R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:och ändå visar många valundersökningar att han ligger före Hilary.....
Nja. Crooked Hillary leder i nyckelstaterna. Jemen, Syrien, Qatar, saudiarabien, UAE, Bahrain.
R.O.F.L skrev:
Infra skrev:R.O.F.L skrev:
Om jag hänvisade till den här konverterade juden skulle Talibansecrist
genast anklaga mej för judehat. Hur kommer det sej att han tiger när
du hämtar stöd och tröst av allas vår fader Natanel?
Infra skrev:Mardrömmen är ju att Trump regerar med den ena
handen på knappen och den andra grabbande the Pussy.
Nej, han har ju två händer.redalert skrev:Infra skrev:Mardrömmen är ju att Trump regerar med den ena
Sitter inte knappen på pussy?
Infra skrev:R.O.F.L skrev:
Om jag hänvisade till den här konverterade juden skulle Talibansecrist
genast anklaga mej för judehat. Hur kommer det sej att han tiger när
du hämtar stöd och tröst av allas vår fader Natanel?
Infra skrev:Mardrömmen är ju att Trump regerar med den ena
R.O.F.L skrev:Infra skrev:Mardrömmen är ju att Trump regerar med den ena
Det du och alla dumsvensson måste förstå är att hitlary är Krigshetsaren. Trump är för protektionism. Dvs inget amerikanska demokratiprojekt i Mellanöstern. Är du så dum att du inte fattar det? Hillary är ju fan under luppen av FBI för sina skumma affärer med terrorstater.
Menar du alltså att Qatar och Saudiarabien stödjer ISIL ekonomiskt,R.O.F.L skrev:5 min in i klippet redovisar man emailen rörande Qatar och Saudiarabien stöd till islamiska staten.
Samma terrorstater som stödjer crooked Hillary genom Clinton foundation. Detta ligger ju henne i fatet.
Hur kan löfven komma undan med sitt besök hos ksa?
Man har även sparat det bästa till slut enligt Rudolf gulliani.
Idag eller morgon?
Infra skrev:Menar du alltså att Qatar och Saudiarabien stödjer ISIL ekonomiskt,R.O.F.L skrev:5 min in i klippet redovisar man emailen rörande Qatar och Saudiarabien stöd till islamiska staten.
Samma terrorstater som stödjer crooked Hillary genom Clinton foundation. Detta ligger ju henne i fatet.
Hur kan löfven komma undan med sitt besök hos ksa?
Man har även sparat det bästa till slut enligt Rudolf gulliani.
Idag eller morgon?
politisk eller bara med vapenleveranser?
Djävulen sa jag aldrig. Gammar gråhårigRedMentalCase skrev:Sinnesslöa folks som infra är itutade av SVT och Aftonbladet att Trump är djävulen.
Du tror väl inte att det miffot kan tänka själv.
Infra skrev:Så här i slutet på valrörelsen vill jag spela för alla här, That´s
wy the lady is a Trump, framförd av lady Gaga och Bob Dylan.
Den tillägnas Donald Trumps latenta homosexualitet.