Det här missförståndet kunde ha retts ut långt tidigare om inte TramadolTrollet hade varit så narkomaniserad och SDSecrist så feg. Så narkomaniserad är alltså Tramadoltrollet vid detta laget att han numera aldrig gör sig besväret att läsa ett inlägg till slutet och i sin helhet.
Så narkomaniserad har alltså Snipern blivit med åren att han inte ens bryr sej om att klicka på den länk som levereras tillsammans med den text han i sitt omtöcknade tillstånd ondgör sej över. Hade han gjort sej omaket så hade han också sett att min text är en sammanfattning av ett referat som jag hört på P1, Studio ett, och som jag tagit nästan ord för ord från det avsnitt som sändes 18 augusti 2014 kl 16.00
Jag uppmanar till och med läsaren att lyssna: "Lyssna på Per Jönsson utrikespolitiska institutet på SR, Studio ett". Men det är SDSecrest så oärlig så han utelämnar för att lättare bluffa med att det "är mina ord". Tramadoltrollet är så omtöcknad att han inte vid något tillfälle de två senaste åren av missbruk gjort sig besvär med såna hänvisningar.
Längre ner förutser jag den uppkomna situetionen genom följande replik till det narkomaniserade TramadolTrollet, inläggt 66: "Ingalunda,
knarkar´n. Du skjuter budbäraren, igen.Du hyllar nykolonialismen. Själv förbannar jag den. Den skadar en eventuell världssfred. Men vad bryr du dej om det. bara du har en Tramadolburk inom räckhåll så? Sitt sedan i ditt rus och njut av tanken på att du utrotar alla som inte kommer från Göinge".