+4
Secrist
redalert
Sniperace
Infra
8 posters
Världlandsavtalet måste stoppas. Ställ upp på lördag.
lazy- Antal inlägg : 12772
Nej, jag tänker inte närvara vid Sergels torg imorgon men det betyder inte att jag gillar avtalet.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
R.O.F.L skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:På lördag är det stora protester mot världlandsavtalet på Sergels Torg.
Vi gnäller för full hals när Sovjet visar järnnäven i Ukraina. Men se dej
om i världen. USA är ju den stora aggressorn ute i världen. I var och
varannan krigshärd har dom fingrarna i syltburklen. Men då säger vi inget.
Runt om Ryssland har USA baser. Ryssland känner sig redan hotat av NATO.
Varför ska Sverige fördjupa sina militära relationer med en sån aggressiv
militärmakt.
Sverige mår bäst av att stå alliansfria. Dessutom finns en klausul i värld-
landsavtalet som ger nordamerikansk militärpersonal dispans från straff
enligt svensk lag, om de begår brott här i landet. Finns ingen anledning alls
att tumma på svensk lag för USA-personalens skull.
Säger inget??? det enda dumvänstern i Sverige sysslar med är ju att spy ut sitt hat mot västliga demokratier, USA i synnerhet.
Ingen med en fungerande hjärna lyssnar dock, det var kanske det du menade?
Sverige lär må skit utan NATO den dan kriget kommer, då får vi springa med svansen mellan benen och be om hjälp. Man skäms för värt land.
vilket krig?
Det blir krig, frågan är när, om 5-10 år eller 50. Krig blir det .
Det finns2 partier som är emot värdlandsavtalet..... vilka är det infra?
Kan miffot svara?
Kan miffot svara?
Infra- Antal inlägg : 29644
Jag gissar på KPLM (R) och KD.RedMentalCase skrev:Det finns2 partier som är emot värdlandsavtalet..... vilka är det infra?
Kan miffot svara?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Kpml är inte representerade i riksdagen så vad de vill saknar betydelse.Infra skrev:Jag gissar på KPLM (R) och KD.RedMentalCase skrev:Det finns2 partier som är emot värdlandsavtalet..... vilka är det infra?
Kan miffot svara?
KD är för värdlandsavtalet, men SD och V är de enda som är emot.
SD kan inte vara emot. Dom röstade ju fram alliansens budgetSniperace skrev:Kpml är inte representerade i riksdagen så vad de vill saknar betydelse.Infra skrev:Jag gissar på KPLM (R) och KD.RedMentalCase skrev:Det finns2 partier som är emot värdlandsavtalet..... vilka är det infra?
Kan miffot svara?
2014. Och den fördelade inte en enda sikin till försvaret. Ur
försvarssynpunkt var alliansens budget rena svältkuren.
Infra skrev:Jag gissar på KPLM (R) och KD.RedMentalCase skrev:Det finns2 partier som är emot värdlandsavtalet..... vilka är det infra?
Kan miffot svara?
Skrattar miffot åt sin egen okunnighet?
Miffot ska veta att det är hans eget parti V och miffots egen störda noja, SD, som är emot värdlandsavtalet.
Återigen är det bevisat att i de stora frågorna, EU försvar privatiseringar m m så är infra och hans "nazister" alltid överens.
Senast ändrad av RedMentalCase den 2016-05-22, 20:51, ändrad totalt 2 gånger
Ugeten är inte på något sätt kopplad till värdlandsavtalet.Infra skrev:SD kan inte vara emot. Dom röstade ju fram alliansens budgetSniperace skrev:Kpml är inte representerade i riksdagen så vad de vill saknar betydelse.Infra skrev:Jag gissar på KPLM (R) och KD.RedMentalCase skrev:Det finns2 partier som är emot värdlandsavtalet..... vilka är det infra?
Kan miffot svara?
2014. Och den fördelade inte en enda sikin till försvaret. Ur
försvarssynpunkt var alliansens budget rena svältkuren.
Är du dum på riktigt Joakim?
redalert- Antal inlägg : 13973
RedMentalCase skrev:Infra skrev:Jag gissar på KPLM (R) och KD.RedMentalCase skrev:Det finns2 partier som är emot värdlandsavtalet..... vilka är det infra?
Kan miffot svara?
Skrattar miffot åt sin egen okunnighet?
Miffot ska veta att det är hans eget parti V och miffots egen störda noja, SD, som är emot värdlandsavtalet.
Återigen är det bevisat att i de stora frågorna, EU försvar privatiseringar m m så är infra och hans "nazister" alltid överens.
Infra är en helidiot ifall nu någon tvekar på den saken.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Verkar som om vänsterpartierna SD+V får stopp på dyngan.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22866636.ab
Yupp fördröjer iallafall med ett år
Och Joakim som påstod att SD Skulle rösta för.
Är dock Förvånad att. V plötsligt samarbetar med SD!
Hans Linde sade ju innan att hade sd inte röstat för att se osis verksamhet som folkmord skulle de röstat att det var så.
Hans Linde sade ju innan att hade sd inte röstat för att se osis verksamhet som folkmord skulle de röstat att det var så.
Sniperace skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22866636.ab
Linde skiter i folkmord. Handlar inte om sammarbete utan att man röstar utifrån sitt partis ståndpunkt.
Svetsarn blir nog inte bjuden till vita huset igen. Lika bra det.
R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22866636.ab
Linde skiter i folkmord. Handlar inte om sammarbete utan att man röstar utifrån sitt partis ståndpunkt.
Klart det är samarbete så säger ju vönsermiffona nör sd röstat samma som alliansen; då är det ju enligt dem inte fråga om de egna åsikterna utan samarbete.
Så enligt den logiken har nu V samarbetat med SD eller hur?
Jag sa att dom 2014 röstade fram borgarnas svältbudget till försvaret.Tramadoltrollet. skrev:Och Joakim som påstod att SD Skulle rösta för.
Så agerar man bara om man vill gå med i NATO i stället för att ha ett
eget slagkraftigt försvar. Är sd totalt omedvetna i politiska frågor?
Viktigpetter./Joakim
Men nu STOPPADE de ju värdlandsavtalet i minst ett år genom att V samarbetade ned dem i denna fråga.IslamistpedofilenJoakim skrev:Jag sa att dom 2014 röstade fram borgarnas svältbudget till försvaret.Sniperace skrev:Och Joakim som påstod att SD Skulle rösta för.
Viktigpetter./Joakim
Hur förklarar du det?
Detta är ju ett faktum som går mot Det du påstår.
V skulle aldrig samarbeta med fascister. Det går deras ära för när.Sniperace skrev:Men nu STOPPADE de ju värdlandsavtalet i minst ett år genom att V samarbetade ned dem i denna fråga.IslamistpedofilenJoakim skrev:Jag sa att dom 2014 röstade fram borgarnas svältbudget till försvaret.Sniperace skrev:Och Joakim som påstod att SD Skulle rösta för.
Viktigpetter./Joakim
Hur förklarar du det?
Infra skrev:V skulle aldrig samarbeta med fascister. Det går deras ära för när.Sniperace skrev:Men nu STOPPADE de ju värdlandsavtalet i minst ett år genom att V samarbetade ned dem i denna fråga.IslamistpedofilenJoakim skrev:Jag sa att dom 2014 röstade fram borgarnas svältbudget till försvaret.Sniperace skrev:Och Joakim som påstod att SD Skulle rösta för.
Viktigpetter./Joakim
Hur förklarar du det?
Men det är ju precis vad de gör om de nu inte ändrar sig och röstar FÖR värdlandsavtalet , blir du glad då?
SD har klart uttalat Att de ser inga problem Att rösta samma som V i frågor där de Har samma åsikt.
Nå Joakim vad säger du, ska V rösta för värdlandsavtalet nu eftersom sd röstar mot osv?
Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22866636.ab
Klart det är samarbete så säger ju vönsermiffona nör sd röstat samma som alliansen; då är det ju enligt dem inte fråga om de egna åsikterna utan samarbete.
Så enligt den logiken har nu V samarbetat med SD eller hur?
Man får kalla det vad man vill. Beröringsskräcken finns dock kvar.
Infra skrev:V skulle aldrig samarbeta med fascister. Det går deras ära för när.Sniperace skrev:Men nu STOPPADE de ju värdlandsavtalet i minst ett år genom att V samarbetade ned dem i denna fråga.IslamistpedofilenJoakim skrev:Jag sa att dom 2014 röstade fram borgarnas svältbudget till försvaret.Sniperace skrev:Och Joakim som påstod att SD Skulle rösta för.
Viktigpetter./Joakim
Hur förklarar du det?
V är fascister!
Forats begåvningsreserv fäller dom.redalert skrev:Infra skrev:V skulle aldrig samarbeta med fascister. Det går deras ära för när.Sniperace skrev:Men nu STOPPADE de ju värdlandsavtalet i minst ett år genom att V samarbetade ned dem i denna fråga.IslamistpedofilenJoakim skrev:Jag sa att dom 2014 röstade fram borgarnas svältbudget till försvaret.Sniperace skrev:Och Joakim som påstod att SD Skulle rösta för.
Viktigpetter./Joakim
Hur förklarar du det?
V är fascister!
Infra skrev:Forats begåvningsreserv fäller dom.redalert skrev:Infra skrev:V skulle aldrig samarbeta med fascister. Det går deras ära för när.Sniperace skrev:Men nu STOPPADE de ju värdlandsavtalet i minst ett år genom att V samarbetade ned dem i denna fråga.IslamistpedofilenJoakim skrev:Jag sa att dom 2014 röstade fram borgarnas svältbudget till försvaret.Sniperace skrev:Och Joakim som påstod att SD Skulle rösta för.
Viktigpetter./Joakim
Hur förklarar du det?
V är fascister!
Jasså du fäller dom Joakim?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Tänk dig för ! Du vill säkerligen inte ens bli hittad död i samma socken som den jubelidiotenInfra skrev:Jag förväntar mej att se även dej vid manifestationen i morgon.redalert skrev:formsvackan skrev:Har tyvärr inga möjligheter att komma. Jag skickar dig gärna en fullmaktInfra skrev:Manifestera mot avtalet på lördag kl 15.00.
Ja det ante mig!
Supermiffot foliekorken sällar sig givetvis till korkskallarna.
Jag kräver att du närvarar.
OBS: detta är inget hot - bara en enträgen vädjan.
formsvackan skrev:Tänk dig för ! Du vill säkerligen inte ens bli hittad död i samma socken som den jubelidiotenInfra skrev:Jag förväntar mej att se även dej vid manifestationen i morgon.redalert skrev:formsvackan skrev:Har tyvärr inga möjligheter att komma. Jag skickar dig gärna en fullmaktInfra skrev:Manifestera mot avtalet på lördag kl 15.00.
Ja det ante mig!
Vänsterfolket hamnade tydligen i fel demonstration. Juden Feiler stod och gapa i mikrofon åt arbetarna.
Varför bor han inte i Palestina istället?
lazy- Antal inlägg : 12772
R.O.F.L skrev:
Vänsterfolket hamnade tydligen i fel demonstration. Juden Feiler stod och gapa i mikrofon åt arbetarna.
Det har jag länge undrat.
R.O.F.L skrev:formsvackan skrev:Tänk dig för ! Du vill säkerligen inte ens bli hittad död i samma socken som den jubelidiotenInfra skrev:Jag förväntar mej att se även dej vid manifestationen i morgon.redalert skrev:formsvackan skrev:Har tyvärr inga möjligheter att komma. Jag skickar dig gärna en fullmaktInfra skrev:Manifestera mot avtalet på lördag kl 15.00.
Ja det ante mig!
Skämtar du?, då hade ju den feta idioten fått jobba och ta ansvar för sig själv, i Sverige kan han leva på andra.