Du menar precis som de svenska SOSSARNA UNDER LÅNG TID sterilisera zigenare och tattare liksom sinnessvaga och sådana som inte var önskvärda i Sverige?Infra skrev:Din egen patologi består i att du helt blundar för pariasstatens apartheid,Sniperace skrev:Infra skrev:Du pratar i nattmössan. Ingen av dessa stater tilölämpar apartheid. Det gör israel.Sniperace skrev:Infra skrev:Det finns bara två pariasstater i världen. 1)israel 2)Nordkorea.Sniperace skrev:Infra skrev:Du glömde pariasstaten.Sniperace skrev:Infra skrev:I Levanten finns bara en pariasstat och den heter israel. Det är varmhjärtatSniperace skrev:Du menar palestiniernas?Islamistpedofilen Joakim skrev:Det är snart det enda alternativ som pariasstaten lämnar ossSniperace skrev:Jamen vad BRA, Tänk vad skit de drar på sig för ATT de tvunget vill förinta Israel och utplåna Judarna.
med. Då får vi i FN-regi och i allians drönarbomba bosättning-
arna och starta amerikanska bombningar av Telaviv likt vad
som skedde i Belgrad under Balkankriget. Pariasstaten är på
intet vis helig.
Israel behöver inte hjälp med det, du ser ju själv vilka som gång på gång får storstryk.
Det palestinska packet har inte en chans, de har övergett av alla och står ensamma tills de åtminstone försöker söka fred
av dej att tala om vad jag menar men det är nog bättre att jag redogör
för det själv. Alla andra förstod vad jag menade. Men inte du.
Så du gillar diktaturer, inget fel med Syrien, inget fel med Jordan, Iran osv osv?
Menar du Islamska staten?
För Israel kan det inte vara då den ären demokrati långt över de andra.
Men vi har ju alla här märkt ditt gillande för islamska diktaturer inklusive HAMAZ sådan....
Men bara en av dom ligger i Mellanöstern.
Det vi i dagligt tal benämner pariasstat i de här trådarna är israel.
Vilka vi hänvisar du till?
Dig och dina löss?
Samtliga islamiststater är DIKTATURER pariasstaten där bara muslimer räknas som fullvärdiga alla andra är just paria.
Israel är en pariasstat. En apartheidstat och inte ens en stat ens. Ingen skriven
författning. Inga erkända gränser. Fördömt av en hel värld.
Haha ha du är rolig du, så Du ser dem som mönsterstater av demokrati och frihet?
Du ser inget som helst förtryck mot människor av annan religion i dessa?
Ha vi VET att du inte ser något sådant med dessa.
Du är en sjuk människa Joakim!
barntortyr och krigspolitik. Jag tycker det är synd bara ty tråden handlar
ju om synen på israels ickedemokrati och krigsretorik, dess rasism och
förtryck
Glöm inte det rashygieniska institutet