Sniperace 2016-05-10, 21:17
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Secrist skrev: Infra skrev: Secrist skrev: Infra skrev: Sniperace skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22788292.abOch så var ännu en miljömuppar borta, Anna Kelemen hoppar av mp,s centrala valberedning och alla andra politiska uppdrag efter att ha skymfat en reporter som bad om intervju!
Det verkar vara en riktig hagelstorm där nu
Ja. Kränkthetskulturen håller i sanning på att återta förlorad mark
bland alla typer av gnällkärringar. Vad nöjda dom är att ha nåt att
vältra sej i. Det ger chans att vältra sej i självömkan.
Du menar som när muslimer ömkar sig över en rondellhund?
Dom har mej veterligt aldrig ömkat sig särskilt
mycket. Dom delar ut fatwor och tar till vapen
i stället. Det kände du inte till?
Och mord står i paritet till "brottet" tycker du?
Men vem är överraskad. Våld verkar vara det enda som muslimer förstår.
Vill du inte själv att dina trossatser och ställningstaganden ska mötas av respekt?
Eller föredrar du att de värden du tror på släpas i smutsen, pissas på och bespottas?
Förhånas och görs spektakel av?
Normala civiliserade människor mördar inte för att andra inte accepterar deras gud
Normala människor mördar inte för att någon lämnar en religion.
Normala människor mördar inte för att någon säger något ofördelaktit om en religion.
Normala människor rycker på axlarna och konstaterar lugnt att det finns många religioner och åsikter vilka man har rätt att ha.
Det tolkar jag som att du föredrar att de värden du tror på släpas i smutsen, pissas på och bespottas? Förhånas och görs spektakel av? Det 'är bra. Då ska vi komma ihåg det nästa
gång du börjar gnälla.
Jag blir inte hatisk för att någon skämtar om religion eller ateism....
Jag tillgripa inte våld försatt någon Har annan åsikt än jag.
Men jag misstänker att du gärna gör sådant
Du svarar inte på frågan. Du smiter undan den
genom att förvränga och omskapa frågeställ-
ningen. Jag ger fullständigt faan i din religositet
eller avsaknaden av den. Jag har inte frågat om
det. Vem pratar du med? Joakim?/Joakim
Jo jag gav dig ett rakt svar på frågan Joakim!
Ateismen är idag min religion och du kan släpa det i smutsen så mycket du vill utan att jag för det tillgriper vapen eller våld.
Du kan kalla min mor och far eller vilka du vill för skymfande saker utan att jag ens skulle tänka tanken att skada dig för det.
Jag tolkar bara det som din åsikt viken du har rätten att ha.
Så du är helt fel ute i detta för jag ger bara tillbaka med ord ibte våld som är just vad dessa islamister gör så snart någon säger något ofördelaktigt om deras religion.
Är du likadan Joakim?