Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Infra
lazy
Secrist
ericTheDog
8 posters

    Välmående områden förslummas

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Välmående områden förslummas - Sida 2 Empty Sv: Välmående områden förslummas

    Inlägg  Secrist 2016-03-06, 20:12

    redalert skrev:
    lazy skrev:
    R.O.F.L skrev:Så nu är min tanke: Ställ barackerna på Södermalm.
    Södermalm är säkert Sveriges mest flyktingvänliga område. I alla fall i teorin. Katarina/Sofia, där Vitabergsparken ligger, är samtidigt den stadsdel i Stockholm som har lägst andel invånare med utländsk bakgrund.
    Men jag tror att många är fullt beredda att omsätta sin teoretiska välvilja i praktik. Och att de skulle må bra av det. I Vitabergsparken finns en kyrka som nyligen bad volontärer hjälpa nyanlända att lära sig svenska.


    tja, vaeför inte? Surprised

    http://www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/stall-barackerna-pa-sodermalm/


    En tanke jag till 100% stödjer!  Smile Har jobbat i området i många år.

    Kan inte Romson hyra upplåta sin pråm och visa sin goda vilja? Rolling Eyes

    Hur många miljöpartister har tagit emot asylsökande i sina hem tror du?

      Aktuell tid och datum: 2024-03-28, 12:53