Du har inte lurat något, det som gjordes på det forumet var inte för att spåra någon utan istället avslöja dubbelnickare vilket också lyckades.Infra skrev:Du din falska jävel. Satt du kanske inte på Sips forum och med Sips samtyckeSniperace skrev:Infra skrev:Det verkar som om din ointelligens har blivit mej en viktigSniperace skrev:Enligt iq-tester hög, men jag anser sådana vara noll värda.Infra skrev:Hur begåvad är du själv? Bra att du kallar mej Joakim.Sniperace skrev:Hans begåvning verkar ligga långt över din Joakim!Infra skrev:Forats begåvningsreserv har svingat sin domarklubba.redalert skrev:Infra skrev:Osvenska traditioner? Jag förstår att du avser
våldsbejakande högerextremister.
http://www.aftonbladet.se/debatt/article22212954.ab
Säg du måste vara sinneslö på riktigt?
Det betyder att du aldrig kommer att uppdaga sanningen.
Jaja det har vi pratat om innan Joakim.
Du är avslöjad efter att du försökte länka till bild på din egen dator, du är för dum att förstå varför.
bundsförvant i ansträngningarna att bevara min ID.
Med din inställning till skitnamnet Joakim kommer du aldrig
längre än hit fast du under åren gjort stora ansträngningar
att avslöja min ID.
Tror du jag med såna belackare som dej ger min dator
nåt annat namn än det första skitnamn som dyker upp
i mitt medvetande.
Just nu har jag döpt om datorn. Men fortsätt du att scanna
efter "Joakim". Det roar mej mycket. Det är inte det enda
försiktighetssteg jag vidtagit. Ex: datorn köptes över disk för
kontanta medel som jag först hade hämtat ut på mitt kort.
Dumhuvve.
Här ser man tydligt din förföljelsemani och hur du tror du är värd att eftersökas.
Nej Joakim det är ingen som bryr sig om vem du är, vi vet alla att du är en dåre längst ner på samhällsstegen som ingen på något sätt respekterar.
MEN vi tycker SYND om dig din stackare!
och kartlade alla IP-nummer du hade lust med varav ett tillhörde min maskin.
Du misslyckades naturligtvis tack vare att jag hade vidtagit mått och steg som
du klagade på att du inte fattade.
Du medgav t o m att du märkte de dagar jag använde andra datorer på stan. Din
falska jävel. Har du inte jagat den där stackars Joakim som en jävla blådåre utan
resultat trots hjälp av dina läskiga kompisar i sd. Vi vet alla hur det går om man inte
skyddar sig mot såna som er. Jag är så stolt och glad att jag lurat brallorna av dej
gång på gång.
Självfallet upptäcktes det också när någon använde flera datorer osv.
Men som sagt du visar mer och mer hur du lider av förföljelsemani och tror du är något stort som även Säpo förgäves letar efter och tror din intelligens hindrar dem hitta dig, så förutom förföljelsemani kan vi lägga till storhetsvansinne; -)