Sniperace skrev:där en familj på 11 personer bodde i en enkel stuga med tre rum.Infra skrev:Den dag då du kan belägga en enda av dina lögnerSniperace skrev:Infra skrev:Jag påminner om deras släktskap eftersom det stänker på hela partiet..Sniperace skrev:Därför att hon själv lämnade SD och blev politisk vilde.Infra skrev:Inte alls. Det här är ju Åkessons svärmor. Varför sparkar dom henne inte.Secrist skrev:Infra skrev:En hel del lycksökare och parasiter söker sig till sd för
att komma i åtnjutande av det göttaste: arbetsfria inkomster.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article22798724.ab
Påminner om när Gudrun Schyman när hon sparkades ur Vänsterpartiet.
Hon Är alltså inte representant för sd längre och de kan inte sparka henne pga det.
Att hon är Åkessons svärmor går inte att ändra på
Okej, då har vi ju ett stort problem med Löfven eftersom hans morfar var övertygad nazist.
Och Nej denna kvinna är inte släkt med Jimmy Åkesson, hon är däremot släkt med hans fru!
ska jag rita kors i taket. Din egen farfar (om han inte
är okänd) var säkert både nazist och danskkramare.
Och nej han var tvärtemot motståndare till nazismen vilket visat sig tydligt i bygdens tidning.
Att Löfven morfar var nazist är något Löfven själv omtalat så där föreligger inget fel.
Sist han var på tapeten så satt han iTramadoltrollet skrev:Min farfar var en mycket enkel fattig jordbrukare
rullstol. Var alltså rullstolsbunden.