Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
Blåfront
R.O.F.L
GustavAnder
IK HAAT COMMUNISME
MartinLindgren
RedCloud
x-medborgare
Kakmonstret
Infra
Sossar-e-lata
14 posters

hahahahahahahhahaha

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

hahahahahahahhahaha - Sida 2 Empty Sv: hahahahahahahhahaha

Inlägg  Infra 2009-04-16, 00:12

Rule Britannia skrev:Ja, om KD eller C åker ur, och SD kommer in och får en vågmästarroll, så kan inget av blocken bilda en regering.

Alliansen + SD kommer aldrig acceptera att kommunister tar plats i en regering i minoritet, M + FP + och t.ex. KD skulle knappast kunna bilda regering heller.

Ett delikat problem. Det viktigaste är att hålla Ohly utanför regeringen.

Då sluter Reinfeldt SD till sitt bröst. Berövad sin käre Motvalls kärring, Krisdemokraterna, som åkte ur riksdan,
    behöver M nu en ny vapenbroder och börjar en stilla flört med Åkesson som hux flux är erbjuden en ministerpost inom alliansregeringen. "Sverige, Sverige fosterlaaaand!"
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2009-04-16, 00:14

Till skillnad från Mona Sahlin så kommer inte FR samarbeta med partier som anses befinna sig på grumliga vatten.
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2009-04-16, 16:33

Rule Britannia skrev:Till skillnad från Mona Sahlin så kommer inte FR samarbeta med partier som anses befinna sig på grumliga vatten.

Jasså ska han hoppa av moderaterna ?? Very Happy
    cleopatra
    cleopatra

Antal inlägg : 511

Inlägg  cleopatra 2009-04-16, 17:47

x-medborgare skrev:
    Rule Britannia skrev:Till skillnad från Mona Sahlin så kommer inte FR samarbeta med partier som anses befinna sig på grumliga vatten.

*asg* Bullseye X:et!! Nu hoppas jag ju iofs inte att SD väljs in i riksdagen 2010, men OM de blir invalda så ska det bli ruskigt spännande att se hur de etablerade partierna kommer att agera vilket av blocken som än får majoritet.

Jag vet fortfarande inte hur jag ska rösta, och inte blir det bättre av att vara här inne. Man kan ju bli mörkrädd för mindre om allt som skrivs om respektive sida stämmer (för det gör det väl, ingen sitter väl här och ljuger?) Om allt stämmer så går det ju inte att rösta på NÅGOT av blocken eftersom de består av totala idioter som bara är ute efter att sabba för motståndarsidan, endast har egna intressen för ögonen och skiter i vad väljarna tycker. Vem fan vill rösta på sådana partier?? Rolling Eyes
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-04-16, 18:36

Tur att det finns helyllestjejer så som X.et och Cleopatra då! Rolling Eyes
    cleopatra
    cleopatra

Inlägg  cleopatra 2009-04-16, 18:47

blueheaven skrev:Tur att det finns helyllestjejer så som X.et och Cleopatra då! Rolling Eyes

Ja eller hur! Wink
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-04-16, 18:57

blueheaven skrev:Tur att det finns helyllestjejer så som X.et och Cleopatra då! Rolling Eyes

Ja du har ju så snällt uppmärksammat mig om i andra trådar att jag verken fattar eller kan läsa så jag tar ditt inlägg som en komplimang tackar Very Happy

Om man studerar lite nogsamt (med läs hjälp förståss) Så verkar det vara en manlig (förlåt pojkaktig) företelse att vid svar på frågeställningar belysa kompetens uppfattningsförmåga fysik etc
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-04-16, 19:00

Ja här har vi en som gärna bär fanan Very Happy

Leve x-medborgare!
    Leve Cleopatra! bounce
    Två damer med go! Som drar sina strån till stacken! Wink
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-04-16, 19:02

cleopatra skrev:
    x-medborgare skrev:

*asg* Bullseye X:et!! Nu hoppas jag ju iofs inte att SD väljs in i riksdagen 2010, men OM de blir invalda så ska det bli ruskigt spännande att se hur de etablerade partierna kommer att agera vilket av blocken som än får majoritet.

Jag vet fortfarande inte hur jag ska rösta, och inte blir det bättre av att vara här inne. Man kan ju bli mörkrädd för mindre om allt som skrivs om respektive sida stämmer (för det gör det väl, ingen sitter väl här och ljuger?) Om allt stämmer så går det ju inte att rösta på NÅGOT av blocken eftersom de består av totala idioter som bara är ute efter att sabba för motståndarsidan, endast har egna intressen för ögonen och skiter i vad väljarna tycker. Vem fan vill rösta på sådana partier?? Rolling Eyes

Förvisso vill jag inte heller ha in SD. Men tror att så kommer att ske, Jag tror inte deras inflytande kommer att bli så stort. Men tvivlar inte på att det kommer komma frågeställningar i tex votering där man kommer att samarbeta för att "vinna"
    Och tror inte det bara gäller Blå.
    Politik är ett jävla rävspel om nån tror nått anat bara att beklaga Cool
    cleopatra
    cleopatra

Inlägg  cleopatra 2009-04-16, 20:29

Förvisso vill jag inte heller ha in SD. Men tror att så kommer att ske, Jag tror inte deras inflytande kommer att bli så stort. Men tvivlar inte på att det kommer komma frågeställningar i tex votering där man kommer att samarbeta för att "vinna"
    Och tror inte det bara gäller Blå.
    Politik är ett jävla rävspel om nån tror nått anat bara att beklaga Cool

Nejdå X:et, något annat har jag aldrig trott Very Happy Det är en av orsakerna till min....vad ska man kalla det? Opolitiskhet? Japp så får det bli Wink En annan är att jag faktiskt inte kan identifiera mig med något partis ideologi, jag blandar hej vilt mellan blockgränserna och får ihop en alldeles egen...
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-04-17, 00:40

x-medborgare skrev:

Ja du har ju så snällt uppmärksammat mig om i andra trådar att jag verken fattar eller kan läsa så jag tar ditt inlägg som en komplimang tackar Very Happy

Jasså det säger du men det har jag inget som helst minne av, är det säkert att du inte förväxlat mig med någon annan?

Har jag svarat dig så måste du sagt något extraordinärt dumt i så fall! cyclops
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2009-04-17, 01:09

blueheaven skrev:
    x-medborgare skrev:

Jasså det säger du men det har jag inget som helst minne av, är det säkert att du inte förväxlat mig med någon annan?

Har jag svarat dig så måste du sagt något extraordinärt dumt i så fall! cyclops

Har just kollat och det stämmer bra.. har blandat ihop dig med en annan det ber jag om ursäkt för. Embarassed
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-02-24, 19:55

berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-02-24, 19:57

Det uppet fatta du inget av blåfront

Sponsored content