+10
Blåfront
R.O.F.L
GustavAnder
IK HAAT COMMUNISME
MartinLindgren
RedCloud
x-medborgare
Kakmonstret
Infra
Sossar-e-lata
14 posters
hahahahahahahhahaha
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
hahahahahahahhahaha
Kolla nyheterna!!!! att Mona sitter kvar är helt otroligt!!! nu tror 27-30% att Mona och sosseriet klarar ekonomin & arbete bättre än Alliansen, hahaha det rasar på för sosseriet, lägre & lägre.......
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Svacka
Det är bara en tillfällig svacka. Vi tar er på upploppet.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 3
Sv: hahahahahahahhahaha
Ni kommer aldrig fram till upploppet
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 4
Vänta bara ger det 8 månader när varslen från i julas och före juls A-kassa är slut sos tarvid kommunerna har noll kr,
Sjukskrivningarna från nya reglerna i januari tar slut och de skall ut i den obefintliga arbetsmarknaden och sos tar vid... jag väntar ca 8 månader..
Sjukskrivningarna från nya reglerna i januari tar slut och de skall ut i den obefintliga arbetsmarknaden och sos tar vid... jag väntar ca 8 månader..
som idiotförklarar svenskarna, tror du att du är den enda som vet att arbetslösheten kommer öka!???
- Inlägg 6
Ja som den lilla vänster idiot jag är obs inget självförtroende har jag heller.
Så vill jag påpeka att jag inte nämt hurvida den ökar eller stannar där den är.
Men ett är säker hört från en säker källa Herr Finansminister Borg att den skall visst stanna på 12% inom två år.
Oavsett villket så är det inte någon rusning på arbetsmarknaden om ca 8 månader Eller ljuger Borg ?
Så vill jag påpeka att jag inte nämt hurvida den ökar eller stannar där den är.
Men ett är säker hört från en säker källa Herr Finansminister Borg att den skall visst stanna på 12% inom två år.
Oavsett villket så är det inte någon rusning på arbetsmarknaden om ca 8 månader Eller ljuger Borg ?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 7
På nyheterna ikväll: över 1 000 000 i utanförskap 2010.
Valåret.
En ökning med ca 250 000 sedan förra valet.
Med utanförskap menas i detta fall att behöva samhällets stöd för sitt uppehälle.
Hmmm, det går bra för Sverige ? Nytt arbetarparti ?
Håller fullständigt med här X-et, när var tionde svensk går utan jobb och A-kassa röstar dom knappast på sina bödlar.
Valåret.
Med utanförskap menas i detta fall att behöva samhällets stöd för sitt uppehälle.
Håller fullständigt med här X-et, när var tionde svensk går utan jobb och A-kassa röstar dom knappast på sina bödlar.
- Inlägg 8
Tack vare högeralliansen raserande av skyddsnäten kommer det att sättas ett överdjävligt hårt tryck på de kommunala budgeterna för försörjningsstöd. Ännu har vi inte sett några förstärkningspengar till kommunerna. Hur kommer detta att se ut 2010 då den beramade arbetslinjen skall försvaras och förklaras?
Skrattar bäst som skrattar sist.
Skrattar bäst som skrattar sist.
- Inlägg 9
Återigen tröttmössor
lyssna och läs, svensken tror att sosseriet skulle göra ett sämre jobb än Alliansen och vet att det kommer bli skyhöga arbetlöshetssiffror, men de flesta tror att det skulle bli än värre med Mona vid rodret, vad är det ni inte förstår??????? alla vet hur det kommer se ut nästa år, men tror att Alliansen är rätt val, jag vet inte vad det är ni inte fattar???
- Inlägg 10
Sossar-e-lata skrev:lyssna och läs, svensken tror att sosseriet skulle göra ett sämre jobb än Alliansen och vet att det kommer bli skyhöga arbetlöshetssiffror, men de flesta tror att det skulle bli än värre med Mona vid rodret, vad är det ni inte förstår??????? alla vet hur det kommer se ut nästa år, men tror att Alliansen är rätt val, jag vet inte vad det är ni inte fattar???
LÄS OCH LYSSNA S-E-L HAR RÄTT OCH ÖVRIGA SKALL TIGA:
Rent politiskt tror jag det kan hända en hel del framöver för det första jag personligen hoppas och tror inte Mona kommer att sitta kvar.
Faktum är att moderaterna är största parti men inte största block.
De flesta har vänt FP C KD ryggen och jag tror att även de kommer att se över sin samhörighet hur vet jag inte,
Men vissa av dessa partier är nära att försvinna ur valbar plats.
Jag tror också att SD faktiskt kommer att ta plats enl mig tyvärr men vi har demokrati.
Så vem vet hur det kommer att se ut om två år.. med 30-32% är du ingen vinnare vare sig du är sosse eller moderat.
Jag tror mycket kan hända och att mycket kommer att hända.Vi får se.
- Inlägg 11
Ja, om KD eller C åker ur, och SD kommer in och får en vågmästarroll, så kan inget av blocken bilda en regering.
Alliansen + SD kommer aldrig acceptera att kommunister tar plats i en regering i minoritet, M + FP + och t.ex. KD skulle knappast kunna bilda regering heller.
Ett delikat problem. Det viktigaste är att hålla Ohly utanför regeringen.
Alliansen + SD kommer aldrig acceptera att kommunister tar plats i en regering i minoritet, M + FP + och t.ex. KD skulle knappast kunna bilda regering heller.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 12
Täbys stolthet, Mr. S-e-L!
Börjar tydligen förlora förståndet helt?
Att hysteriskt skratta, ett skadeskratt, är ju långt ifrån ett skratt av glädje från hjärtat,
S-e-L kommer garanterat sätta sitt hysteriska skratt i halsen fortare än han anar!
Börjar tydligen förlora förståndet helt?
Att hysteriskt skratta, ett skadeskratt, är ju långt ifrån ett skratt av glädje från hjärtat,
S-e-L kommer garanterat sätta sitt hysteriska skratt i halsen fortare än han anar!
- Inlägg 13
Rule Britannia skrev:Ja, om KD eller C åker ur, och SD kommer in och får en vågmästarroll, så kan inget av blocken bilda en regering.
Jag är inte så säker på det han är väl den som är närmast den gammla hederliga socialdemokratin..
Det där med komunist nojan det hör inte hemma i sverige år 2009..
Hur många höger nissar tror du inte stod på barkaden år 68.????
Som läget ser ut just nu kan ev jag tänka mig att lägga en röst på honom.
Men det är långt till valet vi får se hur landet ligger
IK HAAT COMMUNISME- Antal inlägg : 575
- Inlägg 14
Ärligt talat, de som röstar på Mona kan inte ha mycket innanför pannbenet!
Hennes imbecillitet! HENNES IMBECILLITET!!!!!!!!!!!
Fenomenet Mona är ett minne blott, lika bra att kasta den gamla handsken där hon hör hemma
Hennes imbecillitet! HENNES IMBECILLITET!!!!!!!!!!!
Fenomenet Mona är ett minne blott, lika bra att kasta den gamla handsken där hon hör hemma
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 15
yes.
Rule Britannia skrev:Ja, om KD eller C åker ur, och SD kommer in och får en vågmästarroll, så kan inget av blocken bilda en regering.
Yes to that.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 16
hmm
GustavAnder skrev:Rule Britannia skrev:Ja, om KD eller C åker ur, och SD kommer in och får en vågmästarroll, så kan inget av blocken bilda en regering.
Yes to that.
Mmmmm. Blocköverskridande sammarbete är nog ingen omöjlighet, trillar kd och C ut så blir det nog S+M+FP. SD kommer nog inte i fråga. Gör dem det kommer en sådan regering fällas. Men jag håller med tidigare debatörrer. Se till att håll Ohly utanför!
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 17
10% ledning nästa mätning?
Kan inte föreställa mig annat?
Ahahahahahahahahaha
Tack Mona för att du väljer att sitta kvar
:
Kan inte föreställa mig annat?
Ahahahahahahahahaha
Tack Mona för att du väljer att sitta kvar
:
- Inlägg 18
RedCloud skrev:På nyheterna ikväll: över 1 000 000 i utanförskap 2010.
Valåret.
Håll käft om 1000 000 i utanförskap red
När ni tar in 90.000 per år!!
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 19
Blåfront skrev:RedCloud skrev:På nyheterna ikväll: över 1 000 000 i utanförskap 2010.
Valåret.
Samtidigt var det siffror om 100 000 på soc. hmmmm
- Inlägg 20
R.O.F.L skrev:Blåfront skrev:RedCloud skrev:På nyheterna ikväll: över 1 000 000 i utanförskap 2010.
Valåret.
Samtidigt var det siffror om 100 000 på soc. hmmmm
Veroinca Palm och sossarna säger vi ska bli bättre att "välkomna nyanälnda"
De ska placeras i kommuner där "jobben finns"
Vad våra politiker tiger om är att det alla vuxna nyanlända har gemensamt efter 18-24 månaders introdution
De ska vara självförsörjande!
Kommunen får 180.000 för att ta emot en nyanländ flykting från staten
Vad händer när ersättningen tar slut? Tigga om mer?
- Inlägg 21
Dessutom är det en myt att där det finns jobb finns det också bostäder. Ofta är det tvärtom. I kommuner med många lediga bostäder finns inga jobb, men plats att placera flyktingar.
- Inlägg 22
x-medborgare skrev:Rule Britannia skrev:Ja, om KD eller C åker ur, och SD kommer in och får en vågmästarroll, så kan inget av blocken bilda en regering.
Jag är inte så säker på det han är väl den som är närmast den gammla hederliga socialdemokratin..
Det där med komunist nojan det hör inte hemma i sverige år 2009..
Hur många höger nissar tror du inte stod på barkaden år 68.????
Som läget ser ut just nu kan ev jag tänka mig att lägga en röst på honom.
Men det är långt till valet vi får se hur landet ligger
Jo, jag vet att en högt uppsatt person på regeringskansliet var med i kplm(r) på 60-talet, idag är han närmast att betrakta som kapitalist och hjälper alliansen med budgetarbetet bl.a.
Där kan man snacka om personförändring, och att det finns ett hopp för att även kommunister kan komma till insikt
- Inlägg 23
Sossar-e-lata skrev:Kolla nyheterna!!!! att Mona sitter kvar är helt otroligt!!! nu tror 27-30% att Mona och sosseriet klarar ekonomin & arbete bättre än Alliansen, hahaha det rasar på för sosseriet, lägre & lägre.......
Ingen fara. Det vänder. Det är lugnt.
https://www.youtube.com/watch?v=CXl1GkWWGmA
- Inlägg 24
En som inte ens har koll på om bilen har körförbud eller inte kan omöjligt sytra landet
https://www.youtube.com/watch?v=XgsLbLv5jD0&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=XgsLbLv5jD0&feature=related
- Inlägg 25
Detta var ett väldigt intressant inlägg om Monas bil
Lustigt. 0:33 in i videon kan man se att fordonet haft 3 ägare. Men samtliga ägare är Mona.
* 1994 var Volvon registrerad på Socialdemokraterna.
* 1997 på "Mona Sahlin Aktiebolag"
* 1999 på Mona som privatperson.
Är det i försök att "nollställa" sin fordonskarma eller?
Finns säkert något fiffel med i bakgrunden.
Lustigt. 0:33 in i videon kan man se att fordonet haft 3 ägare. Men samtliga ägare är Mona.
* 1994 var Volvon registrerad på Socialdemokraterna.
* 1997 på "Mona Sahlin Aktiebolag"
* 1999 på Mona som privatperson.
Är det i försök att "nollställa" sin fordonskarma eller?
Finns säkert något fiffel med i bakgrunden.