Sniperace 2015-09-06, 16:03
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev:Det är som om hela Sverige har öppnat sina hjärtan,
Bredvid står sd-fascisterna och skrattar.
http://www.expressen.se/kvallsposten/tappar-talamodet--far-spontant-utbrott-pa-sd/?ref=yfpEn av de värsta flyktingförnekarna är SDSecrist. Medan
flyktingarna vädjar om hjälp vid EU:s gränser har
SDSecrist händerna fulla med att puffa för svensk
sd-fascism och minskad hjälp åt flyktingar.
Vissa sd-fascister sitter till och med och skrattar åt
bilden av den lilla Alan som sköljdes upp på en me-
delhavsstrand. Svenskt flyktingboende brinner.
det flyktingboendet satt de själva fyr på enligt polisutredningen :-)
O h det barn offrades av en idiot till pappa som redan fått tillstånd att bo i Turkiet men behövde nya tänder därför ville han till Sverige och försöker ta sig till Grekland med gummiflotte.
Tydligen hade han sedan inga problem med att ge sig tillbaka till Syrien det tog bara två dagar och det med liket av sitt offrade barn.
I hans fall rörde sig flykten inte om fara för livet utan istället om gratiständer..... dvs ekonomi fast han hade arbete i turkiet
Ok. Du stödjer Alan Kurdis död. Jag förstår.
nej det är du som stöder det, jag påtalade faderns idioti där han för att spara pengar på tandvård offrade sin sons och sin hustrus liv när de inte på något sätt var i fara.
De hade bostad arbete och uppehållstillstånd i Turkiet och ändå spelar han flykting ger sig ut på havet i en ynklig gummibåt för att låtsas fly från krig osv när de inte befann sig i fars på något sätt.
Varför uppmuntrar du sådant beteende Joakim?
Ok. Du stödjer Alan Kurdis död. Jag förstår.
nej Joakim ditt lilla psyksjuk äckel, det är du som stöder detta för att använda som propaganda, alla vi andra fördömer hans pappa som var så girig att han offrade sin familj.
Han hade då bott i Turkiet en lång tid och där är inget krig och han Var alltså inte flykting längre
Nu är han tillbaka i Syrien på nolltid med liken av både sonen och hustrun så tydligen var han inte heller fattig....
Tänk när snålhet bedrar visheten.
Försöka ge sig ut på öppet hav i en liten gummibåt för att låtsas vara fattig flykting trots att de hade både bostad jobb och uppehållstillstånd i Turkiet.
Han mördade sin egen son och det vill du stödja?