Vänstertomten Joakim Al Alkalb!Infra skrev:BH skrev:Bra definition på en vänstertomte.
Du kallar mej inte vänstertomte en gång till, inte.
+6
DirtyDog
formsvackan
Sniperace
RedMentalCase
Infra
Secrist
10 posters
"Rasism" måste nu få en egen tråd.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 501
Sv: "Rasism" måste nu få en egen tråd.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 503
Infra skrev:
Ja den tidningen (aftonbladet) och den gubben på bilden är ju verkligen pålitliga i frågan inte det minsta pk-påverkade!
Du är vansinnigt slut i kolan infra.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 504
Inte lika slut som din kola. Ser du inte attredalert skrev:Infra skrev:
Ja den tidningen (aftonbladet) och den gubben på bilden är ju verkligen pålitliga i frågan inte det minsta pk-påverkade!
det är DN som tagit fram statistiken? DN
brukar ju vara en pålitlig käpphäst för er
blåbruna?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 505
Infra skrev:Inte lika slut som din kola. Ser du inte attredalert skrev:Infra skrev:
det är DN som tagit fram statistiken? DN
brukar ju vara en pålitlig käpphäst för er
blåbruna?
Varför är det inte noll procent? Varför begår man brott om man flyr för livet?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 506
Vilken statistik??? Folieinfra scannar en tidningssida...
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 507
Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
- Inlägg 508
lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
- Inlägg 509
Måste vara fejk, då det ju var en somalier med norskt medborgarskap som bott i England sedan femårsålden!Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
- Inlägg 510
Vadå "fejk". Tror du Public Service sitter och förvränger sanningen.Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
Ja. Du är ju ovanligt korkad. Minns du inte den 2011-07-22?
- Inlägg 511
Infra skrev:Vadå "fejk". Tror du Public Service sitter och förvränger sanningen.Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
Nu var det ju så att det var en Zoomalier som hade norskt medborgarskap, som med sina föräldrar flyttade till England när detta avskum var 5år gammal, inte mycket till norrman mer än till ett förvärvat medborgarskap.
Så återigen har du fel Joakim Al Alkalb!
Död åt islamismen och dess medlöpare, Vila I frid Joakim Al Alkalb!
- Inlägg 512
Du kallar inte somalier för avskum, inte. Bara så du vet det.Sniperace skrev:Infra skrev:Vadå "fejk". Tror du Public Service sitter och förvränger sanningen.Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
Nu var det ju så att det var en Zoomalier som hade norskt medborgarskap, som med sina föräldrar flyttade till England när detta avskum var 5år gammal, inte mycket till norrman mer än till ett förvärvat medborgarskap.
Rötan kommer fån Göinge.
- Inlägg 513
Du kallar inte somalier för avskum, inte.Sniperace skrev:Infra skrev:Vadå "fejk". Tror du Public Service sitter och förvränger sanningen.Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
Bara så du vet det. Rötan kommer från Göinge.
- Inlägg 514
Infra skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
Vadå "fejk". Tror du Public Service sitter och förvränger sanningen.
Ja. Du är ju ovanligt korkad.
Du menar att SVT faktiskt förvränger sanningen och bilden är äkta? Jag tror jag smäller av..
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 515
lazy skrev:Infra skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
Vadå "fejk". Tror du Public Service sitter och förvränger sanningen.
Ja. Du är ju ovanligt korkad.
Du menar att SVT faktiskt förvränger sanningen och bilden är äkta? Jag tror jag smäller av..
Herrejävlar, jag tror foliet och kprc äntligen fått en dåre att se ner på.
- Inlägg 516
Det här är också humor, bäst vi håller koll på de få kinesiska/japanska turister som fortfarande vill åka hit:
En kinesisk man som tappade bort sin plånbok under en semesterresa i Tyskland gick till fel myndighet och hamnade på ett asylboende. Det rapporterar nyhetsbyrån AP.
Mannen förlorade sin plånbok i staden Stuttgart och sökte sig då till de lokala myndigheterna. Men i stället för att skriva under en stöldanmälan hos polisen råkade han skriva under en asylansökan. Han skickades då till ett asylboende i nordvästra Tyskland.
Christoph Schlütermann, som driver hemmet, säger till AP att mannen ”satt i gång ett maskineri som han inte kunnat ta sig ur”. Han fick vistas på hemmet i 12 dagar medan tyska myndigheter redde ut situationen.
http://omni.se/turist-tappade-legitimation-placerades-pa-asylboende/a/jkdr9?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]
En kinesisk man som tappade bort sin plånbok under en semesterresa i Tyskland gick till fel myndighet och hamnade på ett asylboende. Det rapporterar nyhetsbyrån AP.
Mannen förlorade sin plånbok i staden Stuttgart och sökte sig då till de lokala myndigheterna. Men i stället för att skriva under en stöldanmälan hos polisen råkade han skriva under en asylansökan. Han skickades då till ett asylboende i nordvästra Tyskland.
Christoph Schlütermann, som driver hemmet, säger till AP att mannen ”satt i gång ett maskineri som han inte kunnat ta sig ur”. Han fick vistas på hemmet i 12 dagar medan tyska myndigheter redde ut situationen.
http://omni.se/turist-tappade-legitimation-placerades-pa-asylboende/a/jkdr9?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]
- Inlägg 517
Infra skrev:Du kallar inte somalier för avskum, inte. Bara så du vet det.Sniperace skrev:Infra skrev:Vadå "fejk". Tror du Public Service sitter och förvränger sanningen.Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
Rötan kommer fån Göinge.
så dwn somalier eller annan som knivmördar är INTE avskum, det tycker jag Joakim Al Alkalb.
- Inlägg 518
Infra skrev:Du kallar inte somalier för avskum, inte. Bara så du vet det.Sniperace skrev:Infra skrev:Vadå "fejk". Tror du Public Service sitter och förvränger sanningen.Secrist skrev:lazy skrev:Hittade den på twitter och hoppas att den är fejkad då jag lägger den under "rasism" (mot norrmännen) och humor, skulle den visa sig äkta får jag väl börja gråta istället.
Lär vara fejk.
Rötan kommer fån Göinge.
Vad sägs om att kalla somalierna för vad de är? Kriminellt och bidragsfuskande slödder?
- Inlägg 519
lazy skrev:Det här är också humor, bäst vi håller koll på de få kinesiska/japanska turister som fortfarande vill åka hit:
Låter som en Lars Norén-pjäs.
- Inlägg 520
Secrist skrev:lazy skrev:Det här är också humor, bäst vi håller koll på de få kinesiska/japanska turister som fortfarande vill åka hit:
Det här är nästan ännu värre vad är oddsen? Jag borde vinna miljoner på nästa trav
Startsidan / Nyheter / Goda nyheter 2016-08-08
Flyktingfamiljen återförenades på travbanan
Sonen Mahdi hade varit försvunnen ett helt år
Bildspel: Klicka för att starta
1/2
Goda nyheter
I kaoset mellan Grekland och Turkiet försvann familjen Azizis son Mahdi.
Men på en travbana i Dalarna trodde pappan knappt sina ögon när han tyckte han såg sin son i vimlet.
– Jag trodde först att jag måste drömma. Sen tittade jag en gång till. Han skrek ”pappa”, säger Nader till Dalarnas Tidning.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/godanyheter/article23301977.ab
- Inlägg 521
Kan undra vad oddsen är, men när jag jobbade till sjöss gick vi i hamn i Venezia, jag gick en rundan i stan, rundar ett hörn och möter min lillebror som tågluffade och råkade bara vara där när vi kom dit.lazy skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Det här är också humor, bäst vi håller koll på de få kinesiska/japanska turister som fortfarande vill åka hit:
Det här är nästan ännu värre vad är oddsen? Jag borde vinna miljoner på nästa trav
1/2
Goda nyheter
Men på en travbana i Dalarna trodde pappan knappt sina ögon när han tyckte han såg sin son i vimlet.
– Jag trodde först att jag måste drömma. Sen tittade jag en gång till. Han skrek ”pappa”, säger Nader till Dalarnas Tidning.
Liknande var att när jag en gång hade ett QSO (radiosamtal) hemifrån på 14mhz med en amerikan i New Orleans, jag berättade att jag var där 1976, och var mycket på en var som hette guys and dolls nite club, och vunnit en pokal, varpå han berättade att det var hans bar.....
Inte illa tycker jag.
- Inlägg 522
Sniperace skrev:Kan undra vad oddsen är, men när jag jobbade till sjöss gick vi i hamn i Venezia, jag gick en rundan i stan, rundar ett hörn och möter min lillebror som tågluffade och råkade bara vara där när vi kom dit.lazy skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Det här är också humor, bäst vi håller koll på de få kinesiska/japanska turister som fortfarande vill åka hit:
1/2
Goda nyheter
Liknande var att när jag en gång hade ett QSO (radiosamtal) hemifrån på 14mhz med en amerikan i New Orleans, jag berättade att jag var där 1976, och var mycket på en var som hette guys and dolls nite club, och vunnit en pokal, varpå han berättade att det var hans bar.....
Inte illa tycker jag.
När min pappa i sin ungdoms glada dagar var till sjöss så gick de iland i Asien någonstans. När han gick in på en bar på kvällen så satt en gammal barndomskompis där. Vad är oddsen liksom.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 523
Bilden är ett väldigt tydligt exempel på hur propagandamaskinen fungerar och det faktum att Infra refererar till det bevisar även att det finns folk som är tillräckligt korkade för att gå på skiten.Infra skrev:
Polisen i Sverige gör säkert 100 000 ingripanden VARJE DAG och bara en liten bråkdel av dem leder till att man identifierar någon individ. Normalt handlar det om att säga till cyklister att bära hjälm eller att ta emot anmälan om en överkörd räv, bortsprungen katt eller att någon hittat en cykel i en buske.
Ingripanden där man arresterar någon för ett brott är löjligt få vid en jämförelse.
Ingripanden och BROTT är dessutom två VITT skilda saker men media chansar på att folk är för korkade för att begripa det, vilket Infra så tydligt redogör. Sen sitter det folk både på polisen och BRÅ som driver som agenda att föra folket bakom ljuset.
- Inlägg 524
DirtyDog skrev:Bilden är ett väldigt tydligt exempel på hur propagandamaskinen fungerar och det faktum att Infra refererar till det bevisar även att det finns folk som är tillräckligt korkade för att gå på skiten.Infra skrev:
Polisen i Sverige gör säkert 100 000 ingripanden VARJE DAG och bara en liten bråkdel av dem leder till att man identifierar någon individ. Normalt handlar det om att säga till cyklister att bära hjälm eller att ta emot anmälan om en överkörd räv, bortsprungen katt eller att någon hittat en cykel i en buske.
Ingripanden där man arresterar någon för ett brott är löjligt få vid en jämförelse.
Ingripanden och BROTT är dessutom två VITT skilda saker men media chansar på att folk är för korkade för att begripa det, vilket Infra så tydligt redogör. Sen sitter det folk både på polisen och BRÅ som driver som agenda att föra folket bakom ljuset.
Precis som du säger så är detta ren propanda drivet av media men övriga myndigheter hänger på. Allt för att stoppa SD. Att misshandla statistik på detta viset gränsar till våldtäkt bara det. Det är både groteskt och ganska tragiskt. Visar hur extremt smal åsiktskorridoren är när det gäller invandrare.
- Inlägg 525
Detta inlägg pessar väl bra i Lazys rasisttråd.
Eller kanske det passar bättre i sd-tråden?
"Sverigedemokraten Kent Ekeroth tyc-
ker att asylsökande ska hålla käft. Helst ska de sättas i
förvar under tiden de väntar på besked. Detta meddelade
han på sociala medier när han såg att asylsökande demon-
strerade utanför riksdagen. Kent Ekeroths uttalande väckte
starka reaktioner. Och det med rätta. Men i skuggan av
Ekeroths uttalande försvann också de asylsökandes krav och
protester. För i samma veva beslutade regeringen vilken nivå
det ska vara på lönen för den som vill återförenas med sin
familj".
Kent Ekeroth är själv andragenerationens
invandrare i det att hans mamma invandrat från Polen.
Och då kackar jag än en gång i eget bo: att förhindra återförening av
familjer genom orimliga krav och juridiska spetsfundigheter av de mest
djävulska slag, är djupt inhumant.
Jag såg att Ygerman flackade betänkligt med blicken när han presente-
rade detta högerbudskap, fast han förtvivlat försökte hålla rösten stadig.
Att han var beordrad att gå ut och säga det här kunde icke bli uppenba-
rare.
Jag vill säga att det hela mest liknade det tillfälle när försvarsminister
Powel tvingades sitta och ljuga i FN om Iraks obefintliga kärnvapen.
Han bligstirrade ner i sitt papper under hela presentationen och läste
inantill med entonig röst exakt de ord han fått öva in.
Att Powel skämdes - därom rådde ingen tvekan. Samma skam kunde jag
förnimma i Ygermans grymma ord. Skammen hedrar dom båda två.
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/somaralnaher/article23305632.ab
Eller kanske det passar bättre i sd-tråden?
"Sverigedemokraten Kent Ekeroth tyc-
ker att asylsökande ska hålla käft. Helst ska de sättas i
förvar under tiden de väntar på besked. Detta meddelade
han på sociala medier när han såg att asylsökande demon-
strerade utanför riksdagen. Kent Ekeroths uttalande väckte
starka reaktioner. Och det med rätta. Men i skuggan av
Ekeroths uttalande försvann också de asylsökandes krav och
protester. För i samma veva beslutade regeringen vilken nivå
det ska vara på lönen för den som vill återförenas med sin
familj".
Kent Ekeroth är själv andragenerationens
invandrare i det att hans mamma invandrat från Polen.
Och då kackar jag än en gång i eget bo: att förhindra återförening av
familjer genom orimliga krav och juridiska spetsfundigheter av de mest
djävulska slag, är djupt inhumant.
Jag såg att Ygerman flackade betänkligt med blicken när han presente-
rade detta högerbudskap, fast han förtvivlat försökte hålla rösten stadig.
Att han var beordrad att gå ut och säga det här kunde icke bli uppenba-
rare.
Jag vill säga att det hela mest liknade det tillfälle när försvarsminister
Powel tvingades sitta och ljuga i FN om Iraks obefintliga kärnvapen.
Han bligstirrade ner i sitt papper under hela presentationen och läste
inantill med entonig röst exakt de ord han fått öva in.
Att Powel skämdes - därom rådde ingen tvekan. Samma skam kunde jag
förnimma i Ygermans grymma ord. Skammen hedrar dom båda två.
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/somaralnaher/article23305632.ab
Senast ändrad av Infra den 2016-08-09, 12:46, ändrad totalt 4 gånger