DirtyDog 2015-07-04, 15:39
Infra skrev: Dirty skrev:Det värsta är att han själv aldrig drar några egna slutsatser av detta konstanta behov av att förfalska hos hans likasinnade?
Det konstanta i sammanhanget är ditt eget hat.
Mitt hat?
Sitter jag på nåt forum och ägnar all min tid åt att uttrycka mitt hat över något land eller folk?
Snarare besvarar jag väl sådana inlägg (som oftast är skrivna av inavlade idioter) med det förakt som de förtjänar?
Infra skrev:Om det nu var som du faktiskt påstår, att palestinavänner över lag dras med nån sorts "förfalskargen" så tror nog ingen på dej.
VAR påstår jag något om genetik?
VAR kommer palestinavänner in i mitt uttalande?
HUR kan de som försöker dra ned Palestina i smutsen genom att stå upp för deras mest destruktiva medborgare egentligen kalla sig för "Palestinavänner"? Blir finnar som från sitt land stödjer den svenska ultra-högern enligt dig automatiskt "Sverigevänner"?
Infra skrev:Jag förstår inte hur en någorlunda tänkande människa som dej med sån frenesi kan ta ställning för världens största fascistmakt - emot förtryckta, torterade, fördrivna och lemlästade människor som ingenting annat är än fascismens offer.
Det, bäste Dirty, är obegripligt.
Världen största fascistmakt?
När tog jag ställning för Ryssland, eller menar du möjligtvis Kina?
Du förstår, fascistmakter har inte allmänna val där makten regelbundet skiftar mellan höger- och vänster-politiker.
För du syftar väl inte på det lilla pyttelandet Israel (till ytan 20 770 km² vilket är knappt 1% av t.ex. Saudi-Arabien på 2 149 690 km²) som dessutom i praktiken är det ENDA demokratiska landet i regionen?
Att Hamaz förtrycker, torterar och lemlästar sina egna landsmän pga deras ÅSIKTER är knappast att likna vid att de gjorde detta baserat på HANDLINGAR (som är orsaken till Israels attacker på Gaza). Israel skiter nog i Palestiniernas ÅSIKTER utan det är deras HANDLINGAR som man bestraffar dem för.