Sniperace 2015-07-04, 10:32
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev::-)
Undrar hur det går får galningen Dror Feiler.
inte bra att göra om ett brott på det sättet.
Vore skoj om de behåller honom och det vore ren vinst för Sverige att slippa honom ett tag.
Vilket brott anser du att han gjort sej skyldig till?
SDSnipern skrev:Tja Hamaz valde väl ut dem för att de tyckte de skulle bli bra offer när svaret på deras raketer kom.
Hamas?!!? Ship to Gaza kommer med civil hjälp till en civil befolkning.
De har med sig medicin, vatten, mat och fotbollar till en av israeliskt
tyranní svårt plågad civilbegolkning.
Och du kräver straff för en saxofonist och konstnär som visar empati
med en av vedermödor och hunger plågad civilbefolkning. När blev
humanitärt bistånd straffbelagt?
BTW: Det finns inga raketer.
De hade INGET som är av behov i Gaza allt de hade var sådant som fritt får tas in landvägen.
De existerar ingen hunger i Gaza pga blockaden, tvärtom är Gaza ett område där fetman är utbredd och större än medeltal över världen.
Jasså inga raketer, detta förnekar inte ens HAMAZ, du även sjuk mytoman Joakim. Kanske borde du söka hjälp.
Hur var det nu med din polisbild var den manipulerad eller ej? Var det dålig källkritik att inte upptäcka det?
Jag har ju redan i min propå till allmänheten sagt att det
undandrar sej min bedömning. Jag förutsätter alltid att de
bilder jag publicerar är omanipulerade.
Att sitta och noggrant undersöka varje bild ur detta
perspektiv är mej helt främmande. Du ska förresten inte haka
upp dej på en bild i den serien. Du ska försöka se till helheten
d v s läsa allt i en följd utan besvärande sidoblickar på det ena
eller andra felet med bilden.
Om du stirrar dej blind litet på bilden med bumsarna så ser du
att en av HA-medlemmarna har vit väst. Jag har för mej att det
är stadgevidrigt. Varför fixerar du dej inte vid detta lika gärna.
Bilden kanske är manipulerad, gud förbjude.[/quote]vad är HA en statlig myndighet?
Jag skiter väl i hur de går klädda.
Vad gäller bilden av din sort ande polis var det direkt uppenbart för varje normalt tänkande person att det INTE rörde sig om svensk polis och tittade man sedan lite extra syntes det väldigt tydligt att emblemen vad photoshop par, men den klarsynt hade du inte i ditt polishat den följde ju vad du VILLE se.
Är du mentalt handikappad din stackare?
Det med bilder och dig har visat sig vara att du tar bilder och påstår de föreställer en viss situation och sedan kommer de från helt anda situationer med andra inblandade du har alltså ingen som helst källkritik eller också är det som du bluffar.... jag misstänker de senare dvs oärlig het och lögner