Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik Empty Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik

Inlägg  Secrist 2015-06-07, 01:04

Sveriges framtid verkar inte uppskatta lite dansbandsmusik. Men en skäggtomte som står och gapar och skriker i en minaret funkar?  Rolling Eyes

De misstänkta pantbanksrånarna häktades i dag.

En av dem har polisanmält arresten – som spelar dansbandsmusik på högsta volym.

– Enligt uppgift när jag träffade honom i dag håller de nu på att spela dansbandsmusik på hög volym. Och det måste ju vara otroligt främmande för några killar som kommer från förorten att behöva somna till tonerna av "Gråt inga tårar". Du kan ju tänka dig själv, man behöver ju inte Thore Skogman dygnet runt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20920435.ab
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik Empty Sv: Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik

Inlägg  lazy 2015-06-07, 01:07

Laughing Tur jag såg det här innan jag ska lägga mig, ett gott skratt förlänger livet! Smile
    Secrist
    Secrist

Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik Empty Sv: Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik

Inlägg  Secrist 2015-06-07, 01:10

lazy skrev:Laughing  Tur jag såg det här innan jag ska lägga mig, ett gott skratt förlänger livet!  Smile

Nya röster till SD? Very Happy
    Secrist
    Secrist

Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik Empty Kas

Inlägg  Secrist 2015-06-07, 01:17

Ny upplagan av Tintin. Laughing

Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik Dags%2Batt%2Bg%C3%B6ra%2Bsom%2BTintin%2C%2Bl%C3%A4gga%2Bbenen%2Bp%C3%A5%2Bryggen%2Boch%2Bdra
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2015-06-07, 05:04

Secrist skrev:Sveriges framtid verkar inte uppskatta lite dansbandsmusik. Men en skäggtomte som står och gapar och skriker i en minaret funkar?  Rolling Eyes

– Enligt uppgift när jag träffade honom i dag håller de nu på att spela dansbandsmusik på hög volym. Och det måste ju vara otroligt främmande för några killar som kommer från förorten att behöva somna till tonerna av "Gråt inga tårar". Du kan ju tänka dig själv, man behöver ju inte Thore Skogman dygnet runt.

Du ska få för skäggtomte, du, din slätrakade blekfeting.
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2015-06-07, 09:57

Infra skrev:
    Secrist skrev:Sveriges framtid verkar inte uppskatta lite dansbandsmusik. Men en skäggtomte som står och gapar och skriker i en minaret funkar?  Rolling Eyes

Du ska få för skäggtomte, du, din slätrakade blekfeting.

Dags för morgonutrop

Anmäler polisen - för hög dansbandsmusik 8.-Shocked-Monkey

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 23:53