Tänker vidare? Du tänker väl inte alls?Infra skrev:Du gjorde valet att prata om det, ja.Dirty skrev:Talade vi inte om moskéer i Sverige?
Själv tänker jag vidare; större. Det är såna som du som åstadkommer osämmja och split genom alla lögner ni sprider.
JAG gjorde valet att prata om (bemöta) det som du beskriver i ditt inledande inlägg. Om du ville prata om annat så borde väl tråden ha handlat om det?
Exakt VAD är en lögn i det jag skrev? Är det inte du som främst sprider lögner på detta forum?
Lite motsägelsefulla bilder som du postar?
Du vill att vi skall tro att judar själva ritar hakkors på synagogor men tror ändå inte att det är muslimer som klottrar hakkors på moskéer?
Själv tror jag att varken judar eller muslimer är skyldiga till dessa, men det kanske bara är jag?
Det sista vore isåfall troligare med tanke på muslimers åsikter om nazismen.
Men nej, muslimer är ju öppet kända för att vara toleranta och fredliga?
Tänk att du alltid skall ha sån otur när du tänker (nåja, försöker åtminstone)?Infra skrev:Helt utan belägg, mest liknande en premenstruell papegoja fortsätter du att sprida ditt hatiska budskap, helt i överensstämmelse med den överenskommelse att upprätthålla lögnens budskap som finns mellan fascister i Sverige vad gäller moskéattentaten.Dirty skrev:Den tekniska undersökningen var klar den 28:e januari men polisen vill förhöra fler vittnen. Allt verkar ju självklart. Ingen jävel vill vittna om något som kan avslöja vad som VERKLIGEN hände. Polisen hopas väl att allt skall glömmas bort så att folk skall få fortsätta tro att det KANSKE ändå var ett attentat.
HELT UTAN BELÄGG så påstår media att det är ett attentat och sen när nån påstår att det INTE finns NÅGOT som talar för ett attentat så anklagas man för att inte ha några belägg?
Inte nog med det, påstår man att INGET talar för att branden i Eskilstuna var en följd av en attack mot muslimer så anklagas man för att sprida hatiska budskap och ljuga och på nåt sätt samarbeta med fascister? Kanske inte så konstigt att polisen håller inne med resultatet av sin undersökning?
De premenstruella papegojorna verkar det finnas gott om. Det man ibland undrar är varför de aldrig inser hur motsägelsefulla som de ständigt är?