http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6708038.ab
Senast ändrad av Sossar ee lata den 2010-03-03, 17:56, ändrad totalt 1 gång
Dao skrev:Det återstår att se!!!
så är det bara att göra mer svart, aldrig kommer jag betala mer i skatt än vad som görs idag
RedCloud skrev:så är det bara att göra mer svart, aldrig kommer jag betala mer i skatt än vad som görs idag
Förvånar föga, samhällsmoral och likhet inför lagen har sällan varit ett problem för de blå-bruna.
F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:så är det bara att göra mer svart, aldrig kommer jag betala mer i skatt än vad som görs idag
Förvånar föga, samhällsmoral och likhet inför lagen har sällan varit ett problem för de blå-bruna.
Stämmer RC .... många visar sitt rätta nylle här på forumet
såå brun om munnen skrev:Inte minst avgrundsvänstern!
redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:så är det bara att göra mer svart, aldrig kommer jag betala mer i skatt än vad som görs idag
Inte minst avgrundsvänstern!
Försvarar du det SEL skriver att han kommer inte att betala mer skatt än vad han gör i dag om det blir en rödgrön regering?
MartinLindgren skrev:Ja du S-ee-L, ska dom rödgröna ligga på samma låga egonivå som Reinfeldt och hans valfuskande kumpaner, så lär dom få ligga i en solstol på rivieran hela nästa mandatperiod?
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:så är det bara att göra mer svart, aldrig kommer jag betala mer i skatt än vad som görs idag
Försvarar du det SEL skriver att han kommer inte att betala mer skatt än vad han gör i dag om det blir en rödgrön regering i höst?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:så är det bara att göra mer svart, aldrig kommer jag betala mer i skatt än vad som görs idag
Försvarar du det SEL skriver att han kommer inte att betala mer skatt än vad han gör i dag om det blir en rödgrön regering i höst?
Men så skrev han väl ändå inte Anna?
Hur var det han skrev?
Kan du tyda det på ett annat sätt?
ANNA2LINK skrev:allvarligt så blir det ingen större skillnad om Mona & patrasket vinner och om dom som vanligt sviker allt dom lovat ifall de vinner och skatterna drar iväg så är det bara att göra mer svart, aldrig kommer jag betala mer i skatt än vad som görs idag
SEL
Så skrev han. Kan du tyda det på ett annat sätt Redalert?
mytomanen & nyfascisten skrev:de lever ju uteslutande på bidrag,
nollkoll skrev:men inte att han skulle sluta betala skatt
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:allvarligt så blir det ingen större skillnad om Mona & patrasket vinner och om dom som vanligt sviker allt dom lovat ifall de vinner och skatterna drar iväg så är det bara att göra mer svart, aldrig kommer jag betala mer i skatt än vad som görs idag
SEL
Så skrev han. Kan du tyda det på ett annat sätt Redalert?
Ja och det betyder att han inte vill betala mer skatt än idag men inte att han skulle sluta betala skatt för att de rödgröna fick makten, fattar du skillnaden?
För övrigt är det min synpunkt också fast jag tror inte det kvittar om de rödgröna eller alliansen får makten!